Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisurheilijanaiset järkyttyivät kun takapuolta kuvataan - ja lataavat IG:nsä sadannen peppukuvan LOL

Vierailija
07.08.2024 |

LOL

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
2/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja sinunkin pitää täällä siitä pälistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa liikaa

Vierailija
4/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään järkyttyneet, ihmeissään ovat että tuo on urheilun mielenkiintoisin kuvauskohde !

Vierailija
5/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä seuraat heitä kaikkia. LOL

Vierailija
6/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan eri asia ladata someen itse itsestään ottama kuva, kuin että ammattikuvaajat tarkentelevat pyllyihin kuvatessaan urheilusuoritusta.

Vierailija
7/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakulmista valittava on seksistinen ihan itse.

Vierailija
8/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa pukea itsensä näkymättömäänsäkkiin? Naisen urheilua seurataan jatkossa vain radiosta? 

Vierailija
9/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukan eri asia ladata someen itse itsestään ottama kuva, kuin että ammattikuvaajat tarkentelevat pyllyihin kuvatessaan urheilusuoritusta.

Onhan se törkää kun asiakkaat saavat ilmaista sisältöä. Uhriutuminen on kyllä sellaista akkojen piipitystä että vie sen vähänkin kiinnostuksen seurata naisten urheilua.

Vierailija
10/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se törkää kun asiakkaat saavat ilmaista sisältöä. Uhriutuminen on kyllä sellaista akkojen piipitystä että vie sen vähänkin kiinnostuksen seurata naisten urheilua.

Ilmaista se on muuallakin somessa, of poislukien. Älä esitä tyhmää.

Vierailija
11/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko itse kuinka paradoksaalinen tuo tekstisi lopulta on, kun asiaa oikein ajattelee..? 

Vierailija
12/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että oikeasti vaan tykkäävät siitä, että heitä kuvataan, mitä kehonosaa tahansa. Mutta tuostakin piti tehdä iso show. Siitäkin sai katsos sitä huomiota. Ja mahdollisesti lisää niitä IG_seuraajia ja niitä tykkäyksiä. Ne on niin tärkeitä! 

Vierailija
13/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko itse kuinka paradoksaalinen tuo tekstisi lopulta on, kun asiaa oikein ajattelee..? 

Ei ole.

Vierailija
14/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat aivottomia olioista jotka vain hakkaa tattiaan sohvalla? 

No ei varmaan kauhea yllätys ole, että miehet kiihottuvat visuaalisesta näkymästä. Extraniukat kilpa-asut paljastavat aika selvästi mitä alla on. Ja naiset vielä kuvaa itseään mm. takaapäin samassa asussa. Että näin

Vierailija
15/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa kuvakulmat ovat olleet todella neutraaleja. 

Vierailija
16/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin myös itsellä. Ei oikein enää kiinnosta naisten urheilu, paljon heikompi tasoisempaa kuin miesten ja suurin osa valittajia.

Vierailija
17/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä liiankin neutraaleja. Nyt kelpaa naisten kävelyä seurata myös ei niin urheilu mielessäkin 🥰

Vierailija
18/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välillä liiankin neutraaleja. Nyt kelpaa naisten kävelyä seurata myös ei niin urheilu mielessäkin 🥰

Tosi hyvä perse tuolla ranskalaisella muijalla! :D

Vierailija
19/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää ilmaista sisältöä

Vierailija
20/69 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisyleisurheilijoilla on vähän muita keinoja kuin ulkonäkö saada katsojia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi