Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EX ei anna minulle lasten vauva-ajoilta olevia valokuvia

Vierailija
06.02.2007 |

Erosta on jo kohta parisen vuotta aikaa ja edelleen tuo vain panttaa kuvia, jotka on otettu yhteisellä kameralla, yhteisistä lapsista ja suurin osa kuvista vielä minun ottamia - eilen alkoi vetoamaan tekijänoikeuslakiin, että ei mulla muka ole oikeutta kuviin. ja tuon tiedän hölyn pölyksi, tosiaan kun yhdessä ollaan silloin oltu, kamera yhteinen ja ne lapsetkin. Kyseessä siis kopiot digikuvista, 3,5vuoden ajalta minulla ei ole lähes yhtäkään kuvia omista lapsistani.

Onko tässä siis muuta vaihtoehtoa enää kuin poliisin luo meno?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että sulla on lapset!

Vierailija
2/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ota ne lainaan ja teetä itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas keljumainen tapa tehdä kiusaa..

Vierailija
4/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli alussa viikko-viikko, vajaa vuosi sitten se löysi kolmen lapsen yyhoon itselleen ja omat lapset sai jäädä - nykyisin joka toisen viikonlopun lapset ovat isällään eivätkä isäänsä edes kaipaa.

kuvia en vain voi jättää, ne on itselleni niin tärkeitä.

Vierailija
5/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopiot kuvista saat tosi helposti ilmoittamalla et jos ei kuvia ei sitten lapsiakaan :)

Vierailija
6/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tuollaisesta riidellä? Kuvat on molemmille tärkeitä.

Vierailija
7/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt puoli vuotta hän on sanonut kopioivansa ne itse minulle. eilen sitten heitti tuon tiskiin, että eipä kuvia tipukkaan... ' huoh* voi kun sen ihmisen vois sulkea kokonaan elämästä veke!

Vierailija
8/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten illalla kun lapset nukkuu yms. Luulisi uuden akan ainakin viimeistään siinä vaiheessa hermostuvan

Vierailija
9/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on ilkeä eläin.

Vierailija
10/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi sitä puristaa, kun ei lapset häntä yhtään kaipaa.

Vierailija:

Tarvitseeko tuollaisesta riidellä? Kuvat on molemmille tärkeitä.

Vierailija
11/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isähän se tässä kiusaa tekee. Isä ei edes ole kovin kiinnostunut lapsiaan tapaamaan joten tuskin mun ehdottama kirstys edes autta. Todenäköisesti on vaan tyytyväinen jos lapset ei käy.

12/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6,14:

Isähän se tässä kiusaa tekee. Isä ei edes ole kovin kiinnostunut lapsiaan tapaamaan joten tuskin mun ehdottama kirstys edes autta. Todenäköisesti on vaan tyytyväinen jos lapset ei käy.

Vierailija
13/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että lapset niin kovin mielellään haluaisivat nähdä kuvia niiltä ajoilta, kun isikin oli osa perhettä (koska hehän kaipaavat isiä kovasti koko ajan...), ja sano vaikka että neuvolassa/päiväkodissa joku lapsipsykologi sanoi, että lasten olisi hyvä nähdä koko ajan niitä kuvia että heille muodostuisi kuva myös elämästään ennen kuin vanhemmat erosivat. Sanot sitten, että tuntuisi tosi tyhmältä selittää sitten päiväkodin/neuvolan psykologille, että isi ei halua parasta lapsilleen eikä suostu antamaan niitä kuvia.

Vierailija
14/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllistä isää erosta ja sano just et kouluun/tarhaan pitäisi viedä vauvaajan kuvia yms. SYYLLISTÄ. Mä unohdin et sehän toimii kaikkein parhaiten.

Vierailija
15/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paperikuvistakin saa skannattua uudet digikuvat tai teetettyä niistä kuvia. Kysy ex-anopilta, sano että hänen poikansa ei suostu antamaan niitä kuvia joten voisiko hän lainata niitä kuvia, joita hänellä on!

Asian julkiseksi tekeminen yleensä tehoaa miehillä, kun muut kuulevat kuinka pikkumainen hän on niin luulisi asian hoituvan.

Vierailija
16/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirviö se, joka kieltää ne kuvat tällaiselta äidiltä. Ja tarjoudu tosiaan teettämään miehelle niistä kopiot.

Vierailija
17/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin myös että tarvitaan päiväkotiin ja että lapsille tämä on vaikea pala, heidän pitäisi saada katsoa kuvia. Syyllistä tosiaan, sano että et KEHTAA sanoa päiväkodin henkilökunnalle, että lasten isä on niin v-mäinen ettei halua antaa kuvia. Sano, että saa itse soittaa päiväkotiin ja selittää, miksei kuvia tule.

Vierailija
18/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika akkamainen exä sulla. Toi 17 vinkki oli hyvä!

Typerää kiusantekoa!!!

Vierailija
19/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oikeasti pitäisi saada teetettyä molemmista lapsista vauva-kuvat päiväkotiin.

PAITSI exääni ei tuollainen tehoa. se on niin pirun itsekeskeinen ja saa kaiken käännettyä aina niin, että minä olen paska, vittumainen, joka tekee elämästä helvettiä.

ex-anoppi on samanlainen, siihen ei voi olla yhteydessä.

Vierailija
20/21 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä sanoa mahdollisimman nätisti mutta sano, että olet kyllästynyt keksimään tekosyitä sinne päiväkotiin/neuvolaan että miksei niitä kuvia tule, sano että sua HÄVETTÄÄ tunnustaa, että lasten isä on niin hankala että oman katkeruutensa takia ei halua omien lastensa parasta. Sano vaikka, että lapset ovat viime aikoina alkaneet oireilemaan ja kyselemään isästä ja ajasta kun isä oli osa omaa perhettä, sen takia olet puhunut lastenpsykologin kanssa kanssa joka suositteli vauva-ajan kuvien katselemista ja asiasta juttelemista.