Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää hei naiset ottako niitä täytteellä turvotettuja törrötys huulia.

Vierailija
04.08.2024 |

Olette paljon kauniimpia sellaisenaan.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmista näkee heti että on otettu täyteaineita tai huulet fixattu. Ei todellakaan nuorenna, päinvastoin. Kasvojen mittasuhteet vääristyy...

Vierailija
42/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie olin eilen kaupassa. Jäätelöaltaan äärellä oli äiti ja 3 lasta, olisko vanhin ollut joku tokaluokkalainen. Ohi kävellessä käännyin katsomaan kun se vanhin lapsista sanoi, otetaan nämä tarjouksessa olevat jäätelöt että äitin rahat riittää. Ajattelin että onpas fiksu lapsi. Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta äidin kasvojen sivuprofiili oli aika kauhea. Äidin huulet oli kuin pusukalalla, sillä erotuksella että pusukalalla on ohuemmat huulet. Tämäkin äiti oli hoikka ja muutenkin tosi nätti, mutta miksi ne kamalat huulet, MIKSI.

No noi huulethan on just köyhien juttu. Niistä aina tietää, että on weeetee-nainen kyseessä. Asuu jossain vuokrakämpässä, polttaa tupakkaa ja ottaa tatuointeja. Satunaiset miehet on alkoholisteja hakkaajia tai muita luu sereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja asia kuuluu sinulle, ap, koska?

En ole ap, mutta rupeaa aina naurattamaan ankkahuulet, kun on sama kuin otsassa lukisi: tyhmä ja itsetunto nollassa. Yleensä ne on kassoilla töissä ja mietin aina, että osaako nyt käyttää sitä kassakonetta.

Jos näitä on kaksi samassa työpaikassa, niin arvaa, että pomona on varsinainen wt mies, kultavitjat kaulassa ja ranteessa, hihattomassa paidassa ja tyttö kalenterit seinällä.

Vierailija
44/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vältellyt kaikkea kajoavia toimenpiteitä kauneudenhoidossa. Jokaisella on kuitenkin oikeus omaan makuunsa ja sen toteuttamiseen. Selvää myös on, että täyteaineiden ja implanttien yatävillekin löytyy ihailijansa.

Miksi joku kokee tarpeelliseksi kailottaa omia mieltymyksiään ja vaatia muita elämään niiden mukaisesti, sitä en ymmärrä. Luuletteko että ihmiset teettävät tai jättävät teettämättä toimenpiteitä jonkun satunnaisen huutelijan sanomisten perusteella?

Vierailija
45/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen näköiset

Vierailija
46/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on nykyään feikkiä. Hiusten pidennykset, tekoripset, huulitäytteet jne. sitten itketään kun jotain menee pieleen tai tulee esim. joku tauti. 

Vierailija
47/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kateellisen naisen aloitus, kun toiset ovat ottaneet suuret, kauniit ja naiselliset täytehuulet itselleen, jotka ovat myös suurimman osan miehistä mieleen. 

Mulla on pehmeät pulleat luomuhuulet. Mitä ihmeen kadehtimista olisi siinä, että joku tyhjentää tilinsä rumentaakseen itseään? Jonkun ohimenevän sometrendin vuoksi vieläpä (täytteet sen sijaan jäävät elimistöönmäärittämättömän pitkäksi aikaa).

Huulten sijaan rintoja mulle ei paljon suotu, mutta se ja sama, jos olen näin syntynyt niin se riittäkööt, ei ole tullut mieleenkään täyttää. Ihmiset on omana itsenään muovisia nukkeja kauniimpia, "virheet" kertoo siitä, että luonto on monimuotoinen.

Evoluutiokaan ei toimisi jos kaikki olisivat samasta puusta veistettyjä. 

Vierailija
48/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kateellisen naisen aloitus, kun toiset ovat ottaneet suuret, kauniit ja naiselliset täytehuulet itselleen, jotka ovat myös suurimman osan miehistä mieleen. 

Kauniit? Lol. Miksi pitäisi olla kateellinen tuollaisesta hölmöydestä ja siitä, että profiloituu sen jälkeen köyhäksi ja tyhmäksi? Enkä kyllä yhtään kaipaa minkään vajakkmiesten huomiota, oma mies riittää.

Vierailija
49/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun mielestä hassua sanoa että kateellisen, kun voisihan aloittaja itsekin sellaiset ottaa jos haluaisi. 

Mikä kertookin, että suurin osa pitää ankkahuulia huonona ideana eikä ikinä ota itse sellaisia.

Ne oikeasti näyttää niin whitetrashilta kuin olla voi. 

Vierailija
50/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehetkin, jotka kulkevat näitten weetee huulien kanssa, leimautuvat luusereiksi.

Vierailija
51/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan älykäs mies sellaisia ihannoi..🤭

Vierailija
52/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota. Olen 100 % luomu.

Ajele nyt karvat edes kainaloista.

Vierailija
53/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa näyttää tyhmemmältä, niin täytehuulet voi toki ottaa. En oikein ota 100 % tosissani, mitä joku sössöttää täytettyjen huulien takaa. Itselläni on luonnostaan täyteläiset huulet, mutta tiedän kauniita naisia ohuemmillakin huulilla.

Vierailija
54/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei moukka .Ei kuulu sinulle milliäkään kenenkään huulet ...

Ei kuulukaan, mutta näkyy. Miksi tahallaan rumentaa itseään, sehän maksaakin.

Vierailija
55/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaa vaan. Ne ovat hyvä indikaattori naisista, joita tulee varoa.

Se on niin totta! Tälläiset naiset ovat miehen rahan perässä juoksevia bimboja, ja hyvin rumia- ettäs tiedätte sitten!

Vierailija
56/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena komppaan. Ei paljon pahempaa voi kasvoilleen tehdä. Töröhuulet on todella todella rumat.

Vierailija
57/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo huulet ovat kuin no makeup makeup. Miehet luulevat pitävänsä täysin luonnollisista, kun eivät tajua pieniä fiksailuja huulissa tai kevyttä meikkiä. Oikeasti täysin luonnollisia ja meikittömiä naisia samat miehet haukkuvat rumiksi. 

Vierailija
58/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniit? Lol. Miksi pitäisi olla kateellinen tuollaisesta hölmöydestä ja siitä, että profiloituu sen jälkeen köyhäksi ja tyhmäksi? Enkä kyllä yhtään kaipaa minkään vajakkmiesten huomiota, oma mies riittää.

Miksi huulten takia profiloituisi köyhäksi. Ulosannin perusteella eivät nämä kärkkäät kommentoijatkaan kovin älykkäiltä, sivistyneiltä ja akateemisilta vaikuta. 

Vierailija
59/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot  pehmeät  kosteat huulet kalun ympärillä. 😍😛🤪

Kapeammilla huulilla tulee tiukempi ote kalusta. 

Vierailija
60/70 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣

Mun mies ei tykkää niistä huulista. Eikä kaveritkaan tykkää niistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän