Ex koulukaverin ihana elämä
Sinkku ja oma työ. Hyvät suhteet sukulaisiinsa. Itselläni ei vajaakuntoisena ole mitään tuollaista.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista elämää elää tuon mukaan
Niin ja mun elämäni ei ole ikinä ollut tavallista, kun en ole pystynyt elättämään itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mun elämäni ei ole ikinä ollut tavallista, kun en ole pystynyt elättämään itseäni.
Niin? Jollakin muulla taas on voinut olla ihan samanlaista kuin sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Jollakin muulla taas on voinut olla ihan samanlaista kuin sinulla.
Niin. Aika harvalla tuntuu olevan.
Miksi vertailet itseäsi häneen? Lähtökohtanne ja polkunne ovat varmasti erilaiset. Pyri irti vertailusta, vaikka se vaikeaa onkin, sillä vertailu muihin hiertää elämää kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vertailet itseäsi häneen? Lähtökohtanne ja polkunne ovat varmasti erilaiset. Pyri irti vertailusta, vaikka se vaikeaa onkin, sillä vertailu muihin hiertää elämää kovasti.
Niin. Eihän sitä omaa, kurjaa elämäänsä pitäisi keneenkään verrata.
Tosi harva on miehensä elätettävänä.
Mistä löytää toisia miesten elättejä?
Mene kouluun ja sen jälkeen töihin.
Jokainen on vastuussa omasta elämästään, oli vajaakuntoinen tai ei.
Vierailija kirjoitti:
En pärjää opiskeluissa. Yrittänyt monen monta kertaa. En ole enää mikään nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten pystyisi elättämään itseäsi? Jos työpaikan saannista kiikastaa, niin kaikki valehtelee ja huijaa työnhaussa muutenkin. Hyvä bullshitti, niin olet jo johtajan paikalla
Ammattivalittajalla se on arki, pyhä ja loma aina yhtä samaa, vauvapalstalla valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Monet tekevät väitöskirjaa eläkkeelle jäätyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten pystyisi elättämään itseäsi? Jos työpaikan saannista kiikastaa, niin kaikki valehtelee ja huijaa työnhaussa muutenkin. Hyvä bullshitti, niin olet jo johtajan paikalla
En ole pärjännyt missään opiskeluissa enkä ole saanut mitään töitä. Vuosikymmeniä olen yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Monet tekevät väitöskirjaa eläkkeelle jäätyään.
Minä en pärjää opiskeluissa. En enää edes pääse opiskelupaikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole pärjännyt missään opiskeluissa enkä ole saanut mitään töitä. Vuosikymmeniä olen yrittänyt.
Työhakemukseen kirjoitat, että olet opiskelemassa, ja työpaikoiksi lisäät konkkaan menneitä firmoja, joita ei voi tarkistaa mistään. Uskot samalla isekkin tähän stooriin ja läpi menee
Jaa, no minä muutin parikymppisyyden alkutaipaleella osakeasuntooni, jonka sain perintönä (ku0lema oli jo siinä vaiheessa supervanha juttu.) Opiskelin vielä (ja opiskelen edelleen.) Sitten myin sen ja ostin tilalle toisen. No se oli virhe, mutta se johti minut tähän pisteeseen, jossa nyt olen. Kohta ostan omakotitalon omalla rahalla. Talolainaa ei ole yhtään.
Yhteen erittäin potentiaaliseen taloon liittyy yksi tulonlähde, josta en sen enempää tässä selitä. Mutta se olisi aivan täydellinen. Voisin elellä vuokratuloilla ja tehdä aina välillä töitä. On tässä välissä ollut kaikenlaista, josta en taas ala selittämään sen enempää. Olen lopulta kuitenkin voittaja :) Kyllä kannatti käydä vaiheet läpi. Tulen myös saamaan korvauksia, kun voitan yhden jutun... mutta ei siitä sen enempää.
Kaikki vaiheet*
PS. Voin palata palstalle kertomaan tarkemmin, kunhan asiat varmistuvat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mikset ole hakenut apua oppimisvaikeuksiisi? onhan sitä vaikka työssäoppimista. haiskahtaa laiskuudelle ja aloitekyvyn ja motivaation puutteelle.