Tavallinen asia, joka saisi sinut kieltäytymään toisista treffeistä?
-Rahoilla leventely
-amis
-kauppis
- kilpailuhenkisyys
Muita?
Kommentit (236)
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi enää koskaan toisille treffeille miehen kanssa, joka herättää oudon ja vähän inhottavan olon. Ei kannata, pahempaa on luvassa tuollaisessa tapauksessa.
Eikö tuo nyt ole ihan itsestään selvää. Sama sanoa ettei lähde uusille treffeille sellaisen kanssa, jota kohtaan ei tunne vetoa.
Jonkun tuntemattoman naisen painon kommentointi. Juntti oli muutenkin. En muista edes näimmekö jonkun naisen vai alkoiko kertoa jostain muusta näkemästään, jonka olisi pitänyt katsoa mitä syö. Tosi outoa. Tyyliin kaupan tuulikaapissa nähty, ei kukaan hänen tuttunsa. Itse en nähnyt naista.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun tuntemattoman naisen painon kommentointi. Juntti oli muutenkin. En muista edes näimmekö jonkun naisen vai alkoiko kertoa jostain muusta näkemästään, jonka olisi pitänyt katsoa mitä syö. Tosi outoa. Tyyliin kaupan tuulikaapissa nähty, ei kukaan hänen tuttunsa. Itse en nähnyt naista.
Ylipäätään muitten naisten (tai ihmisten ylipäätään) arvostelu tai sellainen "olet erilainen kuin muut naiset/olen erilainen kuin muut miehet"-tyyppinen puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton omistaminen ja sillä ajaminen
Porsaan syöminen
Netflixin katsominen
Miksi juuri Netflixin?
Netflix on myönteistä. Iltapäivälehtien vihaaminen on ahdasmielistä.
Kävisi ilmi että miehellä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koti jossa joka ikinen millimetri on puhdistettu hulluntarkkaan.
wt-naisen kannattaakin juosta karkuun puhdasta kotia, kun itse ei sellaista pystyisi ylläpitämään. Ei olisi suhteella paljon tulevaisuutta.
joo. nämä ovat oikeasti ihan kauheita. voisi luulla, että saastaisen naisen kanssa olisi helpompi elää, kun se ei jatkuvasti nalkuta siivoamisesta, mutta oikeasti se on paljon pahempaa kuin siistin naisen kanssa eläminen. saastainen nainen nalkuttaa ja uhriutuu vielä enemmän ja haukkuu miestä vaikka miksi, jos mies yrittää siivota. siisteystaso kuuluu olla aina naisen standardien mukainen ja jos nainen on saastainen, niin kotia ei kannata yrittää siivota, ettei tule ihan hirveitä riitoja.
Ylipäätään kannattaa valita sellainen k
Siistille sotkusta valiittaminen on samaa sarjaa kuin maailmanparantajaluonteelle elämäntavoista valittaminen ja vähän laittautuvalle meikistä ja vaatteista valittaminen tai liioittelu. Turhaa lisäankeutusta.
Vähän laittautuva kyllä voi oikein seinätapettina käydä ankealle, kunhan muuten pysyy viehättävänä. Eri asia millaisia puoliso salaa katselee.
Tyyppi istuu vastapäätä ensimmäistä kertaa ja alkaa heti kertoa, millainen olen. Varmat ja lopulliset heipat hänelle!
Eräs mies ei kerran raaskinut maksaa molempien jäätelöä vaikka ehdotti itse jäätelölle menoa. Mielestäni jo pikkumaista.
Mies on valehdellut iästään/unohtanut mainita lapsistaan/ lyhyempi kuin mitä on ilmoittanut/ lihavampi kuin kuvissaan. Tavallista valehtelua. En pidä valehtelijoista. Neeext!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä muutama mieleen tulevaa asia. Seksi ehdotukset / vihjailut naiselta iso turn off, puhelimeen keskittyminen, paha haju, epäkohtelias, ylimielinen, hölmöt jutut, epämiellyttävä ulkonäkö, kapeakatseinen mentaliteetti, miesmäisyys, arvomaailmojen erilaisuus liiallisesti.
Vastavuoroisesti minkälaiset asiat kuulostavat hyvältä, iloinen ja hyväntuulinen, viehättävä ihminen joka osaa keskustella ja on fiksu ja avarakatseinen eikä turhantärkeä. Kunnioittaa kanssaihmisiä ja on kiinnostanut vain vakavalla tarkoituksella miehistä.
On avarakatseinen ja avoin eikä ole ja valmiiksi päättänyt minkälainen elämän tulisi olla vaan enemmänkin avoimin mielin ja kykenee luottamaan ja antamaan miehensä pitää asioista huolta esim. toimeentulo ja asuinpaikka.
Patriarkaatti ha
Totta. Ei miehillä saa olla kriteerejä. Naisille tulee paha mieli.
Sanoo se, joka pahoitti mielensä kun hänen viestiään kritisoidaan. No, miehethän ne tyypillisesti suuttuu naisten kriteereistä, joka päivä monta valitusketjua aiheesta 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, miksi kauppis on mainittu koulutuksena 2 kertaa. Mikä siinä on vikana?
Tätä ihmettelen myös. T:DI
Koska kokemuksen mukaan ovat todella ylimielisiä ja pinnallisia...eikä ole yhtään viisaita, vain älykkäitä sillä omalla kapealla kaistaleella. Teekkarit on ok.
No olipas aika kapeakatseinen kommentti. Enpä noin ahdasmielistä ihmistä tapailisikaan. Taitaa siis olla win-win.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys. Se kun toisesta paljastuu muuten mukava ja ulkoisestikin viehättävä tapaus, mutta älykkyysosamäärä on jotain myyrän ja törmäystestinuken välimaastossa. Ainoa mistä voi keskustella on että onko Linnanmäki vielä syyskuussa auki tai missä Weekend -festari järjestetään. Mutta aivan snadisti jo syvällisemmät ja vaikeammat aiheet ampuu yli kuin Satu Mäkelä-Nummela trap-kiekosta Pekingin olympialaisissa. Kun tilaat ravintolassa pennepastaa ja chablista, niin nainen ei tiedä mikä on penni-pasta ja miten chaplinin komedia nyt liittyy ruokailuun, puhumattakaan siitä että osaisi aloittaa aterioinnin oikeassa järjestyksessä ruokailuvälineillä. Yleistieto on heille katoavaa kansanperinnettä, eikä sitä auta lähteä edes etsimään, ettei käy kuin Katariina Sourin Haaveilijalle Lux-Helsinki festareilla ja saa vielä bannia moisesta. Sittten kun koitat keskustella jostain Yhdysvaltojen poliittisesta tilanteesta, niin hän kertoo kannattavansa Harrisia ih
No ei voi kyllä olla kovin korkea äo, jos vapaaehtoisesti vetää hermomyrkkyä kitusiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Kipinä joko on tai ei. Olisin ehkä rehellinen asiasta ja sanoisin etten tunne kipinää. Pieru treffeillä ei meinaa mitään jos yhteinen kipinä löytyy? Kunhan se ei leimahda siinä paikassa:D
Pieru ei ole ok edes vakiintuneessa suhteessa. Voi mennä toiseen huoneeseen/vessaan. Tuskin piereskelette esim töissä kolleegojenne edessä. Mulla ainakin katoaa esim seksihalut heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian lyhyt
Urheilukalastaminen
Lihan syönti
Empatiakyvyn puute
Viikset
Minua vain epätiakyvyn puute haittaisi todella pahasti.
Joo, mulle on sattunut ihan liikaa näitä empatiakyvyttömiä. Sit odotetaan, että mä naisena olen joku äitihahmo aikuiselle miehelle. Mä odotan vastavuoroisuutta, joten eipä heru täältäkään tukea/ymmärrystä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Löysä pimppa.
Pehmeä nakki.
Aika moni täällä lueteltu ei ole tavallinen asia.. mutta en lähtisi toista kertaa treffeille ihmisen kanssa joka kieltäytyy feissarin jutuista tosi tylysti, vaatii tarjoilijalta liikoja jne.
- vegaanius
- vihervasemmistolaisuus
- ajokortittomuus
- jalkapallon seuraaminen
- lapset
Naurattaa nämä jotkut sanavalinnat. 'Turaparta', 'Eltaantunut työmiehen haju' 😅
Naisella se on kyllä sit viiksihaivenet ylähuulen päällä ja perämeren haju. No, tiedätte kyllä missä.
Money, money and money. Pay for your shit?