Älkää hei naiset ottako niitä täytteellä turvotettuja törrötys huulia.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa vaan. Ne ovat hyvä indikaattori naisista, joita tulee varoa.
Ei sun ongelma ole se, että naiset pyrkisivät seuraasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne viivahuuletkaan kauniit ole.
Mulla on ohuet huulet, vaan eipä ne ole haitanneet elämääni. Mulla on pienet tissitkin ja silti olen ruokkinut 2 lasta. Eikä mun peppukaan ole muodokas, on pieni ja litteähkö kuitemkin ihan nätisti vaatteet istuvat päälläni.
Ikinä en laittaisi itseeni mitään täyteaineita tai silokoneja, kukaan ei vielä tiedä kuinka haitallisia ne ovat pidemmän päälle. Eikä mulla ole itsetunto ongelmia, tykkään itsestäni tällaisena kuin olen.
Älä hei mies (?) ruikuta. Ruikutus on jämähtänyt naamaasi. Suupielet roikkuu, kstso peilistä. Muukin roikkuu, tsekkaa housut
Sanomatta selvää, ettei asia sulle kuulu.
Odotan että toi trendi menis jo ohi 🤮
Siinä on iso ero, täyttääkö muutaman millinosan alkujaankin pieniä huulia vai lisääkö monta milliä nuoren jo valmiiksi pehmeisiin huuliin.
Tätä eroa ei miehet edes erota, ja usein kuolaavatkin niiden perään joilla on paljon toimenpiteitä, jotka ei ole yhtään selkeitä (esim. lash lift, hampaiden hillitty vaalennus, implantit lihaksen alle jne..)
Vierailija kirjoitti:
Ottakaa vaan. Ne ovat hyvä indikaattori naisista, joita tulee varoa.
En palkkaisi meille sivuprofiili ankkaa.
Tuo ulkonäkö samaistuu niin vahvasti vähempään älyyn ja itsetuntoon.
Tämä on kateellisen naisen aloitus, kun toiset ovat ottaneet suuret, kauniit ja naiselliset täytehuulet itselleen, jotka ovat myös suurimman osan miehistä mieleen.
Ihan kaunitt, jos se täyttö osataan tehdä tyylikkäästi
Vierailija kirjoitti:
Ne huulet on kauheet. Naurettavan näköiset.
Indikoivat white trashin lisäksi heikoissa kantimissa olevaa itseluottamusta.
Janni Hussikin on näköjään sortunut laittamaan naamaansa jotain. Näyttää karmealta.
http://img.ilcdn.fi/4RsWXowqpi69PgKpy9n8JqvgYhs=/full-fit-in/2048x0/img…
Mua ei oo koskaan haitannut mun pienet rinnat tai ohuet huulet. Pienet rinnat on vieläpä erityisen kivannäköiset hoikassa kropassa, monien vaatteiden kanssa tekevät olemuksesta vielä hoikemman kun taas isot rinnat mielestäni isontaa olemusta.
Ne täytetyt ankkahuulet näyttää ihan apinan p e r s e e l t ä. Ite oon monta kertaa tahtomattani alkanut nauramaan kun näen niitä.
Ja asia kuuluu sinulle, ap, koska?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kateellisen naisen aloitus, kun toiset ovat ottaneet suuret, kauniit ja naiselliset täytehuulet itselleen, jotka ovat myös suurimman osan miehistä mieleen.
😂😂😂 Kuka haluaisi miestä, joka seurustelee ankan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä hassua sanoa että kateellisen, kun voisihan aloittaja itsekin sellaiset ottaa jos haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kaunitt, jos se täyttö osataan tehdä tyylikkäästi
Tsiisus 😮😯😯
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa hämmästyttävää kyllä, viivasuorat ja kapeat huulet ei ole mikään automaattinen turn off.
Kuitenkin ei pienet daisaritkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ihan jees
Viiva sulla on housuissas.
Ei ole, mutta fanitan kyllä kamelinvarpaita.
Isot pehmeät kosteat huulet kalun ympärillä. 😍😛🤪