Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koskettiko Kirkan kuolema sinua

Vierailija
05.02.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka oli hyvä muusikko, mutta mun on vaikea mennä näihin media/ massasuruihin mukaan. Enemmänkin median käytös näissä tilanteissa ärsyttää.

Kun Diana aikoinaan kuoli, mun äiti suri sitä. Silloin se oli musta käsittämätöntä, mutta nykyään ymmärrän että tapa surra median kautta tuntemia ihmisiä on aika tavallista. Julkkikset on jatkettu läheispiiri. En sentään sanonut että perhe. ;)

En vaan ole itse kokenut sitä.

Vierailija
2/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kyseessä on luonnollinen kuolema ja elettyä elämää on jo reilusti takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuut HIRVEELTÄ!!!!! olen sen itse kokenut, isäni meni nukkuun ihan samalailla kuin Kirkakin ja aamulla ei enään herännyt.

Sitä tuska mikä me koettiin ei voi sanoin kuvata. Hän oli upea isä ja hieno ihminen , näin lähes kymmenen vuoden jälkeenkin se sattuu kun sitä muistelee.

Kaiken piti olla hyvin ja me olttiin lähdössä lomalle etelään muutaman päivän päästä.

Joka väittää kuolemaa joksin helposti ymmärettäväksi asiaksi ei ole sen tuskaa ikinä tuntenutkaan.

Vierailija
4/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken mikään Kirka-fanittaja olekaan. Juicen kuolema ehkä enemmän.

Vierailija
5/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt hänen musiikistaan. Varmasti tosin surkeaa hänen läheisilleen ja faneilleen.

Vierailija
6/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juicen kuolemaa jo teidettiin odottaakkin, ainkin omaiset tiesivät.

Sanotaan muuten että empatiaa kuvataan näin että " sinun tuskasi minun rinnassani."

Aika monella ei tälläsia tunteita ole, mutta onnellinen kuitenkin se joka ne kykenee tuntemaan, se on osa sitä ihmisyyttä.

Vierailija
7/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti läheinen ihminen kuoli hieman ennen kirkaa, joten eipä kosketa.

Vierailija
8/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka on aina ollut etäinen, eikä hänen laulunsa ja tulkintatapansa ole koskettaneet oikein millään tavalla.

Sitten kun täällä vielä edellisellä viikolla oli se Kirka on kuollut-ketju, vaikka Kirka ei ollut silloin vielä kuollutkaan, tuntui, että näin vain pitää tapahtua.

Toisekseen Kirka näytti stressaantuneelta ja väsyneeltä, siltä että elämän raja oli tullut vastaan. Toivottavasti hänellä on nyt hyvä olla.

Uskon Jeesukseen ja Jumalaan, meidän elämämme on Jumalan käsissä alusta loppuun asti.

Vierailija
9/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitten kun täällä vielä edellisellä viikolla oli se Kirka on kuollut-ketju, vaikka Kirka ei ollut silloin vielä kuollutkaan, tuntui, että näin vain pitää tapahtua.

OLET PIMEÄ!

Vierailija:

Toisekseen Kirka näytti stressaantuneelta ja väsyneeltä, siltä että elämän raja oli tullut vastaan. Toivottavasti hänellä on nyt hyvä olla.

Jokaiseen stressiin ja väsymykseenkö on paras tai ainoa ratkaisu kuolema???

Vierailija
10/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä koskettaa aina jonkun kuolema.. Oli se sitten julkkis, joku " tuttu" tästä pikkukaupungista, tai juttu lehdessä.. Aina se pistää jollain lailla ajattelemaan..

Vierailija
11/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt sattui olemaan se Kirka on kuollut-ketju ja sen jälkeen kun Kirka oikeasti kuoli, en vain osannut enää yllättyä hänen kuolemastaan.

Ja kun mietin Kirkan elämää, niin kyllä se varsin stressaavaa oli, parin vuosikymmenen velkahelvetti, avioero, raskas keikkatyö ja ympärillä vielä ihmisiä jotka patisti kaiken maailman turhista turhimpiin Tanssii tähtien kanssa-ohjelmiin, vaikka Kirka ei olisi sinne halunnut/jaksanut edes mennä. Kuka tuollaista jaksaa loputtomiin? Minä luulen, että Kirka oli vain lopen väsynyt ja uupunut olemaan Kirka.

Elämä on raskas taival.

Vierailija
12/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä nyt sattui olemaan se Kirka on kuollut-ketju ja sen jälkeen kun Kirka oikeasti kuoli, en vain osannut enää yllättyä hänen kuolemastaan.

Vierailija
13/16 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä usko mihinkään siihen mihin sanot minun uskovan. Sanoin vain, että kun täällä edellisellä viikolla oli Kirka on kuollut-ketju, vaikka Kirka ei ollut kuollutkaan, en osannut enää yllättyä hänen kuolemastaan.

Ja tottapuhuen samanlaisen ketjun ilmaantuminen muutama päivä ennen hänen kuolemaansa on varsin epätodennäköistä. Vanha kansa puhuu etiäisistä, ehkä tämä oli sellainen etiäinen.

Vierailija
14/16 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukutaan perheitä, joille sitten tapahtuu pahoja asioita ym :(

Vierailija:

En minä usko mihinkään siihen mihin sanot minun uskovan. Sanoin vain, että kun täällä edellisellä viikolla oli Kirka on kuollut-ketju, vaikka Kirka ei ollut kuollutkaan, en osannut enää yllättyä hänen kuolemastaan.

Ja tottapuhuen samanlaisen ketjun ilmaantuminen muutama päivä ennen hänen kuolemaansa on varsin epätodennäköistä. Vanha kansa puhuu etiäisistä, ehkä tämä oli sellainen etiäinen.

Vierailija
15/16 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuollaiseen tiedostavaan pahan toivomisen toteutumiseen usko. Jos joku joutuu pahan piirittämäksi niin rukous ja usko Jeesukseen on suoja kaikkea pahaa vastaan.

Tämä Kirka on kuollut-ketju oli jotenkin tiedostamaton ja ikään kuin vain huomio, joka pääsi läpi jostain, se ei suorastaan toivonut mitään, ennustanut mitään, kunhan totesi jotain. Ehkä sana etiäinen on paras sana kuvaamaan sitä. Tuntuihan se mauttomalta provolta silloin ja itse en edes ketjua viitsinyt silloin lukea, mutta jälkikäteen aika ihme juttu.

Vierailija
16/16 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En minä tuollaiseen tiedostavaan pahan toivomisen toteutumiseen usko. Jos joku joutuu pahan piirittämäksi niin rukous ja usko Jeesukseen on suoja kaikkea pahaa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi