Koulujen kännykkäkielto
Minun mielestä niitä ei tarvi kieltää. Opettaja vaan antaa niille kännykän räplääjille nelosen todistukseen. Pari kolme kertaa kun suorittaa saman luokan niin oppii pitämään sen kännykän taskussa tunnin aikana jos sitä ei oikeasti tarvitse vaikka tiedon hakemiseen.
Kommentit (8)
Täyskielto kaikkiin kouluihin. Niin se on monissa muissakin maissa, varsinkin joissa on hyvät oppimistulokset.
Eka annetaan käyttää ja sit ei anneta, ja lailla kielletään välitunneillakin muka. Oppilaat voivat myös viestiä vanhemmillekkin. No nyt ei sitten pysty seuraamaan onko lapsi edes koulussa. Koulun jälkeen huomataan että lapsi on kadonnut. Ja on tapahtunut jotain pahaa. Koulu vai lain säätäjä ottaa vaatuun. Vahingonkorvauksissa. Ja lainkin voi kumminkin kiertää lääkärintodistuksella🤔
Se kännykän räpläys häiritsee myös muita ja lisäksi pahentaa vaan käytösongelmia. Mä luulen että tulevaisuudessa nää älylaitteet on K18 ja ihmetellään miks lasten aivoja on tuhottu moisella.
Vierailija kirjoitti:
Eka annetaan käyttää ja sit ei anneta, ja lailla kielletään välitunneillakin muka. Oppilaat voivat myös viestiä vanhemmillekkin. No nyt ei sitten pysty seuraamaan onko lapsi edes koulussa. Koulun jälkeen huomataan että lapsi on kadonnut. Ja on tapahtunut jotain pahaa. Koulu vai lain säätäjä ottaa vaatuun. Vahingonkorvauksissa. Ja lainkin voi kumminkin kiertää lääkärintodistuksella🤔
Provoiletko? Miksi sinun tulisi seurata, onko peruskouluikäinen lapsesi koulussa, kun sen asian seuraaminen kuuluu opettajien vastuulle. Välitunneilla ei saa pitää puhelimia, koska niillä salakuvataan ja pelataan, eli ei opita sosiaalisia taitoja.
Vierailija kirjoitti:
ennen kännykkä aikaa 99% lapsistahan katosi mystisesti heti koulun jälkeen. Edelleen etistään mihin he meni.
Vierailija kirjoitti:
GPS paikannin ihan uus juttu sitten sulle?
Höpö höpö. Kännykkäkielto on ihan ennallaan kouluissa ja puhelimet menee oppitunnin ajaksi parkkiin jos et osaa itse laittaa. Sitten se kuinka koko peruskoulun on kuunneltu kuinka laitteet halutaan opetus käyttöön, tulee oikein diginatiiveja. Kaikki tiedotus on sähköistä, myös lapsille. Työntäkääpä siis kännykkäkieltojen huutelijat se oma laite sinne minne aurinko ei paista.
Ensimmäinen lapsi aloitti koulun vuonna 2018 ja koko ajan on ollut siellä kännykkäkielto.