Kiva PalstaMies! Haluatko olla kunnon naisten fantaisioiden kohde ilman mitään pervoa? Siinä tapauksessa luo itsestäsi hahmo ja anna naisill
Kiva PalstaMies! Haluatko olla kunnon naisten fantaisioiden kohde ilman mitään pervoa? Siinä tapauksessa luo itsestäsi hahmo ja anna naisille myös joku juttu jonka perusteella voivat fantisoida!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Olen 199 cm pitkä, lihaksikas ja karvainen uros, joka on juuri palannut 2 viikon tukkisavotasta perämetsiltä ja on kyllästynyt omaan käteen. Tarvitsen heti naista!
Mielenkiintoista että olet palannut tukkisavotasta perämetsiltä. Olisi kiva kuulla tarkemmin minkälaista siellä oli. Ymmärrän että tarvitset heti naista mutta mulla on vaan siirtomaatavarakauppa jossa myydään hedelmiä, kahvia, teetä, sokeria yms ja jonkun verran makeisia eikä kaupoissa ole mitään naisia heti toimitettavaksi ainakaan minun maailmassani. Mitään kotitoimituksia meillä ei siis näin pienestä liikkeestä ole. Jos haluat että joku kunnon nainen - kuten vaikka minä - fantisoisin sinusta enkä vaan alkaisi/ jatkaisi keskustelua kanssasi niin sun tarttee alkaa kertoa susta jotain enemmän. Tarkkaa pituutta ei kande mainita tähän tarkoitukseen koska se ei muuta fantisointia miksikään vaan saattaa monelle luoda itselleen liian pitkän kuvan miehestä. Kerro mielummin mitä tuoksua käytät, osaatko soittaa tai laulaa kauniita serenadeja naiselle, toisitko hänelle aamiaisen sänkyyn ihanan yön jälkeen - No, kyllä itse tiedät... Älä allekirjoita tai laita nimimerkkiä 'Karvainen uros' koska se tuo mieleen enemmänkin jonkun apinamiehen - oliko Tarzan karvainen? - ja nykynaiset sheivaa kaiken mikä liikkuu ja eteen tulee ja karvatonta tarttee olla kuin jotkut Kiinan nakukoirat! Hyviä iltahetkiä kirjoittamisen parissa! T. PalstaNainen toisesta ketjusta...
Hei Ihana PalstaMies! Haluaisin ostaa sinulle jonkun ihanan miehisen tuoksun. Ehdottaisitko jotain ihan itse sillä on vaikea ostaa enkä halua ostaa sellaista mistä et sitten pidäkään.
Olen 199 cm pitkä, lihaksikas ja karvainen uros, joka on juuri palannut 2 viikon tukkisavotasta perämetsiltä ja on kyllästynyt omaan käteen. Tarvitsen heti naista!