Nainen, voisitko ihastua seitsemän vuotta nuorempaan?
Olen 28v mies ja silmiin on osunut ihana vapaa nainen. Hän on 35v. Mietin, olenko hänen mielestään liian nuori vakavaan suhteeseen. Ajattelin siksi kysyä naisten mielipiteitä täällä.
Kommentit (31)
Olen 32v nainen. 25-40v mies kelpaisi. Et ole liian nuori.
Olen ollut ihastunut kuusi vuotta nuorempaan, ja silloin taisin muuten juuri olla vähän yli 30. Joten kaipa 7 vuottakin olisi ihan mahdollinen. Yleisesti ottaen en isohkojakaan ikäeroja kaipaa, eli 10 vuotta suuntaan tai toiseen tökkisi jo. Mutta jos tekisin profiilin Tinderiin, niin ehkä siinä ikähaarukka olisi just 7 vuotta molempiin suuntiin. Joitain ei toki haittaa vähän isompikaan ikäero.
Vierailija kirjoitti:
Viim sukupuoliyhdyntä oli 63v - 37 v. Ennätyss.
Täynnä hellllyyyttttä. Mies tarvitsi sitä ja paijasin, hivelin, sivelin, puhuttiin ja lopuksi rakasteltiin. Mies ynähteli " ihanaa" jne..
Ei ollut panemista.
Todella sairasta ja mieskin varmasti mt-ongelmainen ja pahoista äitikomplekseista kärsivä. Ja sokeakin luultavasti vielä kaupan päälle :D
No tässä iässä mieluummin nuorempi kuin vanhempi. Ja nykyinen onkin 5v nuorempi.
N41
Muuten vastaisin ei, mutta yhden kerran elämässäni olen ollut hyvinkin kiinnostunut 10v nuoremmasta miehestä. Järki pisti kapuloita rattaisiin, mutta jos mies olisi alkanut piirittää minua, ei olisi kyllä kauaa tarvinnut että olisin lähtenyt täysillä mukaan. Mutta tuo on siis ainoa kerta elämässäni, kun olen ollut vähänkään kiinnostunut noin paljon nuoremmasta. Mies oli harteikas ja sellainen vanha sielu.
Ei Dannyn naisetkaan ole niin nirsoja ikäeron suhteen
Mieheni on minua 13 vuotta nuorempi. Tapasimme, kun hän oli 38v ja minä 51v. Eli olimme molemmat aikuista. 25v mies voi olla kehitykseltään vielä aika lapsellinen. Riippuu miehestä.
Voisin ja olenkin ollyt. 7 vuotta ei tossa iässä ole mikään iso juttu.
Todellakin. Tosin perheenperustamisen kanssa ei voi enää odotella.
Voin. Helposti. Tässä iässä ihan muut jutut merkitsee. Ei tuo teidänkään ikäero ole mitenkään ihmeellinen.
Ystäväni on ollut 10v nuoremman miehen kanssa jo kohta 20v kun tapasivat, mies oli heidän tavatessaan 21v. Pelkkiä numeroita kun oikeat tunteet leimahtavat.