Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset suuttuu jos näkevät miehen onnellisena?

Vierailija
06.08.2024 |

Esim illanvietoissa jos nainen näkee että miehellä on hauskaa niin pitää tulla naama norsunv itulla siihen pilaamaan tunnelma.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häpeävät miehen käytöstä. 

Vierailija
22/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä akka ja ukko toistensa kanssa parisuhteessa, ei kai kukaan tuntemattoman hyväntuulisuudesta suuttuisi? 

No kyllä me ainakin muijaporukalla kytätään jos jossain mies on hyvällä tuulella. Sinne sitten rynnitään porukalla  pilaamaan tunnelma. Sellaisia me naiset olemme. Miesparat siinäkin asiasssa alakynnessä, ressut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se riippuu tilanteesta. Jos miehellä on hauskaa toisen naisen kanssa.

Vierailija
24/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä akka ja ukko toistensa kanssa parisuhteessa, ei kai kukaan tuntemattoman hyväntuulisuudesta suuttuisi? 

No kyllä me ainakin muijaporukalla kytätään jos jossain mies on hyvällä tuulella. Sinne sitten rynnitään porukalla  pilaamaan tunnelma. Sellaisia me naiset olemme. Miesparat siinäkin asiasssa alakynnessä, ressut.

Ai niin. Unohdin millainen itsekin olen illanvietoissa. Aina kun näen nauravan miehen, menen eteen istumaan ja mulkoilemaan vihaisesti kädet puuskassa, sitten sanon jotain niin ilkeää että sen hymy hyytyy ja alkaa aggressiiviseksi. Kun mies yrittää nousta kaatokännissä perääni, se kaatuu ensimmäisenä jonkun kännisen rahkamaken syliin, ja kohta on baaritappelu käynnissä. Itse hihitän juottolan ulkopuolella hyväntuulisena.  

Vierailija
25/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun exäni olis edes joskus näyttänyt iloista naamaa, niin ehkei me oltaisi koskaan erottukaan. Mutta ei, aina oli naama nutturalla niin kotona kuin kylässäkin. Ja yleensä aina oli syy minussa: sanoin, tein, katsoin tai ajattelin väärin. Juhlissa luultavimmin morkkasin häntä muille, tai sitten yritin iskeä jokaisen paikalla olevan miespuolisen. Jos puhuin, puhuin liian kovalla äänellä, jos olin hiljaa, pidin mykkäkoulua. Jos nauroin, nauruni oli kovaäänistä ja rumaa, jos olin vakava, murjotin ja pilasin kaikkien illan. Hyvin vaikea oli häntä miellyttää ja lopetin sen yrittämisenkin, elämäni paras päätös! 

Vierailija
26/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonko mä ihan kamala kun en illanvietossa ees huomaa millä tuulella oma mies on? Hän kyllä tulee kertomaan jos on huono fiilis, mut muuten en kyllä yleensä ees huomaa missä hän menee ja mitä tekee jos on isompi porukka.

No onhan tuo outoa.

Vierailija
27/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs hullun aivopieru tää oli? Käsittämätöntä puppua, äly hoi.

Vierailija
28/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miniä käyttäytyy noin anopille. Kun anoppi on aidosti iloinen ja ystävällinen miniä näyttää rumaa naamaa ja kun on anoppi alakuloinen miniä nauraa vahingoniloisesti. Miniä on katkera parka.

Vierailija
29/29 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sekoilet? Meinaatko siis että se mies on onnellinen siitä että aiheuttaa muille kärsimystä ja siksi ihmiset ympärillä eivät ole iloisia? Muuta syytähän tuollaiselle sukupuolisidonnaiselle kollektiiviselle paheksunnalle ei olisi.