Olen kyllästynyt kaverin valitukseen miehistä
Hänellä on aina sama kaava. Otetaan joku eka mies joka tulee vastaan.ä, edetään nopeasti. Alussa hehkutetaan miehen ihanuutta. Pari vuotta menee ja mies ei olekaan enää niin ihana jolloin alkaa miehestä valittaminen. Kohta tulee ero ja sitten taas uutta putkeen.
Kommentit (7)
No mitäs jos et kuuntelisi sitä kaverin valitusta miehistä? Vai olisiko tällainen liian yksinkertainen ratkaisu ongelmaan? Parempi varmaan vatvoa muutaman tuhannen viestin verran palstalla.
Heart shaped glasses. Ne kyllä lähtee päästä juuri siinä 6kk jälkeen ja sitten alkaa vasta huomaamaan toisessa ikäviäkin puolia.
Toisilla on tosi huono tieto edes siitä mitä itse haluaa ja jos ei suhteessa puhuta henkeviä, nii vielä vähemmän tietoa siitä mitä se toinen osapuoli haluaa.
Kaverisi vaikuttaa ihmiseltä joka ihastuu nopeasti ja kaikki arvostelukyky pettää. Mahdollisesti myös sellaiselta, joka ei näe itsessään mitään vikaa ja kun ne ensimmäiset vastoinkäymiset tulee, niin aina se on sen toisen vika.
Samanlaisia löytyy sekä miehistä, että naisista.
Minäkin taidan olla semmoinen helposti ihastuva, ja kun rima on niin matalalla... pakkohan se on yrittää jos joskus joku tuntuu parisuhteen kanssani haluavan. Näin ei kyllä usein käy, joten siksi mulla onkin ollut vuosien sinkkukausia.
Ja sitten mä huomaan iskeneeni käteni paskaan. Tai ettei se toinen ollutkaan niin tosissaan ihastunut vaan juoksee muiden perässä minkä kerkiää.
Käykääpä tekemässä tunnelukko testi. Veikkaan että sieltä löytyy syy tolle käytökselle.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin taidan olla semmoinen helposti ihastuva, ja kun rima on niin matalalla... pakkohan se on yrittää jos joskus joku tuntuu parisuhteen kanssani haluavan. Näin ei kyllä usein käy, joten siksi mulla onkin ollut vuosien sinkkukausia.
Ja sitten mä huomaan iskeneeni käteni paskaan. Tai ettei se toinen ollutkaan niin tosissaan ihastunut vaan juoksee muiden perässä minkä kerkiää.
Joo nuo tyypit on myös omituisia jotka menevät parisuhteeseen vaikka ei ole tosissaan. Ja sitten juoksevat muiden perässä. Eikö silloin olisi helpompaa olla sinkku.
Nainen siis ottaa ekan komean miehen ja suhde on huono koska mies on jännämies ja sitten se kaverisi vaihtaa uuteen komeaan mieheen.
Minulla oli samanlainen kaveri. Hän vielä meni aina naimisiikin pikavauhtia ja sitten erottiin. En jaksanut olla hänen elämässään ja alkoi käydä sääliksi niitä miehiä. Osa miehistä oli ihan kunnollisia, mutta aina piti etsiä se syy eroon miehestä. Nykyään ei olla enää kavereita.