Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitteko lapsenne tänne kimppakämppään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä, nuohan ovat täysi-ikäisiä ihmisiä kaikki? Mikäs minä olen sanomaan täysi-ikäisen lapseni asumisjärjestelyistä.

Vierailija
2/9 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kuulua äidille missä aikuinen lapsi asuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin asua kommuunissa, jos ei olisi töitä kotona. 

Vierailija
4/9 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei. Asuinhan sellaisessa itsekin opiskeluaikanani. En tarvinut lainoja tai iltatöitä. Kesätyöt opintotuen lisäksi riittivät hyvin. 

Vierailija
5/9 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei lapsia pidä "laittaa" mihinkään. Oma koti on hyvä jokaiselle. Erikseen on kommuunien kommunistit tai muut kimppaihmiset. Enpä sitä suosittele.

Vierailija
6/9 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä asuin kimppakämpässä 5 v Tampereella Messukyläntien tuntumassa  1990-luvun puolimaissa kun opiskelin yliopistossa. 4 h + k kompakti ja ennen kaikkea HALPA asunto kun kenelläkään ei ollut rahaa omaan vuokra-asuntoon ja kaikki solukämpät oli täynnä ja pitkät jonot ja asunnon saaminen yksityisiltä markkinoilta oli ylipäätään mission impossible. Opintolainan korot taivaissa. Kaikki motivaatio asua edullisesti koska toi caihe on tilapäinen. Ei ollut ongelmia, oisko 4 krt vaihtunut yks vuokralainen kerrallaan sinä aikana kun siellä asuin. Valmistunut lähti yleensä pois. Poikkeus oli yks sh-opiskelija joka jäi siihen 2 vuodeksi vielä töissä ollessaan kun säästi omaan asuntoon. 

Vierailija
7/9 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin asunut kimppakämpässä. Välillä soluasunnossakin. Ne ovat olleet hyviä asumismuoto ja, vaikka ensimmäiseen soluasuntoon muuttamista hieman arkailin.

Parasta niissä oli se, että kotoa löytyi aina seuraa ja juttukaveri. Kivempaa se oli kuin yksin asuminen.

Vierailija
8/9 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihan tuntevat toisensa.  Tuskin haluavat joukkoonsa enää muita, varsinkaan lapsia. Oman nuoren soisin mielelläni asuvan vastaavasti.

Luin jo saman jutun ja ihmettelin, kutsutaako nykyään jo kolme ihmisen kimppakämppää kommuuniksi. 

Vierailija
9/9 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos siellä on pelkkiä nuoria neitsyt naisia, kun poikani on tällainen ALFAUROS! Hänelle riittää hyvin 15-20 nuorta neitsyt naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän