Miksi aina pitää sataa? Flow-viikonlopulle ankaria sateita!
On lippu, mutta saa nähdä viitsiikö edes mennä. Ei siellä mitään järkeä rankkasateessa olla. Lauantaille luvattu 10 mm sadetta. Tulvat jatkuu Helsingissä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Suomessa ei ole kuulemma satanut juurikaan, miksi sateet ovat jääneet Helsingin ylle tänä vuonna?
Helsingissä on satanut varmaan kolme kertaa touko-elokuun välillä. Yhtä kuivaa paahdetta ollut.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c6f59718-571f-49e5-ad91-ba02b704ce43
Helsingissä on satanut aivan sairaasti ja se ei ole mikään mielipidekysymys.
Ei todellakaan ole satanut eilistä tunnin kuuroa lukuunottamatta. Olen ulkotöissä, joten muistaisin kyllä, jos olisi satanut. Päin vastoin 50-suojakertoimen aurinkorasvaa on mennyt joka päivä melkein 3 kk putkeen.
Tänään on satanut koko päivän, miksi te jauhatte tämmöistä pas kaa?
Ei tossa mitään menetä. Paskaa konemusaa.
Sinne voi mennä läpinäkyvässä sadetakissa, jotta alta varmasti näkyy se tyypillinen festariasu eli persuksia myöten ylös vedetyt mustat stringit, rintsikat ja joku hapsuviritys.
Sää on mitä on, ei siitä kannata mieltänsä pahoittaa. Hommatkaa paremmat varusteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei tossa mitään menetä. Paskaa konemusaa.
Konemusaa? Sekoitat nämä festarit johonkin muuhun.
Suomea uhkaa kalsea mätäkuu
Forecan kuukausiennusteessa elokuu näyttää tavanomaista sateisemmalta.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/b4ede3bb-c8f5-4c5e-83d1-0e2d77834…
Sama sonta jatkuu..
Taisi Coldplay konsertteineen putsata trendikkäiden wokeihmisten festarikassan, sen verran kova lippukiima niiden konserttien ympärillä pyöri. Minun mielestäni Flow:ssa ei juurikaan edes ole hyvää musaa tarjolla, yleensä jotain todella pienen nurkan vaihtoehtomusiikkia. Pääasiassa se on trendikkäiden puolijulkkisten näyttäytymistapahtuma. Nyt vaan em. yhtye putsasi pöydän parin muun nimekkään festarin ohessa ja Flow näyttää jäävän nuolemaan näppejään. Kaiken huipuksi vielä huono sääennuste ja vuosittain vellovat huhut festaripaikan vaihtumisesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Taisi Coldplay konsertteineen putsata trendikkäiden wokeihmisten festarikassan, sen verran kova lippukiima niiden konserttien ympärillä pyöri. Minun mielestäni Flow:ssa ei juurikaan edes ole hyvää musaa tarjolla, yleensä jotain todella pienen nurkan vaihtoehtomusiikkia. Pääasiassa se on trendikkäiden puolijulkkisten näyttäytymistapahtuma. Nyt vaan em. yhtye putsasi pöydän parin muun nimekkään festarin ohessa ja Flow näyttää jäävän nuolemaan näppejään. Kaiken huipuksi vielä huono sääennuste ja vuosittain vellovat huhut festaripaikan vaihtumisesta toiseen.
Viimeinen kerta tuossa paikassa. Piti olla jo viime vuonna viimeinen kerta, mutta valituksien vuoksi alueen rakentaminen on viivästynyt. Korvaavaa paikkaa ei ole, joten se on flown tarun loppu.
Ei todellakaan ole satanut eilistä tunnin kuuroa lukuunottamatta. Olen ulkotöissä, joten muistaisin kyllä, jos olisi satanut. Päin vastoin 50-suojakertoimen aurinkorasvaa on mennyt joka päivä melkein 3 kk putkeen.