Moukarimimmit linkosivat itsensä finaaliin, toinen heitti jopa SE:n! Media ei heitä paljoa kuitenkaan esittele. Miksi näin?
Ihan toiset (naiset) saavat näkyvyyttä vaikka uran tärkeimmässä paikassa ei päästä lähellekään ns. omaa tasoa.
Kommentit (26)
Nuo ovat liian paksuja perhosiksi, joten eivät mediaa tosiaankaan niin kiinnosta ja innosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohdituttaa kuinka paljon asiaan vaikuttaa ulkonäkö. Ehkä isokokoinen, selvästi lihaksikas nainen ei myy klikkejä samalla tavalla kuin urheilullisen timmi juoksija.
Puhu omasta puolestasi. Olen kuullut Kososen ja Tervon nimet moneen kertaan, nuo muut juoksijat on Blomqvistia lukuunottamatta mulle vieraita nimiä. Moukarinaiset on ehdottomasti tunnetuimpia naisurheilijoita nykyisin.
Niin, sinä seuraatkin yleisurheilua aktiivisesti. Eihän tämä ole eka kerta kun moukarimimmit menestyy.
Nimenomaan en seuraa. Jos seuraisin, tuntisin varmaan juoksijat nimeltä. Heistä ei kuitenkaan koskaan kuule. Kososen ja Tervon tiedän, koska ovat menestyneempiä ja tunnetumpia ja enemmän mediassa. Väitätkö itse vakavissasi joskus kuulleesi noista Suomen naisjuoksijoista aiemmin?
Olisi kiva ainakin kerran elämässä kokea sekin, että joku kantaa minua sylissään kuin prinsessaa. Ehkä pitää harkita kosiomatkaa kuulantyöntäjien tai painonnostajien treenileirille. T: 191cm
Vitsit sikseen, kovaa suoritusta molemmilta. Ja minusta on aina hyvä nähdä monenlaisia naisten (ja miestenkin) kehoja mediassa.
Silja Kosonen on ollut esillä paljonkin. Taitaa olla eräs niistä muutamista näissä kisoissa josta olen kuullut ja tiedän.
Syövät reippaasti kuten sinäkin, mutta harjoittelevat.