Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin ja pojan sairaalloinen keskinäinen suhde, onko tullut vastaan?

Vierailija
04.08.2024 |

Äiti paapoo lastaan vielä akuisena, poika on saanut aina kaiken, isä on pelattu ulkopuolelle, poikaa jos arvostelee tai neuvoo käy äiti hulluun hyökkäykseen, poika tietää tilanteen ja kantelee äidilleen jopa 25-vuotiaana.. jne.

Miten tämä menee joillakin näin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä vieraannutettuja lapsia paljonkin ja jotain tuollaista se voi hyvinkin olla. Pojat on helpompi vieraannuttaa kuin tytöt. Lapset kärsii. Normisettiä. 

Vierailija
2/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mennä miniäksi tuollaisen porukkaan.

Näitä pilalle hemmoteltuja perseenreikiä on yllättävän paljon. Äiti on aina helikopteroimassa poikansa puolesta. 

Jonkinlainen nykyajan ilmiö. Ennen vanhaan näitä vedettiin poikaporukassa turpiin niin että korvat pyöri päässä ja annettiin ymmärtää että jos valitat äidillesi tulee vielä pahempi selkäsauna. Yhteiskuntakaan ei oikein jaksanut kuunnella mitään äidin sössötyksiä poikansa erinomaisuudesta.

Nykyään koulu ja armeija ja instituutiot on polvillaan näiden edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän ku mä ja mun koira. Kastroitu poikakoira, äidin kulta. Äiti auttaa, puolustaa, antaa herkkupaloja. 

Vierailija
4/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anopilla on lellilapsi, kultapoika, se iltatähti joka on aina saanut tehdä mitä haluaa ja kaikki tekemänsä tai tekemättä jättämisensä hyväksytään vaikka sydän verta vuotaen. Tästä pojusta ei saa sanoa pahaa sanaa, ei arvostella, ei kertoa totuutta. Tämä pojan muksut ovat anopille ne rakkaimmat silmäterät, vaikka kersat ovat tulleet isäänsä eli itsekkäitä, kurittomia ja ilkeitäkin. Muut anopin lapset ovat ahkeria ja auttavat äitiään, sekä käyvät lähes päivittäin luonaan, mutta silti se juniori 50+ on kaikkein rakkain, vaikka tämä paskat äidistään välittää. Testamentissakin kyseinen poika saa suurimman osuuden, vaikka jo nyt on saanut ilmaiseksi kaiken asunnosta lähtien. Jos olisi mun poika niin tirvasisin turpaan enkä hemmottelisi.

Vierailija
5/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko missään vaiheessa hoitanut ko. lasta? Yleensä 25 vuotias elää jo itsenäistä elämää, kantelee äidilleen? 🙄

Vierailija
6/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nai. Äidinnussijoita on yllätävän paljon.

Vierailija
7/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä pilalle hemmoteltuja perseenreikiä on yllättävän paljon. Äiti on aina helikopteroimassa poikansa puolesta. 

Jonkinlainen nykyajan ilmiö. Ennen vanhaan näitä vedettiin poikaporukassa turpiin niin että korvat pyöri päässä ja annettiin ymmärtää että jos valitat äidillesi tulee vielä pahempi selkäsauna. Yhteiskuntakaan ei oikein jaksanut kuunnella mitään äidin sössötyksiä poikansa erinomaisuudesta.

Ei kyllä ole nykyajan ilmiö, että äiti lellii poikaa.

Vierailija
8/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini olisi mieluusti lellinyt iltatähtensä ihan piloille, mutta ei onneksi onnistunut. Pikkuveljestä kasvoi fiksu ja älykäs itsenäinen tyyppi. 

Toki ei ollut äidille helppoa, soitti sitten närkästyneitä puheluita minulle, joissa taas minä totesin että älä valita, kun ihminen normaalisti aikuistuu jätä hänet rauhaan.

Vierailija
9/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole nykyajan ilmiö, että äiti lellii poikaa.

Kyllä on. Ongelmia omassa parisuhteessa niin elämän sisällöksi nostetaan se lapsi. 

Vierailija
10/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 53-vuotias ja edelleen äidin kultapoika. Jos minua kiusataan, menen kertomaan äidille ja äiti lohduttaa minua.

Vierailija
11/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 53-vuotias ja edelleen äidin kultapoika. Jos minua kiusataan, menen kertomaan äidille ja äiti lohduttaa minua.

Mulla on tää sama. Sen lisäksi mun ysikymppinen äityliinini kostaa, ja näyttää persettä ikkunasta kiuaajille. Mua kiusataan yhä tosi paljon.

Vierailija
12/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne nai. Äidinnussijoita on yllätävän paljon.

Insesti on yllättävän yleistä Suomessa. Se väänettään yhteiskuntakelpoisesti *läheiseksi suhteeksi*. Kaikki kuitenkin tietävät mistä on kyse.

Vierailija
13/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vähän ku mä ja mun koira. Kastroitu poikakoira, äidin kulta. Äiti auttaa, puolustaa, antaa herkkupaloja. 

Sama meillä! :D  Saa anteeksi kaiken,  on mammalle kaikki kaisessa.  Rakkain olento maailmassa.

Vierailija
14/14 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni lapsi on tällainen. Kyseessä ei ole mitään mt-tapauksia, vaan hyvin pärjäävä äiti ja sitten poika joka sai lapsesta saakka kaiken. Poika on vastenmielinen nuori aikuinen, hyvin itsekeskeinen ja tosiaan soittaa aina äidille joka sitten järjestää pojalle kaiken valmiiksi. Miehensä on luovuttanut, hän on järkevä mies, mutta ei enää jaksa tapella naisen kanssa joka vaan paapoo poikaa pilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi