Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, ei näin

Vierailija
05.08.2024 |

Yritän kertoa tämän esimerkin lyhyesti.

Olin jonossa festaribussiin. Odotusaikana minun takana seisoi kaksi miestä. Aivan tavallisia miehiä, lyhyempi jopa mukavan näköinen kasvoiltaan.

Näiden miesten takana oli porukka naisia, joista yksi soitti puhelimmellaan musiikkia ja lauloi mukana kaverin kanssa. Naiset lauloivat aivan nuotilleen sitä jotain Mirellan biisiä, jossa sanotaan että haluttaisiin se yksi, joka "katsoo mua kuin mä oisin maailman ainoo". Pointti ei nyt ole se, onko biisi huono vai ei, vaan sanat. Miehillä ei ollut mitään tilannetajua, vaan molemmat kääntyi puhumaan näille kahdelle laulavalle naiselle:

"Yhyy, ollaanko me miehet noin kauheita?"

"Pitäiskö tässä nyt pyytää anteeks kaikkien puolesta häh?"

Ja jotain muuta, mitä en kuullut koska olivat kääntyneet naisiin päin. Hetkeä aiemmin jonoa oli lähestynyt nuori mies, joka teki hyvän tuulen ja yhden miehen galluppia siitä, mihin ihmiset oli menossa. Sieltä täältä vastailtiin että jatkoille tai keskustaan tai mainittiin baareja nimeltä. Mutta mitä nämä kaksi sankaria tekee? Ei ymmärrä tilannetta ollenkaan vaan jupisee kahdestaan että älä siihen eteen ainakaan tule ja "jätkä kerjää verta nenästään". 

Vinkkinä nyt ihan kaikille, niin yleisen ulinan sijasta näiden miesten olisi joko kannattanut olla hiljaa, tai sitten vaikka kehua naisten laulua. Tai ihan vain heittää tyylikkäästi että oliko kiva ilta ja minne seuraavaksi ja sitten antaa olla. Kukaan ei jaksa lähteä selittämään, että ei tietenkään kaikki miehet ja blaablaa. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jos naiset olis ollut ulisematta, kukaan ei jaksa kuunnella juoppojen ulinaa.

Vierailija
22/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoisia laudalla marinoituneita pessimistejä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei näin.

Se lauleskelu ja huomion haku mekastamalla ei ole seksikästä.

🤮

Tällä ei lohkea:

Miehet, jotka luulee naisten yrittävän vain miellyttää heitä olemalla koko ajan seksikäs.

Vierailija
24/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet eivät olleet lainkaan kiinnostuneita naisista, vaan vain ärsyyntyneitä heidän hoilaamisestaan? Oli festaribussi tai ei. Oikeassa mielentilassa voi olla nippa nappa siedettävää, jos joku toinen mölisee jonkun biisin päälle, mutta jos on hiukankaan esim. laskuhumalassa, saattaa tuollainen hoilaaminen käydä juuri sen viimeisen hermon päälle. Miehet ehkä tiesivät, että naiset eivät vaikene sillä, jos heitä pyytää olemaan hiljaa, joten he päättivät ilmaista asian noin.

Vierailija
25/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se tolkun vaihtoehto, eli "naama kiinni, täällä on muitakin?" sanoituksen voi itse valita humalatilan tai mielialan mukaan? 

Vierailija
26/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyempi oli aloittajan mielestä jopa mukavan näköinen kasvoiltaan. Eli häneltä siis aloittaja sallii enemmän typerää käytöstä, koska kasvot miellyttävät. Toinen, ruma mies olisi voinut olla vaikka maailman kohteliain ja saanut silti aloittajalta tylyä käytöstä. Nyt jumalauta aloittaja, älä viitsi. Sinä naisena saat kaiken helpolla vain olemalla olemassa, älä jaksa kätistä siitä, miten miehet käyttäytyvät. Esimerkiksi työpaikallasi, luuletko, ettei sillä ole vaikutusta, että olet nainen? Itse rumana miehenä saan naisilta huomiota vain silloin, kun käskevät minun painua pois lopettamaan itseni. Todella mukavaa elämää tällainen.

Vierailija
27/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se tolkun vaihtoehto, eli "naama kiinni, täällä on muitakin?" sanoituksen voi itse valita humalatilan tai mielialan mukaan? 

Nainen voi aina polvistua miehen edessä. Tai antaa takaapäin. 

Vierailija
28/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea kahta ensimmäistä lausetta pidemmälle. Ole hyvä ja poista paska lankasi.

Vierailija
29/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että tässä ketjussa vallitsee naisten tärkeä ominaisuus, huumorintajuttomuus.

Vierailija
30/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia kunnossa

Vierailija
31/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni, en saattoivat olla poikiakin aivan hyvin. Saamattomuus on niin yleistä jo

Vierailija
32/32 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauloitteko silmät karsastaen nuodin vieressä riitasointuisesti toisiinne nähden ynnä falsetissa vai seisoitteko asennossa kauniisti tukka kammattuna ja käsi poskella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme