Kyl sitä laihtuu kun menee lenkille.
Ei se paino kotona putoa niin ett mars mars lenkille. Oon 7 kg laihtunut kesäkuun alusta ja 10 kg oli tavoite. 20 km pyörälenkki joka aamu ja joskus päivälläkin käyn toisen lenkin polkemassa.
Kommentit (9)
Kuulepa, kyllä laihtuu, kun on ruokavalio kunnossa. Mä kevään aikana sain painoa pois 13 kg lisäämättä liikuntaa (liikuin sen verran kuin yleensäkin).
Entä jos on niin kipeä ettei lenkille kykene?
Liian nopea laihdutus on haitaksi, odota vaan kun tulee pimeä talvi, lihot kaksinverroin takaisin. Sensijaan kokonaisvaltainen ruokavalion tarkastelu on järkevää. Se mikä sinua ennen lihotti, luovut niistä herkuista.
Katolla, 4.pv ja -3 kg. Liikuntana kevyt kävely.
Minä liikun talvellakin koska ei ole muuta tekemistä.
Miksi minun painoni ei sitten putoa vaikka liikun paljon? BMI on 19. Harrastan maastojuoksia ja patikointia, ei vain kilot putoa lenkkipolun varteen.
No onneksi ei, mutta jos liikunnalla noin vain laihtuu niin minun pitäisi olla nyt jo näkymätön.
Yhden rasvakilon eli noin 7000 kilokalorin kuluttaminen vaatii yhden tunnin kävelyä joka päivä kuukauden ajan tai kertasuorituksena noin 150 kilometrin kävelyä.
Kyseessä ei siis ole maratonlaji vaan pitkäjänteisyyttä vaatii jos pelkällä liikunnalla yrittää liikakilot karsitaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti laihtuu, toisilla meillä on kuitenkin työt tehtävänä
Teetkö aina töitä?
Ehkä jotkut lenkkeilee jotenkin tehottomasti. Itse huomaan ihan muutamassa viikossa lenkkeilyn aloitettuani että vaatteet alkavat väljistyä. Teen niin rivakoita lenkkejä kun kykenen, eli sydän hakkaa ja hengästyn.
Varmasti laihtuu, toisilla meillä on kuitenkin työt tehtävänä