Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asut yhdessä partnerisi kanssa tai muutatte yhteen? Minkälaisissa asioissa olet sortunut 'kontrolloimaan' partneriasi tai pelkäät että sinua

Vierailija
05.08.2024 |

Asut yhdessä partnerisi kanssa tai muutatte yhteen? Minkälaisissa asioissa olet sortunut 'kontrolloimaan' partneriasi tai pelkäät että sinua aletaan kontrolloida / itse kontrolloit yms.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5686586/muutin-mieheni-kanssa-yhteen-mu…

Olisko siinä joku ero että jossain 'tässä' mielessä toiset ovat asuneet terveessä tai terveemmässä kodissa kuin toiset. Meillä ei koskaan kontrolloitu toisten olemista ja tekemistä kodissa ja näin ollen en minäkään kontrolloi ja koko ajan seuraa ja vahdi mitä partnerini kotona tekee. Miehet joiden kanssa olen asunut eivät myöskään ole mitenkään kyylänneet minun tekemisiäni. Jos olisivat niin en heidän kanssaan missäänt tekemisissä olisi voinut olla saati sitten edes  antaa asua vuokralaisena kämpässäni. 

Varmaan ero on siinäkin että joillekin parisuhde on lähinnä VANKILA ja toisille se on VAPAUS.  Väliin mahtuu ties mitä sekasotkuakin.

Sellaisen 'kyyläämisen' alkuvaiheissa voisin mahdollisesti havaita... että vähän seuraan jotta käytännön syistä pystyn sopeutumaan... että minkälaiset tavat toisella on... jotta esimerkiksi kummallekin tulee omaa rauhaa mennä veskiin aamulla... ymmärtääkö kukaan? Jotkut eivät ehkä ole sellaisia että haluavat että toinen on vieressä silloinkin kun mielummin menee rauhassa aamukakalle yksin... Olen koko elämäni istunut vessassa yksin kenenkään häiritsemättä... Tämmöisiä pieniä juttuja voisin kuvitella ja enemmänkin siitä syystä että homma alkaa luistaa konkreettisesti kun kaikkea ei ehkä sanoin puhuta läpi... kuin että jotenkin kontrolloi ja kyylaa toisen tekemisiä... Leffoista joskus näkee että kaikki tarpeensakin voi tehdä siten että partneri on vieressä... voi olla että toimii mutta en ole tottunut... eikä meillä koskaan ole ollut näin... se riippuu kyllä siitäkin minkälaiset kylppäri- ja veskitilat on eli jos on suuri kuin huone niin toimii mutta jos on pieni niin ei toimi kun liian vähän tilaa molempien häärätä jotain tai edes mahtua sisälle...

Senkin voisin kuvitella että kun en ole tottunut nukkumaan kenenkään kanssa öitä samassa sängyssä niin voisi jotenkin uusi tilanne jännittää niin paljon että olisi vaikea saada unta... mitä siihen tekisin... uskoisin kuitenkin että jos on joku konkreettinen suhde jossa ollaan yhdessä niin ei tämmöstäkään tule... jonkun vieraan ihmisen läheisyydessä muistan että on ollut vaikeuksia saada unta... 

05.08.2024

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla