Mitä te tohtorit maanantaina teette?
Kommentit (21)
yksi teams tiedossa, sen jälkeen korjailen tenttejä ja kirjoitan tieteellistä artikkelia.
Minä menen yliopistolle. Pidän siellä luentoa vauvapalstan älyllisistä ulottuvuuksista Jungilaisen tradition pohjalta.
Opiskelijoita olen pyytänyt itseäänkin tutustumaan valmiiksi tähän mieltä kiehtovaan palstaan ja hyvin ovat ottaneet osaa keskusteluihin eri rooleissaan.
Täytyykin muistaa kiittää heitä ahkeruudestaan.
Sturm und Drang vaan teille kaikille.
Olen lomalla ensi viikon, joten mökkeilen.
Elän hetkessä ja pohdin sitten maanantaina miltä tuntuu ja mitä tekisin jos mitään.
Maanantaina jatkan mukavasti apurahalla rahoitettua tutkimustani.
Palstan tyyliin joka toinen on täällä väh. tohtori ja tietysti vihreäsilmäinen isotissiblondi...
Vierailija kirjoitti:
Palstan tyyliin joka toinen on täällä väh. tohtori ja tietysti vihreäsilmäinen isotissiblondi...
Mä olen 195 cm miesmalli ja bodari, jolla on kaksi tohtoritutkintoa tähän 25 v ikään mennessä. Kolmas on työn alla.
Katselette koko päivän netistä striimaajia ja lässy tätte kuinka tuo ei ole oikeaa työtä ja menkää oikeisiin töihin siitä?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Kyllähän vauva.fi:n keskustelun tasosta jo näkee, että vähintään joka toinen on tohtori.
Kasailen hirviötä linnassani. Se on ainoa harrastukseni.
tri V. F.
Höpö löpö te teette mitään. Yksi yliarvostetuista ammateista.
Tutkimusta ehtii tehdä vielä kuukauden. Tälle kesälle vielä kahden artikkelin dedikset on kuun lopussa ja ne pitää ehtiä myös kielentarkastaa. Huomenna siis istun tiiviisti etätyöpisteellä, jottei kukaan pääsisi häiritsemään kirjoitustyötä millään hallinto- tai opetusasialla.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusta ehtii tehdä vielä kuukauden. Tälle kesälle vielä kahden artikkelin dedikset on kuun lopussa ja ne pitää ehtiä myös kielentarkastaa. Huomenna siis istun tiiviisti etätyöpisteellä, jottei kukaan pääsisi häiritsemään kirjoitustyötä millään hallinto- tai opetusasialla.
Täällä on hyvä meno.
Ei rasitu aivot suotta.
Tunteitakin on hyvä välillä tuulettaa turvallisesti.
Ennakkosensuuri jonouttaa onneksi ne pahimmat ylilyönnit itseltäkin verenpaineen kohotessa sfääreihin.
Työmaanantai työntäyteinen mutta suhteellisen lälläri, kun kerta elokuuta eletään ja SA nykyään tammikuussa syyskuun sijaan. Yksityismaanantai tarjoilee kovemman kattauksen, mutta siitäkin mennään.
Torkuskelen puolille päivin, voi olla että käväisen lähikaupassa iltapäivällä.