Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko se normaalia että 40+v miehellä vähenee halut?

Vierailija
05.08.2024 |

Vaimona minulla halut ovat vaan lisääntyneet ja huomaan ärtyväni, kun sitä on niin harvoin. 

Meillä on pitkä avioliitto. En haluaisi tämän asian vuoksi edes miettiä eroa, mutta tunnen olevani niin surkea ja riittämätön vaimona näin. 

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariterapia? 

Vierailija
2/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusi nainen. Vanha vaan ei enää kiinosta. Itse uskoin 10 vuotta kun mies hoki,  että minussa on vika. No minussahan se vika oli, eli vanha ei enää haluttanut. 

Vierailija
5/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Olen 44 ja edelleen panettaa kuin teininä.

Miehelläsi on toinen nainen tai meisseliin tullut vika. Jos olet itse kerännyt monta kymmentä kiloa lisää niin vika voi olla siinäkin.

Teillä on pitkä liitto niin mikset vain kysy? Mikä pitkä liitto se semmonen on jossa ei puhuta?

M44

Vierailija
6/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi noin. Miestä ei enää kiinnostanut lainkaan, minulla taas halut lisääntyi siinä nelikymmpisenä.

Vierailija
7/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on toinen nainen tai meisseliin tullut vika. Jos olet itse kerännyt monta kymmentä kiloa lisää niin vika voi olla siinäkin.

Teillä on pitkä liitto niin mikset vain kysy? Mikä pitkä liitto se semmonen on jossa ei puhuta?

M44

Olen kysynyt. Vika ei kuulemma ole minussa. Häntä vaan haluttaa vähemmän. 

Minulla vaan on semmoinen tunne ettei rakasta mua enää. 

Vierailija
8/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi noin. Miestä ei enää kiinnostanut lainkaan, minulla taas halut lisääntyi siinä nelikymmpisenä.

No, oliko miehellä toinen nainen vai miten tämä juttu päättyi? Kun kirjoitat siihen tyyliin, että ette ole enää yhdessä.

Vierailija
9/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko miehellä toinen nainen? Kestikö liitto? 

Vierailija
10/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä arvelet, löytyisikö miehen halut, jos eteen tulisi upea 22-vuotias daami?

Vierailija
11/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Usko tohon intuitioosi. Veikkaan, että miehelläs on toinen nainen ja silloin oma vaimo ei enää jaksa kiinnostaa eikä sitä paljoa jaksa rakastaa. Mulle kävi samoin. Oli tunne, ettei mies rakasta jne. No, sitten hän sanoikin päin naamaa, ettei rakasta ja häipyi salarakkaansa matkaan. Että silleen.

Vierailija
12/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa. Mielestäni olen hyvän näköinen edelleen, painoakin tullut vain vähän lisää. Olen nyt 165/64. 

Vierailija
13/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua olisi kiinnostanut, mutta neljänkympin jälkeen kyky on ollut laskussa pikkuhiljaa. Vieläkin ihmettelen, miten kolmekymppisenä jaksoi viisikin kertaa päivässä.

Vierailija
14/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, oliko miehellä toinen nainen vai miten tämä juttu päättyi? Kun kirjoitat siihen tyyliin, että ette ole enää yhdessä.

Enhän kirjoittanut. Kyllä me edelleen yhdessä ollaan eikä seksiä tämän katon alla ole. Viihdymme toistemme seurassa ja meillä on yhteisiä harrastuksia.

Vierailija
15/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen? Masennus, testosteroni laskenut?

Vierailija
16/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Usko tohon intuitioosi. Veikkaan, että miehelläs on toinen nainen ja silloin oma vaimo ei enää jaksa kiinnostaa eikä sitä paljoa jaksa rakastaa. Mulle kävi samoin. Oli tunne, ettei mies rakasta jne. No, sitten hän sanoikin päin naamaa, ettei rakasta ja häipyi salarakkaansa matkaan. Että silleen.

Toinen nainen olisi helppo ajatus. Mutta taitaa olla käytännössä mahdoton, kun ei tuo mies käy missään, kotona ja töissä vain. Ellei sitten joku nettijuttu. Ap 

Vierailija
17/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Ei rakasta sinua enää, katsos kun mitään ikuista rakkautta ei ole olemassakaan ( poislukien rakkaus omiin lapsiin). Nyt teidän rakkautenne on tullut tiensä päähän. Rakkaudella on tapana haihtua. Semmosta se elämä on.

Vierailija
18/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi masentunut?

Testotasot voi myös olla tosi alhaiset, jos ei mies kerran käy juuri missään, eli ei ilmeisesti näin ollen siis myöskään urheile? Testoa pitäisi pystyä vähän nostettua D vit + magnesium + sinkki kombolla, sekä voimaharjoittelulla. Korvaushoitokin on optio, jos arvot tosi alhaalla. 

Vierailija
19/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos akka on ruma kuin petonlinnun se niin eihän siinä halut herää enää. Haikailee nuorempia ja kauniimpia. 

Vierailija
20/27 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole se, että miesten halut laskisivat iän myötä, vaan se, että miesten halut laskevat naisen iän myötä.

Sori vaan tämä oli tällainen raatorehellinen viesti.