Olisitko äitinä kauhuissaan, mikäli pojallasi olisi vanhempi naisystävä?
Sukulaispojalla 21v on kuulemma 27-vuotias naisystävä. Onneksi meidän lapsilla ei tuollaisia ole, miksi joku aikuinen nainen haluaisi hengailla ja vieläpä olla parisuhteessa nuoren pojankoltiaisen kanssa? Kotiin näytille tuotaessa hänellä olisi varmaan enemmän yhteistä vanhempien kuin pojan kanssa.
Kommentit (28)
Mä oon 35, mun mies on 25. Ollaan oltu 2 vuotta yhdessä mistä 1,5v asuttu yhdessä. Mulla on myös edellisestä suhteesta 2 esiteiniä tyttöä, jotka on meillä joka toinen vk. Miehen äiti on kuollut, mutta isä on elossa ja mummo joka on hänelle kaikista läheisin. Isä sano miehelle musta, että no nyt hän on löytänyt aikuisen naisen joka tietää mitä haluaa. Mummo taas ei oo sanonut juuta eikä jaata, mutta oon ensimmäinen miehen kumppaneista, josta mummo ei oo sanonut mitään negatiivista. Miehen sisaruksista vaan 2 on sanonut jtn muhun liittyvää mielipidettä. Isosisko ihmetteli, pikkusisko käski pitämään mutta kiinni.
Jos mulla olis poika niin ei mulla ois mitään pahaa sanottavaa vanhemmasta naisesta.
Mulla oli kolmekymppisenä yh-äitinä 8 vuotta nuorempi miesystävä. Hän esitteli minut äidilleen myös :) En tosin tiedä kertoiko hän, että mulla on lapsia tai mun ikää (olen ikäistäni nuoremman näköinen edelleen).
Molemmat nuo ovat aikuisia,mitä se sinulle kuuluu. Itselleen se poika naisen ottaa
Olin 29-vuotias kahden lapsen äiti, kun rakastuin 21-vuotiaaseen opiskelijaan. Kyllä minua jännitti kun ensimmäistä kertaa kävin "näytillä", koska ymmärrän jokaisen äidin haluavan lapselleen helpon elämän. Ei ikäero, vaan elämäntilanteiden erilaisuus.
Nyt 11 vuoden yhdessäolon jälkeen ikäero ei tunnu missään, ja nuori opiskelijapoika on turvallinen aikuinen lasteni elämässä, kohtelee kuin omiaan.
Koska olen itse 8 vuotta miestäni vanhempi, niin taitaisi olla hieman tekopyhää kauhistua. Toivotaisin siis naisen tervetulleeksi.
Asiapa ei taida sinulle kuulua joten voit lopettaa kauhistelun. Eivät ole mitään 15-vuotiaita kuitenkaan.
En!!! 😂😂😂😂