Onko laatikkoleukaiset naiset kauniita?
Kommentit (486)
Tietääkö kukaan voiko laatikkoleukamallin saada puuduksessa kun nukutuksen jälkeen tulee tajuttoman huono olo.Laitoin brazilian liftin Tallinnassa ja toista kertaa en anna nukuttaa!
Vaakunamallinen leuka on parempi. Pyöreä kuin naamarin alareuna.
Minulla on ns. laatikkoleuka, mutta hyvä puoli siinä on se, ettei ole mitään helttaa leuan alla, vaikka olen yli 40. Mieluummin näin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ns. laatikkoleuka, mutta hyvä puoli siinä on se, ettei ole mitään helttaa leuan alla, vaikka olen yli 40. Mieluummin näin.
Se on just se juttu.Leuattoman kohtalo on pahin.
Leuallisille se heltta tulee sinne sivuille. Posket venähtää ja ne roikku siinä leukarajan kohdalla molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Leuallisille se heltta tulee sinne sivuille. Posket venähtää ja ne roikku siinä leukarajan kohdalla molemmin puolin.
Ton takia mummot piti ennen liinaa ja laittoi sen pään päältä ja leuan alta. Heltat sai liinan alle piiloon taitettua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sysämenmuotoiset kasvot ovat ihanne mutta niitä saa vain harvat ja valitut! Me muut voidaan vaan vinkua ja vikistä täällä palstalla ja lopulta kuolla pois!
Luulin, että ovaalinmuotoiset ovat ihanne.
Sydämenmuotoiset kasvot kuulema vanhenevat hitaimmin. Mm. Madonnalla on kai tämä kasvojenmuoto? Hän on kyllä tehnyt paljon kaikenlaista pysyäkseen nuoremman näköisenä.
Minusta sillä on laatikkoleuka, varsinkin kuvissa nuorempana. Olisiko käynyt leikkauttamassa sievemmäksi?
Totta muutes. Madonnalla siis tuo aiemmin mainittu hiirimalli joka sopii hyvin harvoille. Uskoisin että Madonnaa on muutenkin tuunattu jotta hiirimalli istuu paremmin. Aiempi laatikkoleuka oli kauniimpi mutta ikä on tehnyt tehtävänsä my
Mikä ihmeen hiirimalli?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuitenkin suurin osa noista neliskanttisista leukamalleista johdu lähinnä alhaisesta rasvaprosentista? Naisilla on pyöreämmät posket ja korkeammat poskipäät, koska heillä on enemmän rasvakudosta kasvoissa. Laihtuessa rasva häviää, luiset poskipäät ja leukaluut korostuu, mikä tuo laatikkomaisen vaikutelman. Mitä pienempi leukaluu, niin sitä heikommin luut erottuvat vaikka laihtuisi.
Kyllä kasvojen mallilla on myös väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sysämenmuotoiset kasvot ovat ihanne mutta niitä saa vain harvat ja valitut! Me muut voidaan vaan vinkua ja vikistä täällä palstalla ja lopulta kuolla pois!
Luulin, että ovaalinmuotoiset ovat ihanne.
Sydämenmuotoiset kasvot kuulema vanhenevat hitaimmin. Mm. Madonnalla on kai tämä kasvojenmuoto? Hän on kyllä tehnyt paljon kaikenlaista pysyäkseen nuoremman näköisenä.
Minusta sillä on laatikkoleuka, varsinkin kuvissa nuorempana. Olisiko käynyt leikkauttamassa sievemmäksi?
Totta muutes. Madonnalla siis tuo aiemmin mainittu hiirimalli joka sopii hyvin harvoille. Uskoisin että Madonnaa on muutenkin tuunattu jotta hiirimalli istuu paremmin. Aiempi laatikkoleuka
Lue aiemmat kommentit,siellä selitetty
Vierailija kirjoitti:
Ton voi korjata neck lift plus face lift ja laatikkoleualle hyvä lopputulos
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan voiko laatikkoleukamallin saada puuduksessa kun nukutuksen jälkeen tulee tajuttoman huono olo.Laitoin brazilian liftin Tallinnassa ja toista kertaa en anna nukuttaa!
Harmi juttu mutta ei ainakaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Victoria Silvstedt, voi pyhä jysäys mikä hottis. Ruotsin Margot ja joka jantterin päiväuni.
Minusta Victoria ei ole laatikkoleuka, hänellä on pitkä leuka ja leukaperät ylhäällä. Laatikkoleuassa leukaperät ovat alempana, lähes samassa tasossa leuan kärjen kanssa kuten Essi Unkurilla. Mutta tämän on vain minun määritelmäni...
Timanttia kutsutaan myös lavennetuksi leijamalliksi. Sitä en suosittele. Harvoin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Laura Arffman on hevosnaama
Mitä ihmettä!
Vierailija kirjoitti:
Laura Arffman on hevosnaama
Mikähän itse olet. Et kai vaan hiirimalli heltan kera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaisilla on yleensä sellaiset pyöreät pallonmuotoiset posket. Skandipiirre?
Se on se idän ja lännen sekoittuma. Puhdas skandi on Mette Marit tai esim Nina Björkvist Turusta. Victoria on sekoitus Skandia ja latinoa ja siksi ei ole ihan perfetto vaikka miehiin vetoaakin.
Madde on sekoitus skandia ja latinoa. Miten hän onnistuu vetoamaan miehiin? Miten 100% latinot onnistuvat vetoamaan miehiin?
Arfmannin leuka meinaa tulla TV:stä läpi t: N63 v
No ainakin Riikka on ihana! Ei se leuka, vaan se äly ja punikkivastaisuus, ne tekee siitä naisesta äärimmäisen seksikkään.