Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttää rahansa turhiin ostoksiin

Vierailija
28.07.2023 |

Ärsyttää, käyttää rahansa kaikkeen turhaan. Sitten valittaa, että rahat on loppu. Joka paikka täynnä turhia ostoksia, joita kukaan ei viitsi käyttää muutamaa kertaa enempää.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen tuhlata rahansa, jos kerran omiansa ovat.

Vierailija
2/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin konsti tuossa on vaihtaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Minulle on ihan sama sinänsä, mihin hän rahansa käyttää, kunhan maksaa oman puolikkaansa yhteisistä kuluista, mutta joka paikka on täynnä tavaraa ja ekologisesta näkökulmasta harmittaa jatkuva hamstraaminen.

Vierailija
4/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi, sellaisia miehet ovat. Ostelevat kaikkea turhaa.

Vierailija
5/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaa sen kortit!

Vierailija
6/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen tuhlata rahansa, jos kerran omiansa ovat.

Periaatteessa joo, mutta jos rahaa ei jää tärkeisiin menoihin, vaan rahat ovat aina loppu ennen sitä, niin silloin perhe on pian kusessa. Ja jos tyyppi hamstraa kaikkea paskaa kodin pullolleen, niin silloinkin ap on kusessa.

Enpä kuitenkaan usko, että tuo tapa tuli yllärinä.

Vierailija
7/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaa sen kortit!

Leikatkoon itse, jos haluaa, ap ei sitä saa tehdä.

Vierailija
8/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin mieheni ostaa vaatteita sovittamatta ja sitten ne jää käyttämättä. Mutta, mikäs minä olen sanomaan, mihin hän rahansa käyttää.

Vierailija
9/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika, mitäs ette ottaneet selvää asiasta ennen yhyteistä elämää!

Huonosti valittu!

Vierailija
10/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlarin kanssa ei kannata muuttaa saman katon alle.

Vierailija
11/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama. Minulle on ihan sama sinänsä, mihin hän rahansa käyttää, kunhan maksaa oman puolikkaansa yhteisistä kuluista, mutta joka paikka on täynnä tavaraa ja ekologisesta näkökulmasta harmittaa jatkuva hamstraaminen.

Minä en ainakaan olisi edes alkanut seurustelemaan tuollaisen tyypin kanssa. Kun itse haluaa romuttoman kodin, niin toisen romut olisivat kamalia. En ainakaan olisi muuttanut yhteen, jos tuollaista olisi ollut vähänkään näkyvissä.

Vierailija
12/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo on ongelma, kun joka paikassa on romua kun toinen ostelee jotain koko ajan. Eli siinä mielessä ei ole sama mihin toinen käyttää omat rahansa.

Vierailija
13/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on myös erikoinen käsitys rahasta . On varaa hussata vuokriin tuosta vain mutta omaan ei kuulemma varaa . Sama juttu osamaksujen kanssa , ostelee osamaksulla kun muka menee vähemmän rahaa tai tuntuu siltä vaikka kulut ja korot olisi suuret . Onneksi on omat rahat ja tilit ja näin pysyy . Minulle kertyy pienistäkin tuloista säästöön , näin on aina ollut ja mies käyttää kaikki mitä tulee .

Vierailija
14/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vika, mitäs ette ottaneet selvää asiasta ennen yhyteistä elämää!

Huonosti valittu!

Samaa mieltä. Nyt on turha valittaa, kun kusi on jo lahkeessa.

Vierailija
15/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo on ongelma, kun joka paikassa on romua kun toinen ostelee jotain koko ajan. Eli siinä mielessä ei ole sama mihin toinen käyttää omat rahansa.

No muuta pois. Helppoa, tämå ongelma on käsitelty, seuraava ongelma!

Vierailija
16/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään jos omillaan ostaa ja muuten osallistuu osaltaan talouden yhteisiin kuluihin.

Vierailija
17/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä on myös erikoinen käsitys rahasta . On varaa hussata vuokriin tuosta vain mutta omaan ei kuulemma varaa . Sama juttu osamaksujen kanssa , ostelee osamaksulla kun muka menee vähemmän rahaa tai tuntuu siltä vaikka kulut ja korot olisi suuret . Onneksi on omat rahat ja tilit ja näin pysyy . Minulle kertyy pienistäkin tuloista säästöön , näin on aina ollut ja mies käyttää kaikki mitä tulee .

Miten te olettekin valinneet noin typeriä miehiä? Vai pakotettiinko teidät yhteen?

Vierailija
18/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan olisi edes alkanut seurustelemaan tuollaisen tyypin kanssa. Kun itse haluaa romuttoman kodin, niin toisen romut olisivat kamalia. En ainakaan olisi muuttanut yhteen, jos tuollaista olisi ollut vähänkään näkyvissä.

Osalle siisti koti on ehdoton kynnyskysymys, jonka perusteella puoliso valitaan. Se kaikista tärkein ja merkityksellisin seikka. Se määrittelee parisuhteen luonteen tai jopa sen, voiko tämän ihmisen kanssa olla yhdessä lainkaan.

Osalle taas se ei ole, vaan se on harmituksen ja ärsytyksen aihe, josta puhutaan keskustelupalstalla.

Vierailija
19/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se myymään ne turhat rojut pois säännöllisesti. Jos omiaan tuhlaa ja yhteiset menot maksaa niin tuohon ei voi oikein puuttuakaan....

Vierailija
20/45 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä mitään jos omillaan ostaa ja muuten osallistuu osaltaan talouden yhteisiin kuluihin.

Etkö lukenut yhtään? Jos ap:n poju ostaa romua kofin täyteen, niin kyllä se haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi