Moukarimimmit linkosivat itsensä finaaliin, toinen heitti jopa SE:n! Media ei heitä paljoa kuitenkaan esittele. Miksi näin?
Ihan toiset (naiset) saavat näkyvyyttä vaikka uran tärkeimmässä paikassa ei päästä lähellekään ns. omaa tasoa.
Kommentit (26)
Miten niin ei saa näkyvyyttä? Nytkin ovat kaikkien medioiden etusivuilla.
Pohdituttaa kuinka paljon asiaan vaikuttaa ulkonäkö. Ehkä isokokoinen, selvästi lihaksikas nainen ei myy klikkejä samalla tavalla kuin urheilullisen timmi juoksija.
Vierailija kirjoitti:
Liian läskejä.
Ihan nättejä ovat kyllä nämä. Laji vaan vaatii tiettyä ruumiinrakennetta.
Nuo mimmit varmaan viskoisivat kaulaan retkottamaan säntäävän pressankin lepikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Entä ne 362 muuta päivää kun ei ole arvokisakarsinta tai -finaali?
Vierailija kirjoitti:
Pohdituttaa kuinka paljon asiaan vaikuttaa ulkonäkö. Ehkä isokokoinen, selvästi lihaksikas nainen ei myy klikkejä samalla tavalla kuin urheilullisen timmi juoksija.
Puhu omasta puolestasi. Olen kuullut Kososen ja Tervon nimet moneen kertaan, nuo muut juoksijat on Blomqvistia lukuunottamatta mulle vieraita nimiä. Moukarinaiset on ehdottomasti tunnetuimpia naisurheilijoita nykyisin.
Ulkonäkö vaikuttaa nyt ainakin. Punkerot eivät kiinnosta miestoimittajia samassa määrin kuin seksikkään näköiset typyt.
Vierailija kirjoitti:
Nuo mimmit varmaan viskoisivat kaulaan retkottamaan säntäävän pressankin lepikkoon.
Noita ei tartte lohduttaa kun tekevät muutakin kuin "parhaansa, ja katsotaan mihin se riittää (alkuerissä)".
Vierailija kirjoitti:
Liian läskejä.
Rumasti sanottu, mutta tämähän se on. Hoikka kelpaa medialle paremmin. 

T. Eri alalla tunnustettu, vaan ei hoikka
Vierailija kirjoitti:
Oliko ennen tätä päivää?
Suvi on tosi nätti, vaikka ei finaalin yltänyt
Koska laji ei ole riittävän seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu omasta puolestasi. Olen kuullut Kososen ja Tervon nimet moneen kertaan, nuo muut juoksijat on Blomqvistia lukuunottamatta mulle vieraita nimiä. Moukarinaiset on ehdottomasti tunnetuimpia naisurheilijoita nykyisin.
Niin, sinä seuraatkin yleisurheilua aktiivisesti. Eihän tämä ole eka kerta kun moukarimimmit menestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko ennen tätä päivää?
Todellakin ovat olleet. Ei ole voinut olla kuulematta heistä vaikkei urheilua erityisesti seuraisikaan.
Miten noi harjoittelee? Syö reippaasti ja...?
Vierailija kirjoitti:
Miten noi harjoittelee? Syö reippaasti ja...?
Tämän takiahan tämä keskustelu avattiinkin. Sama maanikko taas asialla.
Perinteisen ja sosiaalisen median mukaan toivo tosiaan lepää pika-aitureissa, korkeushypyssä ja kolmiloikassa.