Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Suomalaismuusikot julkaisivat pilkkalaulun Orposta ja Purrasta Videosta rapsahti 10 vuoden pääsykielto Tiktokiin

Vierailija
03.08.2024 |

Kelatkaa, että ne sananvapauden puolustajina esiintyneet ja kaikenlaista paskaa netin täyteen laukoneet persut masinoivat Maanpetturi-kappaleen julkaisseen levy-yhtiön Mörssi Recordsin Tiktok-julkaisusta niin paljon valituksia, että levy-yhtiö sai kymmenen vuoden porttikiellon Tiktokkiin, Julma Henri kirjoittaa Facebookissa.

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/c01ec845-8783-4d50-a428-7723524a9af5

Kommentit (943)

Vierailija
821/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vai niin, vai alkoi meidän yrittäjien vaikeudet vuosi sitten ja ihan oma vika että sinun narun vetäjät tekee asioita mitä mä en halua enkä perkele hyväksy?

Ooks sä 16 vuotias räkänokka vai rys-sä vai molempia? Hävytön kusipää ja maanpetturi olet ainakin ja tyhmä kuin saapas."

Hei mee chillaan ja huolehtiin perheestäs, itestäs ja työntekijöistäs, menetät vaan mielenterveytes jos yrität opettaa tuota narsistista oikeisto paskakasaa ihmiseks, se on ollu täälä vuosia ja muuttuu minuutti minuutilta ihan silkaks ihmisyyttä halveksivaks hirviöks, sen osalta taistelu on hävitty.

Esitit pointtis hienosti, me muut kuultiin sua.

Vierailija
822/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vai niin, vai alkoi meidän yrittäjien vaikeudet vuosi sitten ja ihan oma vika että sinun narun vetäjät tekee asioita mitä mä en halua enkä perkele hyväksy?

Ooks sä 16 vuotias räkänokka vai rys-sä vai molempia? Hävytön kusipää ja maanpetturi olet ainakin ja tyhmä kuin saapas."

Hei mee chillaan ja huolehtiin perheestäs, itestäs ja työntekijöistäs, menetät vaan mielenterveytes jos yrität opettaa tuota narsistista oikeisto paskakasaa ihmiseks, se on ollu täälä vuosia ja muuttuu minuutti minuutilta ihan silkaks ihmisyyttä halveksivaks hirviöks, sen osalta taistelu on hävitty.

Esitit pointtis hienosti, me muut kuultiin sua.

Kiitos.

Vi-ttu että pistää vihaks tommoiset saastaiset valehtelijat jotka pilaa kaiken iteltään ja muilta, mut ne ei ole nyt tärkeitä mun kannalta, oot oikeassa!

Tsemppiä teillekin, pitikin elää niin vanhaks et pääsi todistaan lahtareiden toista tulemista, kuka ois uskonu et se ois tämmönen epärehellinen inceli karnevaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan muka-yrittäjän stoori alkaa hajota.

Vierailija
824/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punainen lanka hukassa, taitaa olla räppisetä.

Vierailija
825/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sama, kun Niinistöstä tuli pressa Tarjan jälkeen, niin Kansan Uutisissa oli aamulla juttu kuinka ruokajonot kasvoi, hätä ja kärsimys alkoi, työttömyys nousi huippuunsa, heinäsirkatkin lisäänty.

Vierailija
826/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet kyllä kuvottava paskiainen, kenen asiaa sinä kuvittelet muista valehtelemalla ajavas?

-eri

Vierailija
827/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seppo ja Henri.

Eikös Sepon ja Henrin luomistyötä tueta apurahoilla? Apuraharappia. 

Apuraharäppiä, se on niin nättiä, kun sanoja vaan laittaa peräkkäin,näin, sisältöä tulee, kun woken persettä nuolee, ja toivoo vielä että valtiovarainministeri

Voe mahoton, vauvan ekat melkein riimit!

Palataaks siihen et miks sun mielestä päätösten teko pelkän putinin ja yksittäisten ihmisten lompakoiden etu mielessä on ok?

Vassaritaiteelle pitää olla tukia maksussa, siks käsi on yksittäisen ihmisen taskussa, vassarin lompakko on eduilla täytetty, tyhmän kokkarin lisäarvoa käytetty

Onks sulla mitään omia mielipiteitä vai onks sun koko aate vaan muiden haukkumista joltain vajaaälyiseltä aivopesu pohjalta? Tiedätkö itsekkään?

Valehtele lisää, maanpetturi.

Niin, te vasurithan olette tosiaan patentoineet kaikki nuo vain omaan käyttöönne. 

Vierailija
828/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei pycca-persu, ota tästä.

https://hochuzhit.com/

Se on Ukrainalainen palvelu mitä kautta pystyt antautuun kun joudut rintamalle! : )

Tätä ois hyvä linkitellä vähän joka ketjuun mihin tää pietarin vahvistus ilmestyy et ne bottifarmin työntekijät sais tietää tän olemassaolosta.

Vierailija
829/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, te vasurithan olette tosiaan patentoineet kaikki nuo vain omaan käyttöönne. "

Jos sinä et ois ihan täysin kyvytön kognitiivisesti me saatais nyt yhdessä remakat naurut siitä kuinka korkkiruuville sun rehellisyyden on tarvinnu vääntyä että sait puristettua ulos tuon ajatusripulin.

Mutta ei voi kauhalla vaatia kun on pipetillä annettu, joudutaan tyytyyn siihen et mä nauran sulle ja sä jatkat samaa itsetuhoista kierrettä petturin palkalle asti.

Vierailija
830/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolaisille kritisointi = pääministerin kuoleman toivominen.

Kuoleman toivominen on ihan laillista. Mä toivon sitä jollekin joka päivä. Ei sille kukaan taida mitään voida.

Vierailija
831/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 sivua hokemista ja anelua että oikeistolaiset lakkais sennkaikista törkeimmän ja typerimmän valehtelun ja ne ei osaa edes keksiä uusia valheita vaan kierrättää uusia ketjun alkupäästä.

Mä en tiä pitäiskö itkeä vai nauraa vai molempia.

Vierailija
832/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 sivua hokemista ja anelua että oikeistolaiset lakkais sennkaikista törkeimmän ja typerimmän valehtelun ja ne ei osaa edes keksiä uusia valheita vaan kierrättää uusia ketjun alkupäästä.

Aivan sama mitä luuseripuníkki tekee, ketään ei kiinnosta.

Vierailija
833/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin, te vasurithan olette tosiaan patentoineet kaikki nuo vain omaan käyttöönne. "

Jos sinä et ois ihan täysin kyvytön kognitiivisesti me saatais nyt yhdessä remakat naurut siitä kuinka korkkiruuville sun rehellisyyden on tarvinnu vääntyä että sait puristettua ulos tuon ajatusripulin.

Mutta ei voi kauhalla vaatia kun on pipetillä annettu, joudutaan tyytyyn siihen et mä nauran sulle ja sä jatkat samaa itsetuhoista kierrettä petturin palkalle asti.

Jaa, minä kun luulin että älyn korkeampi lento olisi muuta kuin lapsellista solvausryöppyä, mutta sinulla mitta-asteikko on näemmä ylösalaisin.

Muuten voit pikkuhiljaa opetella painamaan sitä lainausnappia. Ei se niin vaikeaa ole. Toki jos sinulta irtoaa vain solvauksia niin ehkä se sitten menee vajavaisten kykyjesi yli.

Se nyt ei ketään kiinnosta mille kaltaisesi vasurikylähullu itsekseen naureskelee. 

Vierailija
834/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin et nyt kun se yrittäjä itse ilmoitti poistuvansa täältä niin nyt te uskallatte napista sille?

Te ootte ihan täysin selkärangattomia pelkureita.

Vierailija
835/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä kun luulin että älyn korkeampi lento olisi muuta kuin lapsellista solvausryöppyä, mutta sinulla mitta-asteikko on näemmä ylösalaisin.

Muuten voit pikkuhiljaa opetella painamaan sitä lainausnappia. Ei se niin vaikeaa ole. Toki jos sinulta irtoaa vain solvauksia niin ehkä se sitten menee vajavaisten kykyjesi yli.

Se nyt ei ketään kiinnosta mille kaltaisesi vasurikylähullu itsekseen naure

Ei kyllä mulla on ihan jokaikinen kerta pointtikin jonka sivuutat joka kerta, niin kuin teit nytkin, se solvaaminen on henkilökohtainen bonus, mun lahja sulle.

Vierailija
836/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää vasurilänkytys mitä ketjussa näkyy sitä vasemmistotaiteilun korkeinta tasoa? Ei ihme että kaikki politisoituneet vasuritaiteilijat tarvitsee loputtomiin keikkoja mm. ylellä koska eihän kukaan tuollaista oksennusta osta. 

Vierailija
837/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama mitä luuseripuníkki tekee, ketään ei kiinnosta.

Kohta 50 sivua sun itkua, valehtelua ja temppuilua, kyllä sua aika paljon näyttäis kiinnostavan.

Valehtelija.

Vierailija
838/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää vasurilänkytys mitä ketjussa näkyy sitä vasemmistotaiteilun korkeinta tasoa? Ei ihme että kaikki politisoituneet vasuritaiteilijat tarvitsee loputtomiin keikkoja mm. ylellä koska eihän kukaan tuollaista oksennusta osta. 

Taas karkuun ympäripyöreään valehteleen ja piiloon muiden syyttelyn taakse.

Luuuuuuuseri!

Vierailija
839/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei ketään kiinnos

Ei kyllä mulla on ihan jokaikinen kerta pointtikin jonka sivuutat joka kerta, niin kuin teit nytkin, se solvaaminen on henkilökohtainen bonus, mun lahja sulle.

Lässytilää, voisit muistaa että täällä on muitakin kuin sinä ja se multipersoonasi jonka kanssa normaalisti teeskentelet väitteleväsi. Mutta ehkä vajavainen vasemmistoälysi ei sitten tajunnut tuotakaan. 

Vierailija
840/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on elävä esimerkki siitä, kun valkoinen lihaa syövä hetero-Persu maistaa soijaa eka kertaa ;DDD

-winner-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan