Onko äitini damentoitumassa?
Hän kutsuu minua ja veljeäni "nuoriksi". Olemme 58 ja 57 vuotiaita. Oikein hävettää, kun hän kertoo toistuvasti, kuinka on sanonut vaikka naapureille, että "nuoret" tulevat käymään. Sitten kertoo, että naapuri kyseli, että kträ noria hän tarkoitti, niin sanoo sitten että lapsia. Naapurin ihmetellessä, että kuinka nuoria lapsia hänellä on, niin hän sanoo ihmettelemättä, että 57 ja 58 vuotias. Mahtaa naapuri naurattaa tuolla jutulla puolta kaupunkia.
Kommentit (7)
Juu ja mun vanhemmat noin 80v molemmat kutsuu minua ja siskoa heidän lapsiksi. Et lapset tulee kylään jne. Ollaan yli 50v kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itsestäni tuo "nuorittelu" tuntuu halventavalta ja vähättelevältä, jopa ilkeältä.
Ap.
Pidät siis itseäsi hädintuskin ei-lapsena, vai miksi sen ilkeäksi tulkitset?
Taidat itse olla dementoitumassa kun et edes osaa kirjoittaa sitä oikein.
Ap:n äiti on jotain 80 v ja tietty hänestä 57-8 vuotiaat tuntuvat nuorilta. En kyllä ymmärrä miten nuoriksi sanominen on halventavaa ja ilkeää tai vähättelevää? Ap oletko itse dementoitumassa?
Onko äitisi saamassa Dame -arvonimen? Sehän on hienoa. Onko hän alunperin britti?
Äiti sanoi minua nuoreksi. Olen + 55 ikäinen. Ei se haittaa minua lainkaan. Hän on itse jo aika vanha.
Itsestäni tuo "nuorittelu" tuntuu halventavalta ja vähättelevältä, jopa ilkeältä.
Ap.