Onko oikein, et kallonen sanoi idoliehdokasta seksikkääksi, 16-vuotias?
Musta se tyttö ei ollut seksikäs, vaan herttanen, en ymmärrä Kallosen ajatuksia, outo!
Kommentit (28)
Yksi toi aina sinne kahvin kanssa syötäviksi sellaisia muffinssin tapaisia pullia, jossa oli iso voinen kohouma siinä päällä. AINA se jaksoi retostella, miten ne pullat on kuin neidon nännit, kun me nuoret tytöt oltiin siinä.
komentti tästä lausahduksesta!... joten eiköhän mekin anneta olla
!6-vuotiaat ovat seksikkäitä, minkäs sille voi :-)
Miten teidän mielestä sitten on kamalan epäeettistä kehua " sakkolihaa" seksikkääksi, mutta ei puolta vuotta (tai päivää!) vanhempaa kaveria? :) Mä olen aina ollut sinut seksuaalisuuteni kanssa, enkä silti menisi yläasteikäisiä poikia kehumaan seksikkäiksi. Se nyt vain olisi ällöttävää.
...hänestä tulee muutaman vuoden päästä:
-kaunotar
-hyvännäköinen mimmi
-kaunisvartaloinen nainen
Pitäisikö minunkin jo olla valmiiksi huolissani? Pistää välit poikki näihin tuttavaperheiden miehiin?
Olen suhtautunut huumorilla ja osaksi huumorisävytteisesti kommentit on lausuttukin.
sanoi tyttöä seksikkääksi päin naamaa kameroitten edessä. Vannhemman miehen on soveliasta sanoa tyttöjä kauniiksi tai näteiksi, mutta seksikkäässä mennään yli sopivaisuussääntöjen. Ihan sama mitä sitten likaisessa mielessään ajattelee. Mahtaa Katjaa nyt nolottaa miehensä puolesta. Vikaan mentiin siinä, että alle 18-vuotiaita otettiin mukaan kilpailuun.
Huomaa, ettei Suomen kansa ole sinut oman seksuaalisuuden kanssa, kun heti särähtää korvaan, jos sanotaan ei-sakkolihaa olevaa naista seksikkääksi.