Olisitko äitinä kauhuissaan, mikäli pojallasi olisi vanhempi naisystävä?
Sukulaispojalla 21v on kuulemma 27-vuotias naisystävä. Onneksi meidän lapsilla ei tuollaisia ole, miksi joku aikuinen nainen haluaisi hengailla ja vieläpä olla parisuhteessa nuoren pojankoltiaisen kanssa? Kotiin näytille tuotaessa hänellä olisi varmaan enemmän yhteistä vanhempien kuin pojan kanssa.
Kommentit (28)
No mä olin 33v kun aloin seurustelemaan 24v miehen kanssa. Mietipä sitä.
En hyväksyisi, nainen on hyväksikäyttäjä
En olisi. Menin itsekin poikaystäväni kotiin kun hän oli parikymppinen, itse olin yli 30. Ei tullut mitään ihmettelyjä.
No onpa nuoret vanhemmat! 6-vuotiainako ovat lapsensa saaneet?
Keksi parempi provo ensi kerralla.
Minä en puutuaikuisen poikani enkä tyttäreni valintoihin yhtään millään tavalla. Mikä oikeus minulla siihen olisi?
Jos jompi kumpi valitsisi todella huonosti; juopon tai narkomaanin tai muuten holtittoman en epäröisi ilmaista mielipidettäni ja tekisin selväksi että olen edelleen heidän äitinsä ja minun luokseni saa tulla kun maailma murjoo. Lastani, aikuistakaan en koskaan hylkäisi oli mikä oli.
Jos ikäeroa on kymmenen vuotta, niin sitten harmittaisi. Sama olisi, jos tytön puoliso olisi kymmenen vuotta tai ylitse vanhempi. Siinä vaiheessa alkaisin miettimään mikä sillä vanhemmalla on päässä vikana, että kymmenen vuotta nuoremman kanssa ovat samalla tasolla.
Ei haittaisi. Valinta on pojan.Mitä se mulle kuuluu.
Aattele, jos menisin nuoren rakastajani kanssa näytille hänen vanhempiensa luokse 😂😂😂 ikäeroa yli 30 vuotta
Vierailija kirjoitti:
En hyväksyisi, nainen on hyväksikäyttäjä
No niin se nuori poikakin helposti käyttää hyväkseen esim taloudellisesti vakavaraisempaa vanhempaa naista.
Eihän tuo nyt ole mitään iso ikäero edes. Eri asia jos olis 25v ja 45v ja eipä siinäkään ole vanhemmilla juuri sanottavaa!
Itsellä 10v nuorempi miesystävä ja hyvin sujuu jo kolmatta vuotta. Minä 46v
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo nyt ole mitään iso ikäero edes. Eri asia jos olis 25v ja 45v ja eipä siinäkään ole vanhemmilla juuri sanottavaa!
Itsellä 10v nuorempi miesystävä ja hyvin sujuu jo kolmatta vuotta. Minä 46v
Sitten kun ollaan reilusti yli 30v ikävuoden niin ihan sama kuka seurustelee ja minkäkin ikäsen kanssa, vaikka tottakai jos joku 35v seukkaa 60v:n kanssa niin se 60v on tainnut hakea itselleen omaishoitajan.
Mutta jos kyse on parikymppisistä (tai pahimmillaan 18-19v nuoresta), niin silloin huolestuisin, jos iso ikäero.
Itsekkin seukkaan 14 vuotiaan kiviaikavarpaan kanssa 😁
T.m56
Minun pojallani on 5vuotta vanhempi naisystävä. Yritn miettiä asiaa. Se ei taida kuulu minulle ihmeemmin.
En. Onhan minulla itselläkin nuori ja viriili mies.
Minun molemmilla pojillani on itseään vanhemmat puolisot. Toisella 5 vuotta ja toisella 3 vuotta. Ei mitään ihmeellistä. Anoppini oli 9,5 vuotta miestään vanhempi, olivat aviossa 53 vuotta, jokaisen oma asia.
No tyttöhän tuokin vielä on. Ehkä 37 ois vähän erikoista mutta eiköhän kannattais vaan olla onnellinen pojan puolesta että on löytänyt kivan tyypin.
Aiemmin ehkä jos enkauhuissani niin vaivautunut.
Pojan täytettyä 30 v ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä olisi sulattelemista. +-5vuotta olisi siedettävä.
Omat vanhempani suhtautuvat hyvin 7-kuukautta vanhempaan naisystävääni. M50
Eihän tuo ole mikään iso ikäero.
Jos ovat eri sukupolvea, niin sitten.
Kyllä siinä olisi sulattelemista. +-5vuotta olisi siedettävä.