Eli jos merkintä passissa riittää Olympiakomitealle että on nainen niin
Kuka tahansa suomalainen mies voi omalla ilmoituksella kertoa että nyt olen nainen ja saa passiin merkinnän joka riittää KOK:ille?
Nyt mahtava tilaisuus saada suomiurheilu nousuun ja mitalikantaan!!
Kommentit (37)
Nämä onkin wokelympialaiset, näkihän sen jo heti avajaisissa.
Suomessakin riittää,kun ilmoitat olevasi nainen,näin viisaat Vihreät ja Vasemmistolaiset halusivat,joten eletään sen kanssa.
Helenius pikakomennuksella kisoihin. Naisten nyrkkeilyyn kelpaa mikä tahansa karpaasi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, juurikin noin. MM-kisoissa sentään on otettu dna-näytteestä tuo sukupuoli mutta olympilaisissa kelpaa pelkkä passi. Seuraavissa olympialaisissa osallistun naisten kuulantyöntöön. T. Iso karvainen mies.
Väljät urheiluhousut ja varoiksi kalun voi teipata reiteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, juurikin noin. MM-kisoissa sentään on otettu dna-näytteestä tuo sukupuoli mutta olympilaisissa kelpaa pelkkä passi. Seuraavissa olympialaisissa osallistun naisten kuulantyöntöön. T. Iso karvainen mies.
Väljät urheiluhousut ja varoiksi kalun voi teipata reiteen.
Jotta rima ei putoa.
Öö, mun passissa ei kylläkään ole minkäänlaista mainintaa sukupuolestani.
Voihan sitä yrittää jos on jossain lajissa sm tasoa. olympialaisiin lähetetään kustakin lajista parhaimmat, niin sohvalla makaavat saavat unohtaa koko asian.
Vierailija kirjoitti:
Katso tarkemmin.
Mulla ainakin lukee sukupuoli F
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä yrittää jos on jossain lajissa sm tasoa. olympialaisiin lähetetään kustakin lajista parhaimmat, niin sohvalla makaavat saavat unohtaa koko asian.
Pera kotisohvalta saisi kyllä turpaansa naiselta kuin naiselta siellä. Vähemmälle sitä öyhötystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera kotisohvalta saisi kyllä turpaansa naiselta kuin naiselta siellä. Vähemmälle sitä öyhötystä.
Mutta ei niin menestynyt miestensarjalainen pärjäisi kyllä ihan hyvin naisia vastaan monessakin lajissa. Ei sen ole pakko nyrkkeily olla.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on.
Nuo molemmat ovat olleet syntymästään asti merkitty naisiksi.
Naisten seipäässä 540 olisi voittotulos. Vai mitä "Ulla" Kujanpää?
Jos lääkäri ja vanhemmat ja tyttö itse on sitä mieltä että on tyttö, niin eikö sen pitäis jo riittää?
Täällä seksuaalisuudestaan epävarmat valittaa päivästä toiseen "minusta urheilija ei näytä naiselta"
No esim naisten fitnessin osallistujista yksikään ei näytä minusta naiselta, mutta tämä on ensimmäinen kerta kun mainitsen asiasta. Enkä ole kieltämässä heidän osallistumista.
Minulla ei ole passia. Olenko siis sukupuoleton? No en ole. Ja on ihan typerää perustella Olympia urheilijan sukupuoli passin kirjaimen perusteella, jos sukupuolesta on epäselvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo miesnyrkkeilijät nausten sarjassa ei makaa kotisohvalla, joten vähemmälle sitä kaasuvalotusta.
Noin se menee ja sehän tässä olikin tarkoituksena. Suomen olympia menestys ollut laihaa 2000-luvulla.
Netissä täytät lomakkeen ja klikkaat ok niin piaan on sukupuolimerkintä vaihtunut. Sitten tilaat uuden passin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä onkin wokelympialaiset, näkihän sen jo heti avajaisissa.
Wokelympialaiset, missä urheilijoita liotetaan pariisiliaisten ulosteissa
Ihanan suwitsevaista