Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ensitreffien olla sykähdyttävät?

Vierailija
04.08.2024 |

Vai riittääkö kävely puistossa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla. Kävely on hyvä tapa ensitreffeillä olla ja tutustua

Vierailija
2/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen treffikumppanin pitää tietenkin sykähdyttää jotta tulee seuraavatkin treffit, mutta puitteiden ei todellakaan tarvitse. Kävely puistossa ja noutokahvit on oikein jees. 

Ja ihan maksan itse oman kahvini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu keneltä kysyy, aika monelle joku kävelytreffi olisi liian LOU EFFÖÖ, sillä jos treffit ei maksa mitään miehelle, ei ole todellista kiinnostusta. Jos haluaa pelata varman päälle, lennättää vaikka Milanoon ensitreffeillä. 

Vierailija
4/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffien ei tarvitse sykähdyttää, treffikumppanin sen sijaan pitää edes pikkasen.

Vierailija
5/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli vaatimattomat ensitreffit kesäisenä päivänä, mutta mukavaa oli. Ei miehellä olisi ollut varaa mihinkään pihvitreffeihin,eikä haitannut yhtään

Vierailija
6/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet peppupanot puistossa tuo lisä sykäystä treffeihin.

Vierailija
7/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ensitreffien pitää aina olla ilmaiset. Muuten rahaa menee pitkässä juoksussa liikaa hukkaan.

Vierailija
8/8 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu keneltä kysyy, aika monelle joku kävelytreffi olisi liian LOU EFFÖÖ, sillä jos treffit ei maksa mitään miehelle, ei ole todellista kiinnostusta. Jos haluaa pelata varman päälle, lennättää vaikka Milanoon ensitreffeillä. 

Saataisihan tuo toki olla sykähdyttävää lentää ensitreffeiksi yhdessä Milanoon mutta toisaalta sellaisen esittäminen kumppaniehdokkaalle, jota en mahd. ennestään tuntisi ja tietäisi, niin olsi minusta vähän sellaista rahoilla leveilyä, josta en erityisemmin välitä.

Mutta mutta kai tuo on parempi vaihtoehto kuin se, että lähettäisi ihastukselleen rahaa, jotta hän voi ostaa lentolipun ja tulla luokseni....

Se on niin kovin helppoa tuomita ja sanoa, että kuinka ei ikinä lähettäsi kenellekään tuntemattomalle rahaa, jota ei ole koskaan tavannut muualla kuin chatissa tms. virtuaaliympäristössä ja väittää kirkkain silmin, että ehei en minä itse kuulu lainkaan niihin jota voiatsiin huijata.- Ei ainakaan silloin kun olen korvaini myöten ihastunut.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän