Kylläpä maistuisi nyt isot makkaraperunat grilliltä sipulilla ja kurkkusalaatilla
Kyytipoikana kylmä sininen maito purkinsuusta nautittuna
Kommentit (9)
Oikein hyvä, mutta oikein hyvät makkispekkikset ovat nykyään harvassa...
Ostin ihan rahalla eilen illalla, kun en kasvata mitään sipuleita joihin vaihtaa.
Teen makkaraperunat nykyään omalla rasvakeittimellä, niin saa varmasti juuri oikeanlaiset: se on tarkka homma kuulkaas!
Itse tehdyt makkaraperunat vasta onkin hyviä!!! Teen jopa kurkkusalaatit itse, jos haluan oikein hifistellä
Vierailija kirjoitti:
Itse tehdyt makkaraperunat vasta onkin hyviä!!! Teen jopa kurkkusalaatit itse, jos haluan oikein hifistellä
Oho, siinähän hifityyppi, mutta tosiaan noissa kaupan kurkkusalaateissakin on eroja: toiset ovat kiinteämpiä rakenteeltaan kuin toiset.
Kurkkusalaatin pitää olla sellaista sopivan löysähköä tavaraa siinä annoksessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, siinähän hifityyppi, mutta tosiaan noissa kaupan kurkkusalaateissakin on eroja: toiset ovat kiinteämpiä rakenteeltaan kuin toiset.
Kurkkusalaatin pitää olla sellaista sopivan löysähköä tavaraa siinä annoksessa...
Osaatko suoraan hyvää merkkiä suositella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko suoraan hyvää merkkiä suositella?
Jääpapissa on Herkkumaan purkki näköjään...
Makkispekkis on aina maullaan! Ja puolikas mölö kuuluu kylkeen!