Miten monta päivää ennen ovulaatiota tulit raskaaksi?
Miten monta päivää ennen ovulaatiota tulit raskaaksi? Siis jos teit myöhemmin ovulaatiotestillä positiivisen, mutta ei ollut silloin enää seksiä. Tuo kiinnostaa siksi kun sanotaan että siittiöt voi elää jopa viikon, että onko joku tullut raskaaksi esim 5 päivää ennen ovulaatiota olleesta seksistä?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ethän sä voi tulla raskaaksi ennen ovulaatiota.
Voit tulla raskaaksi vain ovulaation aikaan.
Asia erikseen, kuka jaksaa testata ovulaatiota (sen huomaa kyllä ilman testejäkin) saati pitää kirjaa seksikerroista.
Ei voikaan ennen ovulaatiota, mutta seksiä voi olla ennen ovulaatiota, joka johtaa raskautumiseen.
Positiivinen ovulaatiotesti osoittaa LH-huipun, ja ovulaatio on noin 24-36 tuntia sen jälkeen. Haluatko laskelmat positiivisesta testistä vai ovulaatiopäivästä?
Kuulkaas!
On myös poikkeamia, ihan luonnon omia juttuja! EN muista enää, mikä sen nimi on, liittyy hormoneihin.
En voinut tulla raskaaksi, koska mulla oli "se" juttu. Kuitenkin, ihan väärässä kohtaa kiertoa tulin kuin tulinkin raskaaksi, siis oikeasti ihme, siis mulle.
Kysyin asiasta lääkäriltä, ja jos on tämä "juttu" on äärimmäisen harvinaista tulla raskaaksi. Meillä on pikkuruinen suku, kaikilla naisilla sama vaiva, Yksi lapsi, tai ei ollenkaan lapsia. Joo, kuukautiset...eipä niitä juuri ollut, en koskaan lärsinyt niistä, ei mulla ollut mikään kipeänä. Vuotokin minimaalista. EN nyt jaksa kaivaa sen jutun nimeä. Ai niin heh, menkkoja ei synnytyksen jälkeen enää tullut kuin oisko kerran. Ei ollut menopaussia, ei kuumia eikä kylmiä aaltoja, ei mitään!
Olen muutaman naisen tavannut joilla sama. Se ei ole harvinaista, mutta se ei ole kovin yleistä kuitenkaan!
"Mikä vaikuttaa kuukautisvuodon määrään?
Vuodon määrään vaikuttavia tekijöitä ovat ******* ja perinnölliset syyt. Myös mahdollinen synnyttäminen vaikuttaa määrään. Jos kuukautisesi ovat mielestäsi epänormaalit, keskustele aiheesta lääkärin tai kouluterveydenhoitajan kanssa." EN jaksanut kaivaa enempää
Ethän sä voi tulla raskaaksi ennen ovulaatiota.
Voit tulla raskaaksi vain ovulaation aikaan.
Asia erikseen, kuka jaksaa testata ovulaatiota (sen huomaa kyllä ilman testejäkin) saati pitää kirjaa seksikerroista.