Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo menneisyyden mies

Vierailija
06.08.2024 |

Olin joskus rakastunut 1986-syntyneeseen mieheen, jota tapailin useita vuosia toivossa, että meistä tulisi joskus oikea pari. Ei tullut. Olin hyvin rakastunut ja toivoin elämäntapa työttömän miehen muuttuvan. 

Vuosi sitten hän ehdotti yhtäkkiä naimisiinmenoa, vaikka asun jo toisella paikkakunnalla uuden puolison kanssa. Miksi? 

Tänä kesänä hänellä on mennyt useita viikkoja vastata joihinkin viesteihini. Viimeisimmässä hän alkoi vaatia minulta rehellisyyttä. Hän vaikutti jotenkin sekavalta. Vaati minulta 100% rehellisyyttä, vaikka olin lähettänyt hänelle pari kuvaa uudesta omistusasunnostani. Kehui minua sitten ihanaksi sydämien kera. Lähetti kuvan itsestään, jossa irvisti oudosti. En ymmärrä. 

Mikä tällaista yksilöä ohjaa? Miten pitäisi suhtautua? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lopettaisit yhteydenpidon. Haluaa vain särkeä uuden parisuhteesi.

Vierailija
2/8 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lopettaisit yhteydenpidon. Haluaa vain särkeä uuden parisuhteesi.

Kiitos neuvosta. Olen kokenut hänet jotenkin entistä epämääräisemmäksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä vielä että menneisyydessä kuvasi itseään ihmiseksi, joka ei tiedä mitä rakkaus on, mutta kehui itseään suojelijaksi, turvalliseksi. Naimisiinmeno pyyntö osui hetkeen, kun hän muutti isoon asuntoon... 

Hän ei tiedettävästi ole koskaan seurustellut, mutta seksisuhteista tykkää. 

Vierailija
4/8 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis toimittaa ohjauspyörän virkaa ja vauhdista vastaavat kivekset.

Vierailija
5/8 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Penis toimittaa ohjauspyörän virkaa ja vauhdista vastaavat kivekset.

Luulisi että olisi aika tyhjää elämä. Vailla mitään muuta kuin satunnaisia päihtyneitä naisia sängyssä. 

Vierailija
6/8 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on ettei aikuinen mies opi olemaan miehekäs, perustamaan perhettä, ottamaan vastuuta itsestään ja myös tulevaisuudesta? 

Vierailija
7/8 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat itse oudolta. Mikä sinun ongelmasi on, kun olet sekaantunut tuollaiseen ihmeelliseen kuvioon jonkun syrjäytyneen hyypiön kanssa? Ja miksi edelleen haet häneltä huomiota? Tämä palsta on kyllä avannut silmät sen suhteen, miten epäterveitä ja suoraan sanoen va mmm aisia iso osa ihmisistä on.

Vierailija
8/8 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat itse oudolta. Mikä sinun ongelmasi on, kun olet sekaantunut tuollaiseen ihmeelliseen kuvioon jonkun syrjäytyneen hyypiön kanssa? Ja miksi edelleen haet häneltä huomiota? Tämä palsta on kyllä avannut silmät sen suhteen, miten epäterveitä ja suoraan sanoen va mmm aisia iso osa ihmisistä on.

En ole hakenut häneltä huomiota. Joskus muutaman kerran vuodessa saattaa tulla viestittelyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi