Haluatko olla morsian valkoisessa häämekossa etkä vielä ole ollut? Mistä haaveilet? Oletko käynyt katsomassa häämekkoja liikkeissä entä itse
Haluatko olla morsian valkoisessa häämekossa etkä vielä ole ollut? Mistä haaveilet? Oletko käynyt katsomassa häämekkoja liikkeissä entä itse suunnitellut jotain? Minkälaisen sormuksen/sormukset haluaisit?
Kommentit (11)
Se nyt on aivan yks hailee, mikä rääsy on yhden päivän käytössä. Ei vois vähempää kiinnostaa jotku häät.
Häät olisi kivat. Olisi hauska tietää, että joku rakastaa minua niin paljon, että vie vihille.
Nuorempana en haaveillut, mutta nyt vähän vanhemmalla iällä olisi jees.
Teininä haaveilin häistä ja katselin häämekkoja, olin oikea romantikko. Mitä vanhemmaksi tulee, sen vähemmän jaksaa kiinnostaa prinsessaleikit :). Mutta tottakai jos tulisi ajankohtaiseksi mennä naimisiin, kiinnostaisi etsiä itselle se just oman tyylinen mekko, kokovalkea se varmaan olis.
Jostain syystä haluaisin mekkooni palloja. Kultakirjailtuja. Muu osa voisi olla kerrosmaista röyhelöä.
Jotenkin lapselliselta tuntuu ajatus valkoisista häämekoista ja hunnuista joita intopinkeänä etsitään hääpukuliikkeistä. Ja sitten kaikkien pitää itkeä kun löytyy "se oikea" mekko😄
Puhdaslinjainen, graafinen tyyli ei sovi minulle. Olen rosoinen ihminen luonteeltanikin.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin lapselliselta tuntuu ajatus valkoisista häämekoista ja hunnuista joita intopinkeänä etsitään hääpukuliikkeistä. Ja sitten kaikkien pitää itkeä kun löytyy "se oikea" mekko😄
Voisin teettää ompelijalla. Saisi sellaisen kuin haluaisi.
Jotkut myy häämekkonsa netissä heti häiden jälkeen. Itse pitäisin sen suvussa ja säilyttäisin, että sitten joskus kun olen vanha mummo, joku sukulaistyttö löytää sen vintiltä ja ihastuu...no saa tehdä sille mitä haluaa :D
Olen katsellut häämekkoja jo vuosia ja pysähdyn aina kellosepänliikkeen eteen, jos ikkunassa on vihkisormuksia.
Unelmoin isoista häistä, mutta en ole vielä löytänyt miestä joka haluaa minut.
Teuvo 54 v.
Njaa. Enemmän haluaisin rakkauden täytteisen arjen, kuin isoja häitä.
Oletko katsonut liikaa amerikkalaisia hääohjelmia? Itse en jaksaisi mitään päiväprinsessana leikkejä. Eikös ne leikit leikitä yleensä jo eskarissa?