Eikö ihmiset ymmärrä rakkautta enää?
Erotaan ja ihmisiä kohdellaan kuin käyttötavaraa. Lapsiperheet hajoaa, kun vanhemmat haluaa omaa aikaa. Mistään ei välitetä ja millään ei tunnu olevan väliä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse olen sitä ikäluokkaa että jos jokin menee rikki, niin se korjataan, eikä heitetä roskiin ja hommata uutta.
Säälittää nykynuoret kun eivät osaa kehittää itseään ja suhteitaan.
Säälittäisi jos ei ärsyttäisi väkisin naimisissa roikkuvat vanhat ihmiset.
Mikä niissä sitten ärsyttää?
Ruikutus, riippuvaisuus, paikoillaan polkeva elämä.
Vierailija kirjoitti:
God is Love. 🧡
Baby, don't hurt me no more.
Vierailija kirjoitti:
Ei rakkautta ole olemassakaan. Vain kemiaa...
Kemia luo rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Hitlerkin rakasti vaimoaan
Ne taisi olla naimisissa yhden iltapäivän?
Mikä estää matkaamasta perinteisiin maihin? Niinkin lähellä kuin Virossa löytyy hyvinkin paljon perhearvoihin uskovia sekä miehiä että naisia. Ja miehillehän on useasti sanottu siitä Turkista. Älä odota arvojen tulevan ovelle, vaan lähdet niiden luo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että ideaalina on nyt niin erilainen rakkaus, että siinä ei vanhanaikaisemmat hyveet kauheasti paina.
Mitä ovat sun mielestä vanhanaikaiset hyveet? Nykyään ei rakkaudesta tiedetä just mitään, seksi se on joka on tärkeääkin tärkeämpää ja siihen ei mitään rakkautta tarvitakaan vaan kiimaa ja sitä riittää kun suuri osa kansaa on seksihulluksi tullut.
No semmoisia kuin uskollisuus ja huolenpito, esimerkiksi.
Ei sellaisia naisia ole Suomessa.
Nykyajan rakkaudentunteet vetävät huumeilla jotka sitten tekevät tunnekylmäksi ka raivopäisiksi kuten myös mielialalääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itse olen sitä ikäluokkaa että jos jokin menee rikki, niin se korjataan, eikä heitetä roskiin ja hommata uutta.
Katkerat ihmiset vihaavat muiden onnellisuutta. Välillä toivon etten koskaan olisi tänne palstalle eksynyt. Toivottavasti täällä ei ainakaan kovin moni nuori käy vaikutteita ottamassa
Eiväthän ihmiset ymmärrä edes puhetta enää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkerat ihmiset vihaavat muiden onnellisuutta. Välillä toivon etten koskaan olisi tänne palstalle eksynyt. Toivottavasti täällä ei ainakaan kovin moni nuori käy vaikutteita ottamassa
Syytä modea.
Epävakaa ihmisen muotoinen ei kykene rakastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruikutus, riippuvaisuus, paikoillaan polkeva elämä.
Moni epävakaa on oikeasti riippuvainen narsisti. Siksi parisuhteet ja avioliitot eivät hänellä kestä.
Kyllä se taas kiinnostaa, kun sitä opitaan mittaamaan. Mieluusti euroissa, niin helpottaa sisäistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkessä elävän onni on harhaa. Kunnes taas iskee levottomuus ja rauhattomuus. Ja pakeneminen. Kun itseään ei pysty kohtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytä modea.
Mitä meinaat? :D
Lapsiperheet eroaa useimmiten kun nainen kyllästyy miehen vapaamatkustukseen. Ei ole mitään järkeä hukata elämäänsä nahjuksen kanssa. Ei ne lapset siitäkään nauti jos äiti on kokoajan v*ttuuntunut ja stressaantunut.
Totta kai osa eroista johtuu pettämisestä tai siitä että toinen löytää jonkun uuden. Mutta sellaiset ihmiset on tietyn luonteisia. Ennen pettämistä vaan katsottiin enemmän läpi sormien. Ei mielestäni ole pakko hyväksyä.
Harva kokee oikean rakkauden. On vain joku tavoite saada parisuhde, jossa ollaan itsekkäitä eikä kunnioiteta toista. Kun ei oikeaa rakkautta ole niin puoliso on helppo vaihtaa, kun tympäsee ja se syy voi olla ihan pikku juttukin. Suhteisiin ei panosteta eikä edes odoteta niiden kestävän loppu elämää.
Kun rakkaus kuolee, siihen on yleensä joku syy. Aivan turha mennä jonkun nykymaailman selän taakse piiloon. Voi miettiä, miten paljon on sille kumppanilleen itsestään antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkessä elävän onni on harhaa. Kunnes taas iskee levottomuus ja rauhattomuus. Ja pakeneminen. Kun itseään ei pysty kohtaamaan.
Höpö höpö. Tutkitusti kyky nauttia hetkessä elämisestä lisää onnellisuutta. Ihminen ahdistuu, jos rämpii vaan menneessä tai stressaa tulevaa. Menneeseen ei voi vaikuttaa ja tulevaisuuteenkin vain hyvin rajallisesti.
Voi voi, ikävä kuulla. Kyllä minä tunnen.