Vaativa poikaystävä
Onko teidän mielestä kohtuullista, että poikaystävä kommentoi mun kroppaa ikävästi kuten, että miten mulla on makkaroita vatsassa (sillon kun istun) ja kun vatsa turpoaa ruuan jälkeen että miten mulla on iso vatsa, tai kun makaan sängyllä niin katsoo mua ja toteaa että meidän on aloitettava lenkkeily.
Poikaystävä haluaa, että alkaisin käydä nimenomaan salilla, mikään muu ei kelpaa.
Oon ihan tavallisen kokoinen nuori nainen n.162cm pitkä, ja painan 52-54kg.
Poikaystävän mielestä, kaikkien pitäisi olla paras versio itsestään ulkoisesti ja sali on ainoa oikea keino siihen. Itse en edes tykkää käydä salilla, vaan mielummin lenkkeilen tms.
Kun sanon hänelle, että tuo tuntuu pahalle mitä hän vaatii, niin hän sanoo että ei hän voi sitten enää välittää musta tai ajatella vaimoa musta, koska hänen tuleva vaimo haluaa olla fyysisesti paras versio itsestään ja tekee paljon hommia kropan eteen.
Mä olen kuitenkin hoikka, mutta tuntuu etten silti riitä.
Silloin kun käyn salilla, treenaan yleensä käsiä vatsoja ja jalkoja.
Kun taas poikaystävä haluaisi että treenaan jalka painotteisesti, joka on häiritsevää.
Hän myös on todella ankara mulle salilla ja hänen mielestä mun pitäisi treenata veren maku suussa tai muuten se ei kehitä, kun mä taas haluan että joku on kannustava mua kohtaan ja olen itseäni kohtaan armollinen ja kuuntelen kroppaani, enkä ole todellakaan ankara ja vaativa itselleni jotta urheilu pysyy mielekkäänä, ja tämäkin on heikkoutta poikaystävän mielestä.
Mulla on jotenkin olo tässä suhteessa, etten kelpaa juuri sellaisena kun olen, vaan poikaystävä tosiaan haluaa että olen jotain muuta ja, että olisin paras versio itsestäni vaan ulkoisesti.
Mulle paras versio itsestäni ei ole välttämättä ulkoista, vaan esimerkiksi sisäistä kehitystä, mutta tähän hän sanoo, ettei halua läskiä joka on henkisesti paras versio itsestään.
Kommentit (30)
Olet kelpuuttanut komean jännämiehen joka on narsisti ja sinun pitää tehdä kuten se sanoo. Naiset on aina yhtä tyhmiä kun ottavat sen parhaimman näköisen miehen ja sitten saavat samalla idiootti miehen.
Taitaa boyfriendi kuolata salikissan perään ja sinä taidat olla enempi norminainen. Koska et salikissaksi halua alkaa niin suosittelen vielä nuorena lähtemään nopsaan eri teille.
Poikaystäväsi ei kuulosta nimittäin kovin rakastavalta tyypiltä vaan enempi sellaiselta joka ajaa volvonne mereen.
Ja aivan varmaan sitten kun alkaisit treenaamaan salillla ja olisit huippukunnossa niin jotain valitettavaa poikkis löytää vaikka sun hiuksista tai että rinnat laihtui pois treenaamisesta. Vali vali
Kantapäät vastakkain: mene sinä sinne, minä menen tänne ja bye bye baby, baby goodbye...
Poikaystäväsi ei halua tyttöystävää, vaan näyttelyesineen.
Oikeasti, teidän on paras erota. Poikaystäväsi kuulostaa lähinnä häiriintyneelle ja henkisesti väkivaltaiselle. Sitä paitsi, sinähän olet hoikka.
Ei tuo arvostelu tule koskaan loppumaan. Aina löytyy jokin "vika" ulkonäössäsi, jota ryhdytään arvostelemaan.
Pelasta itsesi ja itsekunnioituksesi, ennen kun olet henkisesti riekaleina. Maailmassa riittää ihan kivojakin miehiä, jos ei löydy, niin mielummin sitten yksin kuin huonon kaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jätät sen py:n, menet sinne salille, jossa on parhaimman näköiset äijät ..
Suosittelet pinnallista lähestymistapaa ihmiselle joka on jo oivaltanut, että fyysinen muoto ei kerro sisäisestä ihmisestä mitään? Okei.
Ihan oikeasti, eroa. Mulla oli samanlainen poikaystävä parikymppisenä. Olin suunnilleen saman kokoinenkin kuin sinä. Ikinä en ollut hyvä. Oli liian iso takapuoli, vääränlaiset hiukset, mitä milloinkin. Itsetuntohan tuosta mureni eikä oikein koskaan palautunut ennalleen, koska minä typerys jäin tuon miehen kanssa yhteen ja sain lapsetkin hänen kanssaan. Ei se arvostelu koskaan loppunut, siirtyi vaan asiasta toiseen ja kolmanteen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, eroa. Mulla oli samanlainen poikaystävä parikymppisenä. Olin suunnilleen saman kokoinenkin kuin sinä. Ikinä en ollut hyvä. Oli liian iso takapuoli, vääränlaiset hiukset, mitä milloinkin. Itsetuntohan tuosta mureni eikä oikein koskaan palautunut ennalleen, koska minä typerys jäin tuon miehen kanssa yhteen ja sain lapsetkin hänen kanssaan. Ei se arvostelu koskaan loppunut, siirtyi vaan asiasta toiseen ja kolmanteen.
Mites teillä nyt menee? :)
Nyt oikeasti toivon, että tämä aloitus on provo.