Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset. Mitä teette, jos kumppaninne huutaa/rähisee/komentaa/arvostelee teitä julkisella paikalla muiden kuullen?

Vierailija
06.08.2024 |

Minä häpeän, kun mieheni huutaa minulle. Muutenkin hän käyttäytyy sivistymättömästi esim. kylässä kahvipöydässä ahmii leivonnaisia. En mielelläni liiku hänen kanssaan muiden seurassa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sellaisen kanssa. Puolisoni osaa käyttäytyä.

Vierailija
2/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rähistä saa ja vaikka ilmaista, jos ei yhtään jaksaisi enää käydä yhdessäkään kaupassa tai mennä yhtään mihinkään, mutta jos mennään alatyyliseen arvosteluun tai haukkumiseen, niin suhde taitaa olla sitten siinä, tai ainakin lähtölaukaus annettu. En ota vastaan haukkumista tai alentavaa kohtelua, mutta siis tosiaan saa ihan vapaasti ilmaista, jos vaan ei jaksaisi tehdä jotain jne. ELi ei tarvi todellakaan olla mikään jeesjees ja tosikivaainatosikivaa - tyyppi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä miten ensin niin ihana partneri muuttuukin hirviöksi.

Voiko oikeassa seurassa käydä päinvastoinkin eli partnerista tuleekin joku aivan ihana.

Vierailija
4/10 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy. Tosta seuraa joki riita julkisella paikalla mikä on noloa vaikka en siinä siitä välitä. Pakko vaan näyttää että en alistu sellaseen. Tai si lähen kävelee ja jätän huomiotta ja perästä kuuluu. En vois olla sellasen kanssa. Ihan sama tekeekö julkisella paikalla vai kaksin kotona. Ei ole ok.

Vierailija
5/10 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään mä en sellaista kumppania katselisi, eikä sunkaan kannata.

Jos joku alkaisi huutamaan ja rähisemään mulle julkisella paikalla, niin kävelisin pois ja jättäisin hänet räyhäämään yksin.

Vierailija
6/10 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleisesti ihmettelen, että miksi kukaan hyväksyisi tuollaista käytöstä kumppaniltaan sen enempää kotona kuin ihmisten ilmoillakaan?

Pitääkö joku tuollaista normaalina ihmisten välisenä kanssakäymisenä? Onko lapsuudenkodissa saatu mallia, että näin aikuiset käyttäytyvät?

Pihalle tuollaiset ukot ja akat. Maailmasta löytyy järkeviäkin kumppaniehdokkaita.

Vierailija
7/10 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaisin kumppanin pois elämästäni.

Vierailija
8/10 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen moukan kanssa ei kannata olla parisuhteessa 

Vierailija
9/10 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus oltu kylässä, kun isäntä ja emäntä kettuilevat toisilleen. Raskasta kuunneltavaa, eikä mitenkään innosta pinkeänä halua olla tekemisissä 

Vierailija
10/10 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-arvoista käytöstä. Varmaan lähtöisin rikossuvusta.