Onko se normaalia että 40+v miehellä vähenee halut?
Vaimona minulla halut ovat vaan lisääntyneet ja huomaan ärtyväni, kun sitä on niin harvoin.
Meillä on pitkä avioliitto. En haluaisi tämän asian vuoksi edes miettiä eroa, mutta tunnen olevani niin surkea ja riittämätön vaimona näin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä arvelet, löytyisikö miehen halut, jos eteen tulisi upea 22-vuotias daami?
Niinkuin oma lapsi vai. Pedofiilitaipumusta.
Ei-miehekäs eli ei mies ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä arvelet, löytyisikö miehen halut, jos eteen tulisi upea 22-vuotias daami?
Ihan varmasti. Miehen primitiiviset vietit heräävät... mutta olisiko pidempään suhteeseen, ei ehkä.. Ellei ole paksu lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Olen 44 ja edelleen panettaa kuin teininä.
Miehelläsi on toinen nainen tai meisseliin tullut vika. Jos olet itse kerännyt monta kymmentä kiloa lisää niin vika voi olla siinäkin.
Teillä on pitkä liitto niin mikset vain kysy? Mikä pitkä liitto se semmonen on jossa ei puhuta?
M44
Olen kysynyt. Vika ei kuulemma ole minussa. Häntä vaan haluttaa vähemmän.
Minulla vaan on semmoinen tunne ettei rakasta mua enää.
Usko tohon intuitioosi. Veikkaan, että miehelläs on toinen nainen ja silloin oma vaimo ei enää jaksa kiinnostaa eikä sitä paljoa jaksa rakastaa. Mulle kävi samoin. Oli tunne, ettei mies rakasta jne. No, sitten hän sanoikin päin naamaa, ettei rakasta ja häipyi salarakka
No testaa se meisselin kunto nyt ainakin alkuun. Eri tilanteissa hierot sitä vaikka ihan housujen päältä niin kyllä siihen pientä eloa pitäisi tulla. Jos välttelee tai työntää kättä pois niin kokeile uudestaan heti tai hetken päästä ja töksäytä "miksi se ei jäykisty?" jos suuttuu niin kullissa se vika on. Alkuunhan häiriöt voi ilmetä vain satunnaisesti jonka takia harrastatte harvoin eli silloin kun mies itse hoksaa, että siihen tulee helpommin eloa.
M44
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole se, että miesten halut laskisivat iän myötä, vaan se, että miesten halut laskevat naisen iän myötä.
Sori vaan tämä oli tällainen raatorehellinen viesti.
No kyllä sitten nuorekas vaimo hankkii itselleen nuoren kollin vierelleen kun ukkoa ei enää kiinnosta 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Olen 44 ja edelleen panettaa kuin teininä.
Miehelläsi on toinen nainen tai meisseliin tullut vika. Jos olet itse kerännyt monta kymmentä kiloa lisää niin vika voi olla siinäkin.
Teillä on pitkä liitto niin mikset vain kysy? Mikä pitkä liitto se semmonen on jossa ei puhuta?
M44
Olen kysynyt. Vika ei kuulemma ole minussa. Häntä vaan haluttaa vähemmän.
Minulla vaan on semmoinen tunne ettei rakasta mua enää.
Ei rakasta sinua enää, katsos kun mitään ikuista rakkautta ei ole olemassakaan ( poislukien rakkaus omiin lapsiin). Nyt teidän rakkautenne on tullut tiensä päähän. Rakkaudella on tapana haihtua. Semmosta se elämä on.
Romanttinen rakkaus ja se alkuhuuma haihtuu kyllä, mutta rakkautta voi silti olla pitkässäkin liitossa.
Itse en synnytyksen jälkeisen masennuksen vuoksi oppinut koskaan rakastamaan lastani, tätäkin pidetään jotenkin automaationa, että äiti rakastaisi lapsiaan.
Testot mittaukseen. Todennäköisesti siel vika
Hyvää seksiä haluaa aina, olet siis huono seksissä.