IL: Suomalaismuusikot julkaisivat pilkkalaulun Orposta ja Purrasta Videosta rapsahti 10 vuoden pääsykielto Tiktokiin
Kelatkaa, että ne sananvapauden puolustajina esiintyneet ja kaikenlaista paskaa netin täyteen laukoneet persut masinoivat Maanpetturi-kappaleen julkaisseen levy-yhtiön Mörssi Recordsin Tiktok-julkaisusta niin paljon valituksia, että levy-yhtiö sai kymmenen vuoden porttikiellon Tiktokkiin, Julma Henri kirjoittaa Facebookissa.
https://www.iltalehti.fi/musiikki/a/c01ec845-8783-4d50-a428-7723524a9af5
Kommentit (943)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uloste on vasemmistolaisten ja demarien lempiruoka.
Sinähän siitä kokoajan haaveilet eikä kukaan muu, siitä puhe mistä puute, taidat himoita meitä vassareita kun annat meidän dominoida ja nöyryyttää sua näin hekumallisesti?
Haluisiks haukata paskaa samalla kun mä emaskuloin sua älyllisesti?
Persuilla on perversiot geeneissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tehdä vaihtokauppa intiaanipäähinettä saa taas näyttää pikkukakkosella ja kommunistiräppi pääsee taas tikkitokkiin. Winwin?
Pervopersujen olkiukot ei toimi 🤣🤣🤣 V*tun 🤡
No perkele uus tarjous, saatte 2 euroo lisää asumistukia kuussa ja intiaanipäähine vapaaksi, ja saatte komukkaräpin taas tikkitokkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vassarit imee ripulia pillillä päivittäin.
Taas haaveilet ja fantasioit vassareista ja ripulista, syö hyvä mies paskaa jos noin kovaa pakottaa, ei me tuomita sua sen takia yhtään enempää, sun kunnioitus on aika mennyttä enivei.
Persutko sen valituksen teki? Onko linkkiä, vai eikö tarvitse?
Vierailija kirjoitti:
Vassarit imee ripulia pillillä päivittäin.
Persulla kummat fantasiat meneillään! Scat mielessä? Kinkkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän siitä kokoajan haaveilet eikä kukaan muu, siitä puhe mistä puute, taidat himoita meitä vassareita kun annat meidän dominoida ja nöyryyttää sua näin hekumallisesti?
Sanoo lapsia groomaileva muslimi.
Ja suit sait sukkelaan takas valehteleen muista päättömyyksiä arvailupohjalta, ei siis sä olet ihan nero mieheks, hienon miehen kultainen standardi. :' D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääkö?
Olipa öyhöyh. Mitähän jos jostain ex-ministeristä olisi tehty täysin sama video. Ulina olisi hyvin eri luokkaa.
Kukaan ei kiellä oikeistolaisia räppäreitä tekemästä samanlaista biisiä vassaripoliitikoista. No?
Oikeistolla, toisin kuin vasemmistolla, on sentään joku maku.
Mua kiinnostaisi kuulla tällaista kantaa ottavaa, oikeistolaisten räppäreiden hyvällä maulla tekemää musiikkia. Laitapa jotain. No?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttakun et pysty siihen, et edes yritä. Olet vain säälittävä agitaattori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tehdä vaihtokauppa intiaanipäähinettä saa taas näyttää pikkukakkosella ja kommunistiräppi pääsee taas tikkitokkiin. Winwin?
Pervopersujen olkiukot ei toimi 🤣🤣🤣 V*tun 🤡
No perkele uus tarjous, saatte 2 euroo lisää asumistukia kuussa ja intiaanipäähine vapaaksi, ja saatte komukkaräpin taas tikkitokkiin?
Nyt varmaankin ei neuvotella vasemmiston edustajan kanssa, jolla olis kompetenssia päättää tämän kaltaisista ehdotuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta. Missä se persujen niin kunniottama sananvapaus nyt on?
Onko se persujen vika jos kiinalainen alusta poistaa sääntöjä rikkovan videon?
On. Persut tekivät akkamaisen valitusvyöryn tiktokin ylläpidolle josta johtuen tuli banni.
Muistakaa massavalittaa tynkkysen aivopieruvideoista vastaavasti!
Mistä sinä revit noita kuvitelmiasi? Sinä et voi tietää kuka on valittanut ja mistä. Olet todella harhainen.
Sehän on kerrottu jo tuossa jutussa ketjun aloituksessa. Etkö osaa lukea?
Luetun ymmärtäminen on vain elämämkoulun käyneelle persulle kengännumeronsa äo:lla mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääkö?
Olipa öyhöyh. Mitähän jos jostain ex-ministeristä olisi tehty täysin sama video. Ulina olisi hyvin eri luokkaa.
Kukaan ei kiellä oikeistolaisia räppäreitä tekemästä samanlaista biisiä vassaripoliitikoista. No?
Oikeistolla, toisin kuin vasemmistolla, on sentään joku maku.
Mua kiinnostaisi kuulla tällaista kantaa ottavaa, oikeistolaisten räppäreiden hyvällä maulla tekemää musiikkia. Laitapa jotain. No?
Hyvällä maulla ja räpillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Minä olen persu. Hoen ympäri päivän: punikki punikki punikki. Äitini oli sukua papukaijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muttakun et pysty siihen, et edes yritä. Olet vain säälittävä agitaattori.
Mhm... sä huvikseen nöyryytät itseäs kilpaa täälä, mikä en ole osallistunut siihen mitenkään, näytä niille tiikeri! :' D
Ei viddu mikä palsta. Tämä ketju saa sitten jäädä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo lapsia groomaileva muslimi.
Teidän pervopersujen puolueestahan löytyy ne pedofiilit ja groomajat (kuten Rydman), samoin kuin muut rikolliset.
Vierailija kirjoitti:
Persutko sen valituksen teki? Onko linkkiä, vai eikö tarvitse?
IL: Julma Henri. En tiedä sitten onko hänen lausuntonsa kyllin luotettava.
Ääripäät sais pudottaa pois keskusteluista.
💩💩💩 💩💩💩<- Kuusi vastasyntynyttä persua.
Vierailija kirjoitti:
Ei viddu mikä palsta. Tämä ketju saa sitten jäädä.
Kato persut ei saa kaikkea poistettua, vaikka kuinka yrittävät levittää täällä paskaa ja vihapuhetta. Tämä ei ole kiinalaisten pulju, tunnistavat persujen trollaukset.
Persut, tehkää palvelus koko kansalle ja muuttakaa ihannemaahanne Pohjois-Koreaan! Kaikki voittaa, eniten te.