Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa reissaaminen on stressaavaa ja ikävää!! Hän ei kuitenkaan suostua, että lähtisin yksin.

Vierailija
05.08.2024 |

Mies kulkee perässä naama nurin päin ja nostaa kokoajan esiin vain kohteen negatiivisia puolia, mihinkään ei halua ja ei ole kuulemma järkeä mennä katsomaan sitä eikä sitä.

Olen ehdottanut, että lähden yksin, mutta se ei miehelle käy. Hän alkaa meuhkata ja välttämättä haluaa mukaan ja maksaakin osan matkasta. En voi käsittää, mies ei edes haluaisi lähteä jos en minä ehdottaisi, mutta haluaa kuitenkin mukaan.

Ei ole provo. Tuli edellisestä ketjusta mieleen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla paranee. Oma nykyinen mieheni on hyvin positiivinen luonne ja reissaaminen hänen kanssaan on ihan parasta. Edellinen oli kun olisi kivirekeä vetänyt perässään.

Vierailija
2/4 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma ap, ettei myös sinun käytöksessäsi ole jotain vialla? Jos näin on eikä ole niin en suostuisi moiseen. Moni jättää kuitenkin huomioimatta oman käytöksensä. Kuinka otat toisen huomioon reissatessa. Kykenetkö yhtään joustamaan ja menemään toisen mieliksi vai nostatko kauhean metelin ja menee riitelyksi.

Vaikea sanoa pelkästään sinun kertomasi perusteella. Pitäisi nähdä teidän kummankin käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turha aloitus.

Vierailija
4/4 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse te moiset ongelmat synnytätte. Itse saatte ne selvittääkin. Turha toisia kuormittaa tällaisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan