Köyhyyden kasvu ja uhka lisää äärioikeiston kannatusta.
Kuten näemme Britanniasta jossa työtä tekevien köyhyys lisääntyy.
Kannattavatko persut siksi rajua leikkauspolitiikkaa? Köyhtyneistä saadaan lisää kannattajia jos poliittinen muisti on kansalla sama kuin kultakalalla.
Kommentit (65)
Tämähän on taitavaa.
Oikeisto itse lisää köyhyyttä ja eriarvoisuutta, ja se taas lisää populistilaiturioikeiston kannatusta.Tosin meillä persujen kannatus on pudonnut kuin lehmänhäntä.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on taitavaa.
Oikeisto itse lisää köyhyyttä ja eriarvoisuutta, ja se taas lisää populistilaiturioikeiston kannatusta.Tosin meillä persujen kannatus on pudonnut kuin lehmänhäntä.
Ai vähän kuten vasemmisto rahtaa tänne m**h*nmuuttajia into piukassa, ja se taas lisää tukielättien määrää ja täten vasemmistopuolueiden kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, ainakin tiedetään, että ilmiö on todellinen. Mistä? Heti kun sanoo sanan "äärioikeisto" alkaa hirveä itku, valitus ääri"vasemmistosta", mustamaalaaminen ja kaikenlainen perseily. Käytännössä allekirjoittavat asian ihan oma-aloitteisesti.
Vasemmiston totuuskäsityksestä vasemmiston oikeudenmukaisen kohtelun kohteeksi joutuneen kirjailijan sanoin:
Aleksandr Solzhenitsyn: Me tiedämme heidän valehtelevan, He tietävät valehtelevansa, He tietävät, että me tiedämme heidän valehtelevan, Me tiedämme heidän tietävän, että me tiedämme heidän valehtelevan, Silti he valehtelevat
Löytyykä tästä mitään esimerkkejä kuten SUPOn sivuilta?
Terrorismiepäillyistä ainakin reilusti val
Menit ohitse aiheen.
mitä oikeudenmukaisuutta se on, kun jotkut vouhkaa syntymästään saakka jostakin hyvinvoinnista, mikä tarkoittaa lähtökohtaisesti asennetta 'minäenainakaansuostu'. sitten ihmetellään kun ei ole töitä. 'muut voi niitä tehdä, kun kerran haluavat, minä nautin vapaa-ajastani' yms. sponsoroinnille ei - olen ahkera, mutta en sentään pohjattomasti vedätettävissä!