Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuolemanpelko? Abortti? Lapsen ja miehen ihmisoikeus? Kristinusko?

Vierailija
04.08.2024 |

Kuolemanpelko? Abortti? Lapsen ja miehen ihmisoikeus? Kristinusko?

Kannattaa perehtyä kristinuskoon ja uskoa Jumalaan niin kuolemakaan ei pelota vaan se on siirtymistä johonkin toiseen eli 'elämä' jatkuu eikä pääty siihen että ruumis mätänee maapallolla... Jumala lupaa meille 'ylösnousemusruumiin' kuoleman jälkeisessä elämässä.

Netti sanoo että DNA säilyy 500 vuotta riippumatta siitä onko haudattu maahan vai tuhkattu (olosuhteet?)... tässäkin on jo jotain ajattelemisen aihetta...

Sikiö on ihmislapsi eli heti hedelmöittymisen jälkeen sillä on 1/2 miehen DNA + 1/2 naisen DNA = YKSI = IHMINEN ja LAPSI jolla OMA DNA... näin ollen abortoitu sikiö on lapsi eikä joku veriklimppi... siittiössä ja munasolussa on kummassakin vain puolet DNA:sta eli ne eivät ole ihminen... Tällä perusteella voidaan ajatella että ABORTTI olisi MURHA joka tapahtuu naisen kehossa...

Ihminen ei voi itse määrätä mistään kehonsa toiminnoista eli ei myöskään raskaudesta (esim kuukautiset, flunssa jne). Näin ollen voi sanoa että on väärin sanoa että nainen voi itse päättää abortista koska raskaus on hänen kehossaan ja itse saa määrätä omasta kehosta. Raamatun mukaan ihmisen keho on pyhä ja pyhä tapahtuma on jokaisen uuden ihmisen syntyminen naisen kehossa. Ihmisen ei kuulu jakaa kehoaan monen kanssa koska se on Jumalan pyhä temppeli. 

LAPSEN IHMISOIKEUS on saada elämä ja että hänellä kuuluu OLLA ISÄ... MIEHEN IHMISOIKEUS ON SAADA OLLA OMAN LAPSENSA ISÄ.  

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä