Miesystävällä outo suhde vanhempiinsa
Olen tapaillut nyt vuoden verran erästä miestä, kohon olen kyllä aika ihastunut. Ollaan nelikymppisiä aikuisia ihmisiä.
Mieheltä kesti todella pitkään esitellä minut vanhemmilleen, en tiedä olisiko esitellyt vieläkään jos en sitä olisi vaatinut tänä kesänä.
Kun menimme käymään hänen vanhempiensa luona, mies muuttui kuin taikaiskusta. Hän oli todella vaivautunut ja käyttäytyi kuin jokin teini. Minä ja äitinsä juttelimme ihan mukavia, mies retkotti pöydän ääressä ja murahteli ja tiuski altakulmain jotakin. Isänsä lähti johonkin pihahommiin ja äitinsä rupesi laittamaan ruokaa, johon tarjouduin avuksi. Mies makasi sohvalla, räpläsi puhelintaan ja söi kaapista hakemansa sipsipussin tyhjäksi.
Toinen järkytys seurasi yläkerrassa huoneessa, johon majoituimme. Huone oli miehen entinen lapsuus ja nuoruusvuosien huone, joka oli säilytetty tismalleen samanlaisena kuin se on ilmeisesti ollut miehen muuttaessa pois: akuankat hyllyssä, julisteet seinillä, lautapelit ja lelut kaapissa... Voin sanoa, että oli pikkuisen creepy olo maata siellä tuijotellen jotain karvisen kuvia ja pehmoleluja. Mies on siis keski-ikäinen, ei kaukana viidestäkympistä...
Olen tavannut miehen vanhemmat nyt pari kertaa. He vaikuttavat mukavilta. Miehen kanssa koitin ottaa koko tätä outoa kuviota varovasti puheeksi, mutta ei siitä mitään tullut.
Sanokaa nyt, kuinka iso red flag tämä teidän mielestä on?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Iso red flag. Onko mies vanhempiensa ainoa lapsi? Miksi ap halusi tavata miehen vanhemmat? Älkää nyt ainakaan omaa perhettä perustako.
Mitä väliä sillä on, onko ainoa lapsi?
"Huvittaa", kun 7kymppinen puolisoni välillä kiukuttelee yli 9kymppiselle mammalleen kuin murrosikäinen. Rauhoittuu, kun huomautan. Sitkeässä istuu nämä suhdekuviot joskus.