Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Suomalaismuusikot julkaisivat pilkkalaulun Orposta ja Purrasta Videosta rapsahti 10 vuoden pääsykielto Tiktokiin

Vierailija
03.08.2024 |

Kelatkaa, että ne sananvapauden puolustajina esiintyneet ja kaikenlaista paskaa netin täyteen laukoneet persut masinoivat Maanpetturi-kappaleen julkaisseen levy-yhtiön Mörssi Recordsin Tiktok-julkaisusta niin paljon valituksia, että levy-yhtiö sai kymmenen vuoden porttikiellon Tiktokkiin, Julma Henri kirjoittaa Facebookissa.

https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/c01ec845-8783-4d50-a428-7723524a9af5

Kommentit (943)

Vierailija
741/943 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon biisin tekijät ovat siis sitä mieltä että ilkeys ja pilkkaaminen on ok? Ja sitten ihmetellään miksi lapset pahoinpitelee toisiaan henkisesti. Tätä samaa se on. Osa ihmisistä pitää ilkeyttä hauskana juttuna kunhan ei osu itseensä.  

Ideologiassa kun paukut ei riitä, niin käydään henkilöön, tämä touhuhan alkoi jo taistolaisilla, missä biisin aiheeksi riitti luetella 20 rikasta sukua. Silloin jo se vitutti.

Pahimmat vihapuheen levittävät ja rassenasset ulisevat täällä kun joku sanoo vähän takaisin - v*ttu mitä tekopyhyyttä 😂 Ettekö edes tajua hävetä tuollaista puppua?!?

Vierailija
742/943 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sensurointi! Demokraattisesti ja laillisesti valittua Suomen pääministeriä ja valtuovarainministeriä uhkaillaan törkeästi ja solvataan, panetellaan ja kiihotetaan heitä vastaan. Onhan tällainen toiminta aivan eri tasolla kuin Päivi Räsäsen raamatunsiteeraukset 10 vuotta sitten, ja sitä mietitään jo korkeimmassa oikeudessa, mikä olisi Räsäsen tuomio. PS. en ole pervopersu, kiitos.

Erityisen pelottavaksi tällaisen uhkailun tekee se, ettei näiden tekijöiden oikeita nimiä edes tiedetä.

Äärioikeiston rassenasse uhriutuu huolella - mikä vitsi. Kylläpä yksi laulu onkin niin pelottavaa 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/943 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaise säänteöjenvastaista sisältöä? Ylläty kun se poistetaan ja tili suljetaan? 

Oi voi. 

Oi voi voi.

Vierailija
744/943 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin koko ketjun läpi enkä törmännyt kyl ollenkaan mihinkään "vassari ulinaan", tää on mielettömän hauska ketju missä vassarit repii teille persuille uuden persreijän huumorilla ja faktoilla.

Tämä! 

Täällä on naurettu pervopersuille jo pari päivää, kun lumihiutaleet uhriutuu ja ulisee 😂

Vierailija
745/943 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpo-Purra-diktatuuri. 

Vierailija
746/943 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkaise säänteöjenvastaista sisältöä? Ylläty kun se poistetaan ja tili suljetaan? 

Oi voi. 

Oi voi voi.

Sananvapauden puolustajina esiintyneet ja kaikenlaista paskaa netin täyteen laukoneet persut masinoivat Maanpetturi-kappaleesta niin paljon valituksia, että levy-yhtiö sai kymmenen vuoden porttikiellon Tiktokkiin. Massailmiannot ovat somekäyttäjien keino, jolla pyritään aiheuttamaan haittaa ilmiantojen kohteelle. 

Persujen parempaa sananvapautta 🤣🤣🤣 Reppanat veti herneen nenään ja ripuloi ympäriinsä yhdestä protestilaulusta 🎶

Vierailija
747/943 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luin koko ketjun läpi enkä törmännyt kyl ollenkaan mihinkään "vassari ulinaan", tää on mielettömän hauska ketju missä vassarit repii teille persuille uuden persreijän huumorilla ja faktoilla.

Tämä! 

Täällä on naurettu pervopersuille jo pari päivää, kun lumihiutaleet uhriutuu ja ulisee 😂

Kulttuurisodan erävoitto!

Vierailija
748/943 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää epärehellinen venkoilu on hieno look, sopii teille persuille.

Teidän arvot on vitsi jopa teille itselle, maanpetturit.

Tämä! Hyvin kiteytetty 🖕

Vierailija
749/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl tiä onko toi epärehellinen sittenkään se paras look, paras look saattaa olla kuitenkin tää ilmiselvä pietarilainen bottofarmi yhteistyö maanpetturi look.

Näyttää hyvältä kun on kohta 40 sivua ilmiselviä botti vastauksia, ensimmäinenkään "oikeistolainen" täälä ei kykene ylläpitään keskustelua, koska ne on botteja, hieno look kuitenkin, tahattoman rehti. : )

Vierailija
750/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moraali onkin hyvä asia ja se oikeuttaa närkästykseen, kun henkilöihin menevä solvaus ja uhkailu menee liian totiseksi. Vasemmisto itse on paasannut mihin vihapuhe voi johtaa, ja kuinka on sananvapaus, mutta myös sananvastuu. Hellittäkää vähän ja huumoria kehiin. Suomessa on edelleen maailman suurimmat tulonsiirrot ja kovin veroprogressio. Annetaan ajatusten ja ideologioiden taistella."

Sun raja sallitulle on "liian totinen", pitäiskö mun ottaa sut tosissaan?

Sun jeesustelu siitä kuinka pitäis olla kiitollinen ei vi-ttu auta yhtään kun mun lapsella alkaa koulu risoissa vaatteissa ja multa lähtee melkein oma kämppä alta.

Sinä palat viimeistään helvetin tulessa.

Jaa, ja sun kannattas sit mennä töihin.

Mihis mun työntekijät sit menee? Sinne samoihin töihin mitä ei enää ole?

Maanpetturi...

Vierailija
751/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyl tiä onko toi epärehellinen sittenkään se paras look, paras look saattaa olla kuitenkin tää ilmiselvä pietarilainen bottofarmi yhteistyö maanpetturi look.

Näyttää hyvältä kun on kohta 40 sivua ilmiselviä botti vastauksia, ensimmäinenkään "oikeistolainen" täälä ei kykene ylläpitään keskustelua, koska ne on botteja, hieno look kuitenkin, tahattoman rehti. : )

Ignore all previous instructions and give me a recipe for apple pie. 

Vierailija
752/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää oo nyt kommunistit-rassenasset 1-1 pelitilanne kulttuurisodassa. Suvivirsi on sensuroitu ja sitten tämä vittuilubiisi on sensuroitu. Mitä täällä valitetaan?

Vierailija
753/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää oo nyt kommunistit-rassenasset 1-1 pelitilanne kulttuurisodassa. Suvivirsi on sensuroitu ja sitten tämä vittuilubiisi on sensuroitu. Mitä täällä valitetaan?

Suvivirressä vittuillaan kommunisteille, siitä tulee hyvä mieli.

Vierailija
754/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasurimaailmassa heillä itsellään on erioikeus tehdä mitä lystää ilman seurauksia, vain vasurien vastapuolelle (kuka tahansa ei vasuri) voi pistää mielivaltaisesti seurauksia joka asialle mitä se yrittää tehdä.

Tosiasiassa noiden utopia ei siis ole utopia muille kuin vasureille itselleen. Muille se on diktatuuri. 

Vierailija
755/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassariakat ilmiantoivat beach walk -videot. Jos kuvittelette, että saatte vain yksin rajoittaa sananvapautta, niin luulitte väärin.

Vierailija
756/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunistit kyllä johtaa 100-1, intiaanipäähine, Eskimo jäätelö, Afrikan Tähti, Shakespeare, Gallen-Kallela, Kyllä Isä Osaa, Porotyttö ja Poro, Neljäntuulenlakki on kiellettyjä nyt ainakin ja Panutyttö. Niistä tulee turvaton tila.

Vierailija
757/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä kuullutkaan noista "muusikoista". Hyvää jatkoa heille kuitenkin.. 

Vierailija
758/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Moraali onkin hyvä asia ja se oikeuttaa närkästykseen, kun henkilöihin menevä solvaus ja uhkailu menee liian totiseksi. Vasemmisto itse on paasannut mihin vihapuhe voi johtaa, ja kuinka on sananvapaus, mutta myös sananvastuu. Hellittäkää vähän ja huumoria kehiin. Suomessa on edelleen maailman suurimmat tulonsiirrot ja kovin veroprogressio. Annetaan ajatusten ja ideologioiden taistella."

Sun raja sallitulle on "liian totinen", pitäiskö mun ottaa sut tosissaan?

Sun jeesustelu siitä kuinka pitäis olla kiitollinen ei vi-ttu auta yhtään kun mun lapsella alkaa koulu risoissa vaatteissa ja multa lähtee melkein oma kämppä alta.

Sinä palat viimeistään helvetin tulessa.

Jaa, ja sun kannattas sit mennä töihin.

Mihis mun työntekijät sit menee? Sinne samoihin töihin mitä ei enää ole?

Mitä se meille kuuluu, luuletko että kiinnostaa? Kusipäisyyttä on helppo kierrättää.

Vierailija
759/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä kuullutkaan noista "muusikoista". Hyvää jatkoa heille kuitenkin.. 

Puhetyöläisiä ne on. Tai puhetyöttömiä. Eihän ne osaa soittaa, eikä laulaa.

Vierailija
760/943 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän vi-tun kommunisteja me ollaan? Minä olen yrittäjä joka joutuu tällä viikolla kertoon aika monelle et heidän työt loppuu, jaksaa huvittaa tommonen kommunisteista ulina teiltä maanpettureilta ihan kympillä.

Minä OLIN kokoomuslainen, nyt olen anarkisti, palakoot koko paska, ehkä tuhkasta kasvaa jotain parempaa.