IL: Suomalaismuusikot julkaisivat pilkkalaulun Orposta ja Purrasta Videosta rapsahti 10 vuoden pääsykielto Tiktokiin
Kelatkaa, että ne sananvapauden puolustajina esiintyneet ja kaikenlaista paskaa netin täyteen laukoneet persut masinoivat Maanpetturi-kappaleen julkaisseen levy-yhtiön Mörssi Recordsin Tiktok-julkaisusta niin paljon valituksia, että levy-yhtiö sai kymmenen vuoden porttikiellon Tiktokkiin, Julma Henri kirjoittaa Facebookissa.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/c01ec845-8783-4d50-a428-7723524a9af5
Kommentit (943)
"Mitä se meille kuuluu, luuletko että kiinnostaa? Kusipäisyyttä on helppo kierrättää."
Niin, mitäs se moskovalaista prostituoitua kiinnostais Suomalaisten hätä, hienosti laitettu.
Olet häpeäksi suvullesi ja maallesi ja mies sinä et ole, rotta on liian hyvä sana sulle maanpetturi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää oo nyt kommunistit-rassenasset 1-1 pelitilanne kulttuurisodassa. Suvivirsi on sensuroitu ja sitten tämä vittuilubiisi on sensuroitu. Mitä täällä valitetaan?
Mitähän vi-tun kommunisteja me ollaan? Minä olen yrittäjä joka joutuu tällä viikolla kertoon aika monelle et heidän työt loppuu, jaksaa huvittaa tommonen kommunisteista ulina teiltä maanpettureilta ihan kympillä.
Minä OLIN kokoomuslainen, nyt olen anarkisti, palakoot koko paska, ehkä tuhkasta kasvaa jotain parempaa.
Palaa, tuhkaa ja anarkismia? Kuulostaa kyllä ihan Karl Marxilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tää oo nyt kommunistit-rassenasset 1-1 pelitilanne kulttuurisodassa. Suvivirsi on sensuroitu ja sitten tämä vittuilubiisi on sensuroitu. Mitä täällä valitetaan?
Mitähän vi-tun kommunisteja me ollaan? Minä olen yrittäjä joka joutuu tällä viikolla kertoon aika monelle et heidän työt loppuu, jaksaa huvittaa tommonen kommunisteista ulina teiltä maanpettureilta ihan kympillä.
Minä OLIN kokoomuslainen, nyt olen anarkisti, palakoot koko paska, ehkä tuhkasta kasvaa jotain parempaa.
Opettele maanpetturi ymmärtään lukemaas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritys- ja asumistuet loppunu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botti meni taas rikki heti alkuun, nyt se teeskentelee et se on liian tyhmä ymmärtään lukemaansa et sen valheet toimis edes mikä mikä maassa.
Taiteilijat on lähes aina vasemmistolaisia koska he saavat rahaa yhteiskunnalta. Vasemmistolaisuus on sitä että ne ottaa työväenluokalta ja työnantajilta rahaa eli oikeistolaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritys- ja asumistuet loppunu?
Eikun myynti, 30 vuotta yrittämistä kaatu siihen kun mun asiakkaat on nyt kaikki kusessa ja säästää kun on pakko.
Vierailija kirjoitti:
Taiteilijat on lähes aina vasemmistolaisia koska he saavat rahaa yhteiskunnalta. Vasemmistolaisuus on sitä että ne ottaa työväenluokalta ja työnantajilta rahaa eli oikeistolaisilta.
Saastainen valehtelija, nää taiteilijat on vihoviimesiä jotka ajaa tavallisen kansan asiaa.
Beep-boop, pietarin bottifarmi iskee voimalla pelottavalle vauvafoorumille, puolustelkaa persut maanpetosta ja liittoutukaa pyccan kans, näyttää hyvältä!
Jösses mikä ketju, taitaa suomalaiset mammat olla venäjän vihollinen numero yks, ukrainassa on etulinjassa vetelämpi meno pyccalla kun tässä ketjussa.
Mitä enemmän ne turvautuu päättömiin valheisiin sitä enemmän tietää et pycca KÄRSII, te teette täälä jotain erittäin oikein isänmaalliset Suomalaiset! Vetää oikein herkäks nähdä että pyccan persukätyreille ei anneta senttiäkään periks!
Kuolema örkeille ja maanpettureille!
Slava ukraine!
Vierailija kirjoitti:
Jösses mikä ketju, taitaa suomalaiset mammat olla venäjän vihollinen numero yks, ukrainassa on etulinjassa vetelämpi meno pyccalla kun tässä ketjussa.
Mitä enemmän ne turvautuu päättömiin valheisiin sitä enemmän tietää et pycca KÄRSII, te teette täälä jotain erittäin oikein isänmaalliset Suomalaiset! Vetää oikein herkäks nähdä että pyccan persukätyreille ei anneta senttiäkään periks!
Kuolema örkeille ja maanpettureille!
Slava ukraine!
Näin on stna, yks Suomalainen vauvafoorumin valkyyri vastaa kymmentä pyccaa ja tuhatta persua!
Jos ne kerran on muusikoita, niin miksei ne tehnyt musiikkikappaletta. Eihän tuollainen höpötys ole musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Jos ne kerran on muusikoita, niin miksei ne tehnyt musiikkikappaletta. Eihän tuollainen höpötys ole musiikkia.
Eli sun kritiiki on et taiteilijoiden vika et sinä olet musiikilliselta osaamiseltas huonommalla tasolla kun mun 5 wee taapero?
Mitä tun piirileikkiä tää maanpettureiden ulina on?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saa rahaa yhteiskunnalta, sä olet niin tyhmä että mun sielua särkee ja sun toteemieläin häpeää sua.
Mä olen alkanu epäileen et tää palstapersu on nk kiihdyttäjä, eli ei hän oikeasti usko näitä omia valheitaan van nimenomaan yrittää linkittää persut samanlaiseks valehtelevaks paskasakiks kun rys-sätkin on.
Aika moni inceli on niin mt-ongelmainen et ne uskoo et meidän muiden ajaminen tuhoon mahd nopeasti jollain tavalla auttais heitä, ikäänkuin se heidän henkinen heikkousnei varmistais et he menee ekana kun tilanne menee pahaks.
Jaa että Steen1 oli mukana tekemässä kappaletta...
"Miehen lyriikoissa on puhuttu Ville Itälän puukottamisesta ja poliisien tappamisesta." /HU 7.3.2016
Ilmeisesti on sittemmin rauhoittunut ainakin pahimpien väkivaltaunelmien osalta. Tulee mieleen että joku olisi pohtinut toisen ihmisen tappamista jossain kirjoituksessa...
Vierailija kirjoitti:
Mä olen alkanu epäileen et tää palstapersu on nk kiihdyttäjä, eli ei hän oikeasti usko näitä omia valheitaan van nimenomaan yrittää linkittää persut samanlaiseks valehtelevaks paskasakiks kun rys-sätkin on.
Aika moni inceli on niin mt-ongelmainen et ne uskoo et meidän muiden ajaminen tuhoon mahd nopeasti jollain tavalla auttais heitä, ikäänkuin se heidän henkinen heikkousnei varmistais et he menee ekana kun tilanne menee pahaks.
Taidat olla old school foliohattu, tiäks mulla on ikävä teitä näiden koronapällien ja flat earth kilareiden aikakaudella, kukaan ei enää puhu misyään oikeasta, kaikki on vaan tribalismia ja valetta rikkaiden eduks.
Me puhutaan asioista mitä oikeasti teette ja te valehtelette meistä mielikuvituspohjalta minkä kerkeätte.
Eiks missään kohtaa mietitytä et miks hyviksenä sinä teet pelkkää pahaa?