Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylläpä maistuisi nyt isot makkaraperunat grilliltä sipulilla ja kurkkusalaatilla

Vierailija
04.08.2024 |

Kyytipoikana kylmä sininen maito purkinsuusta nautittuna

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkispekkis on aina maullaan! Ja puolikas mölö kuuluu kylkeen!

Vierailija
2/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä, mutta oikein hyvät makkispekkikset ovat nykyään harvassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ihan rahalla eilen illalla, kun en kasvata mitään sipuleita joihin vaihtaa.

Vierailija
4/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegenakkeja ja kauramaitoa?

Vierailija
5/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen makkaraperunat nykyään omalla rasvakeittimellä, niin saa varmasti juuri oikeanlaiset: se on tarkka homma kuulkaas!

Vierailija
6/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehdyt makkaraperunat vasta onkin hyviä!!! Teen jopa kurkkusalaatit itse, jos haluan oikein hifistellä

Vierailija
7/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tehdyt makkaraperunat vasta onkin hyviä!!! Teen jopa kurkkusalaatit itse, jos haluan oikein hifistellä

Oho, siinähän hifityyppi, mutta tosiaan noissa kaupan kurkkusalaateissakin on eroja: toiset ovat kiinteämpiä rakenteeltaan kuin toiset.

Kurkkusalaatin pitää olla sellaista sopivan löysähköä tavaraa siinä annoksessa...

Vierailija
8/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, siinähän hifityyppi, mutta tosiaan noissa kaupan kurkkusalaateissakin on eroja: toiset ovat kiinteämpiä rakenteeltaan kuin toiset.

Kurkkusalaatin pitää olla sellaista sopivan löysähköä tavaraa siinä annoksessa...

Osaatko suoraan hyvää merkkiä suositella?

Vierailija
9/9 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko suoraan hyvää merkkiä suositella?

Jääpapissa on Herkkumaan purkki näköjään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän