Tunti jonottaessa paikalla numero NELJÄ! MITEN VOI!?
Vielä omaan tiimiin, ettei koko kylän palveluihin.
Tunti meni jonotuspaikalla nro neljä. Meni hermo ja valitsin takaisin soiton mahdollisimman nopeasti tai viimeistään 2 vuorokauden kuluttua.
Työnantaja kiittää. No, ei kummosta työterveyttä, joten sillä mennään mitä on ohjeistettu.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista se on nykyään. Valitsen aina sen takaisinsoiton, ellei ole pakko jonottaa. Sitten kyttäilen viikon puhelinta koska suvaitaan takaisin soittaa. Nykyaika on yhtä ajan tuhlausta.
Kun pitäs tänään päästä käymään.. sen takia jätin kaiuttimelle renkuttamaan.
Just oli komeita lukuja uutisissa kuinka takaisinsoitto systeemi lyhentää jonoja. Näinköhän siinä palvelu vastaa tarvitsijaansa.
Eikö siellä ole kuin yksi vasttaja, kun jonotuspaikka ei muuttunut. Selittikö se yksi sitten koko elämnsä kaaren. Ku mulla menee sanomisiin yleensä pari minuuttia ja sitten kutsuvat paikan päälle.
Ap
Digi-aikana katsotaan asiakas rekisteröidyksi palveluun, kun jättää jonkinlaisen digi-jäljen järjestelmään. Se, että asialle ei tapahdu silloin vielä mitään, on jäänyt suunnittelijoilta huomioimatta. Henkilökuntaa vähennetty tämän automatisoinnin johdosta. Siksi jonot niin pitkiä.
Koska oikeasti siellä ei edes puhelin soi. Jostakin syystä sitä ei kerrota vaan pelkkä nauha pyörii ja sen mukaan "olet ensimmäisenä jonossa". Minä pöljä luulin, että minun puheluun vastataan heti kun se edellinen päättyy. Sitten minulle selvisi, että ei kukaan vastaa eikä soittoa edes kuulla vaan takaisinsoitto on ainoa keino.
On mahdollista, että hommaa ohjataan tietokoneella. Jos luvataan, että sinulle soitetaan x-y ajankuluessa. Todellisuudessa aika on lähempänä y:tä. Sitten kun kiireellisiä y:tä läheneviä puheluita ei ole, yhdistää kone linjalla odottavan soittajan 1 palveluun. Ainakin joskus kiireelliset ja kiireettömät yhteydenotot toimivat näin. Luvattiin soittaa 2 tunnin kuluessa takaisin. Jos kiireellisiä puheluita ei ollut jonossa 1,5-2h ventalla, soitti kone ensimmäiselle kiireettömälle soittopyynnölle.
Tuollaista se on nykyään. Valitsen aina sen takaisinsoiton, ellei ole pakko jonottaa. Sitten kyttäilen viikon puhelinta koska suvaitaan takaisin soittaa. Nykyaika on yhtä ajan tuhlausta.