Olimme Pärnussa miehen kanssa. Makasi rannalla ja tirkisteli naisia hyvin avoimesti. Idiootti?
Ensin kun tulimme reissuun niin sai raivarin ja huusi minulle julkisella paikalla pää punaisena. Oli todella noloa.
Sitten rauhoittui ja seuraavana päivänä rannalle mennessä oikein lipoi kielellään huuliaan ja katseli erästä naista todella tarkkaan siinä vieressäni. Naisen haaroväli oli meihin päin ja huomasin miten kiihottunut mies oli mutta minusta se oli etovaa. Vielä tahallaan niitä huuliaan lipoi ja oli kylmä minua kohtaan.
Myöhemmin haukkui minua ja riitelimme lisää. Itkin ja lähdin kävelemään yksin. Palattuani mies oli onneksi sairastunut vatsatautiin ja hällä meni loma pilalle. Minä sitten sain nauttia yksin loppuloman ja hemmottelin itseäni.
Mies oli kusipää. Etenkin reissuissa jotenkin sekoaa mutta välillä muutenkin.
Kommentit (6)
Minä meinaan mennä huomenna Alkoon.
Ja ostan satasella viinaa.
Mitäs siihen sanotte 🍾🥂🥂🥂🥂🥂
:D
Ja olet miehen kanssa vielä syystä, että...?
Vierailija kirjoitti:
:D
Ja olet miehen kanssa vielä syystä, että...?
Nyt haluan erota. Mies jopa vielä taas muuttui ihan toisenlaiseksi kun lähdettiin kotiin. Alkoi hempeilemään ja selittämään, että olihan meillä taas ihan kivaa ja naureskeli joillekin sattumuksille. Minua harmitti tuo miehen käytös niin paljon, etten pystynyt katsomaan häntä edes silmiin. Niin alentavaa, että itku on herkässä kun mietin hänen käytöstään välillä.
En ole juuri puhunut hänelle. Etsin asuntoa, ei tämä voi näin jatkua. Ap
No mitä odotit? Paremman näköisiä paikalliset naiset on kuin suomalaiset pöhöttyneet siiderivalaat.