Miksi sillä pelotellaan, että ihminen voi kuolla alkoholin liikakäyttöön?
En tiedä ketään joka olisi kuollut alkoholin liikakäytön aiheuttamiin seuraamuksiin.
Kommentit (48)
Montako naista löytyy jos on juomatta ? 0 . Montako naista löytyy jos juo ? 0. Se on tapa lievittää tuskaa . Kaikki ei ole kultalusikka peräsuolessa syntynyt tähän maailmaan .
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ryypännyt päivittäin 10 vuotta ja elossa olen vielä. Maksa-arvot ovat koholla, mutta tämä on vielä pientä. Ap
Pois ja olet keltainen... Ihan faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ryypännyt päivittäin 10 vuotta ja elossa olen vielä. Maksa-arvot ovat koholla, mutta tämä on vielä pientä. Ap
Pois ja olet keltainen... Ihan faktaa.
*Poks
Siinä kohtaa kun pelko käy toteen ei se aja raitistumaan.
Mene juttelemaan kaupunkisi spurgujen kanssa. Alkaa tulla tarinaa siitä miten moni tuttu meni siihen peloteltuun asiaan. Vaikkei ne sinulle ole, kuin tarinoita. Juo huoletta ittes hautaan vain. Näyttäs tuossa muutamalla ambulanssit ja poliisit vuoronperään juoksevan. Omaiset kadonneet ja kaveritkin karanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksahan se vasta viimeisenä yleensä menee. Sitä ennen puhkeaa nuoremmilla kaikenlaisia muita kroonisia sairauksia. Mt-ongelmista nyt puhumattakaan, itsari on yksi yleisimmistä kuolinsyistä päihteilijöillä
Jees. Itsemurha-ajatuksrt tulee varmaan siinö kohdin kun alkaa unet häiriintyä, deliriumit iskeä ja ahdistustasot kasvaa alkoholin myötä. Alkoholi sotkee kehon luonnollisia rauhoittajavälittäjäaineita (gaba) ja polkaisee kehon ylikiihtyneeseen tilaan mistä johtuu se kaamea olo ahdistaa on levoton olo. Se on niinkuin täysin vastakohta alkoholin tuottamalle rentoudelle ja raukealle ololle.
Mitäköhän haittaa
Jo pelkkä alkoholi aiheuttaa masennusta.
Todellakin tiedän henkilöitä jotka ovat kuolleet alkoholin aiheuttamiin sairauksiin, jopa nelikymppisenä.