Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein, et kallonen sanoi idoliehdokasta seksikkääksi, 16-vuotias?

Vierailija
06.02.2007 |

Musta se tyttö ei ollut seksikäs, vaan herttanen, en ymmärrä Kallosen ajatuksia, outo!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, ettei Suomen kansa ole sinut oman seksuaalisuuden kanssa, kun heti särähtää korvaan, jos sanotaan ei-sakkolihaa olevaa naista seksikkääksi.

Vierailija
22/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi toi aina sinne kahvin kanssa syötäviksi sellaisia muffinssin tapaisia pullia, jossa oli iso voinen kohouma siinä päällä. AINA se jaksoi retostella, miten ne pullat on kuin neidon nännit, kun me nuoret tytöt oltiin siinä.

Vierailija
24/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

komentti tästä lausahduksesta!... joten eiköhän mekin anneta olla

Vierailija
25/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

!6-vuotiaat ovat seksikkäitä, minkäs sille voi :-)

Vierailija
26/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän mielestä sitten on kamalan epäeettistä kehua " sakkolihaa" seksikkääksi, mutta ei puolta vuotta (tai päivää!) vanhempaa kaveria? :) Mä olen aina ollut sinut seksuaalisuuteni kanssa, enkä silti menisi yläasteikäisiä poikia kehumaan seksikkäiksi. Se nyt vain olisi ällöttävää.

Vierailija
27/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hänestä tulee muutaman vuoden päästä:

-kaunotar

-hyvännäköinen mimmi

-kaunisvartaloinen nainen

Pitäisikö minunkin jo olla valmiiksi huolissani? Pistää välit poikki näihin tuttavaperheiden miehiin?

Olen suhtautunut huumorilla ja osaksi huumorisävytteisesti kommentit on lausuttukin.

Vierailija
28/28 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi tyttöä seksikkääksi päin naamaa kameroitten edessä. Vannhemman miehen on soveliasta sanoa tyttöjä kauniiksi tai näteiksi, mutta seksikkäässä mennään yli sopivaisuussääntöjen. Ihan sama mitä sitten likaisessa mielessään ajattelee. Mahtaa Katjaa nyt nolottaa miehensä puolesta. Vikaan mentiin siinä, että alle 18-vuotiaita otettiin mukaan kilpailuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme