Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläkeläisten rahoilla moni yritys pyörii

Vierailija
03.08.2024 |

Jalkahoitajani ja kampaajani, asiakaskunta eläkeläisiä. Lähikauppa, autoilevat käyvät edullisemmissa paikoissa, halpahallit mummovaatteineen, hautausliikkeet ja kiviveistämöt, silmälasiliikkeet, hammasteknikot, mainitkaapa muita! 

Kommentit (441)

Vierailija
361/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajaako sun teini koppimönkijällä mikä on yrityksen nimissä ja haettu verovähennyksiä. Sossupummit. 

Ostettu iPhone yrityksen nimiin ja annettu lapsen käyttöön. 

Sossupummi, sossupummi. 

Kato, äiti ajoi Mersulla kaupan pihaan, auto on yrityksen nimissä, verovähennystä ja lopuksi poistoihin. 

Ei kai vaan se kodin jääkaappikin ole yrityksen nimissä. 

Oikein viimisen päälle sossupummi perhe josta keskustelee koko kaupunki ja käyttävät palkattomia työkokeilijoita. 

Yök

Sinullakin on mahdollisuus perustaa yritys. Eikun hommiin vaan.

Vierailija
362/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eläkeläisten eläkkeistä yli 80% maksavat suorana tulonsiirtoina tällä hetkellä töissä olevat. 

Eläkekassat ovat kasvaneet valtionvelan kanssa samaa tahtia.

Eläkekassat on lainattu ja velat hoitaa 80% eläkkeistä maksavat jälkipolvet.

Lopetetaan koko eläkejärjestelmä, maksetaan elöäkekassoilla velat ja loput jaetaan maksetun osuuden mukaan käteen!

Olisi kiva saada 25% enemmän palkkaa käteen. Sillä maksaisi esim. oman asunnon nopeasti velattomaksi. Nykymenolla kansaneläkkeen kokoista eläkettä saa maksaa 22v 25% tuloista ja eläkeikä on yli elinajanodotuksen.

Ei taida maa päällään kantaa yhtä törkeää sakkia kuin nykyeläkelaäiset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiöissä voit joutua maksamaan remontin, vaikka omaan asuntoosi ei tehdä mitään. Jos jossain asunnossa tulee vesivahinko niin maksatte yhdessä remontin. Vakuutus ei korvaa vanhoja putkia. 

Sulle on omistusasuminenkin näköjään vaikea asia ja maksut.  Tottakai hänkin jolla ei ole parveketta,  osakemäärällään osallistuu kustannuksiin,  autoton parkkihallin tai uusien lämmitystolppien asennukseen

En tiedä miksi vastailen sinulle kun höpötät ihan selvyyksiä. Eiks sulla pitänyt olla kaupallinen tutkintokin mutta niin vanha jo että asiat unohtunee

Ei kannata laittaa sitä kaukaa otettu bikinikuvaa nettiin, kun osa suurentaa niitä ja sun raskausarpia ihmetellään. 

Ja luuletko olevasi parempi, kun

Uijui, mahtavasti alkaa hahmottumaan sinun katkeruutesi laatu 😄 Tämähän käy melkein viihteestä.

Vierailija
364/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoikin, että jos menee kaupungin yksikköön töihin niin täytyisi olla tietyn puolueen puoluekirja.

Kun tulee kuntavaalit niin katsotaan ehdokkaiden puolueet ja missä ne on töissä. Onko kaupungin yksiköissä ja samassa puolueessa.

Ja sitten kehdataan vielä arvostella työttömiä ja sanoa, että he ei muka halua töihin.

Vierailija
365/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppeli vai psykoosi?

Veikkaan persoonallisuushäiriötä. 

Vierailija
366/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi joi. Oletko mennyt puoluekirjalla töihin.

Niin

Ja kehtaat arvostella työttömiä.

Et kai itse käy samoissa puoluekokouksissa kuin työkaveri?

Vierailija
367/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppeli vai psykoosi?

Veikkaan ahneushäiriötä.

Kiinteistöjä ja matkoja ja käyttää palkattomia työkokeilijoita. Yrittäjä joka on narsisti.

Vierailija
368/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahnehdin omalle perheelle kiinteistöjä ja matkoja.

Työttömät voi tehdä palkatonta työkokeilua.

Olen ilkeä yrittäjä narsisti. Minä minä minä ja minun perhe.

Vierailija
369/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppeli vai psykoosi?

Katkeruus- ja köyhyyshäiriö.

Vierailija
370/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppeli vai psykoosi?

Veikkaan ahneushäiriötä.

Kiinteistöjä ja matkoja ja käyttää palkattomia työkokeilijoita. Yrittäjä joka on narsisti.

Me puhuttiin sinusta. Sinulla lähti pahasti laukalle nyt. Mitä niin ikävää tapahtui viikonloppuna, että noin pahasti viiraa? Psykoosi?

Vierailija
371/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppeli vai psykoosi?

Veikkaan ahneushäiriötä.

Me puhuttiin sinusta. Sinulla lähti pahasti laukalle nyt. Mitä niin ikävää tapahtui viikonloppuna, että noin pahasti viiraa? Psykoosi?

Me taas puhuttiin susta. Te olette sossupummi perhe. Tiedätkö kuinka paljon ihmiset inhoaa teitä, kun ne tajuaa, että maksaa verorahoista teille teidän mersut.

Vierailija
372/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppeli vai psykoosi?

Veikkaan ahneushäiriötä.

Me taas puhuttiin susta. Te olette sossupummi perhe. Tiedätkö kuinka paljon ihmiset inhoaa teitä, kun ne tajuaa, että maksaa verorahoista teille teidän mersut.

Täällä on 30 000 ihmistä lukemassa sinun sekojuttuja. Sinä yksin pidät yllä tätä ketjua. Mitä sinulle on tapahtunut? Pääsetkö päivystykseen itse vai voisiko joku auttaa sinua?

Vierailija
373/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5295652/joko-tunnette-minut

Eikä, mitä helvettiä 😂 Sama spämmääjä, mutta vähän enemmän sekaisin. Mitä pitää tapahtua päässä, että alkaa tuollaista sekoilemaan? Ihan kukkuu.

Juu, sillä on koti Suomessa ja Ruotsissa ja lähti hakemaan Södertäljestä sen poikaa.

Tukia siltä ja täältä.

Vierailija
374/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut työvoimatoimiston, Kelan ja terveydenhoidon, joskus sossutäti mukana,  pitävän kokouksen asiakkaan kanssa. En tiedä pitääkö paikkansa mutta tämän henkilön kohdalla olisi parempi jos hänkin pääsisi elelemään työeläkeyhtiön maksamalla "toisten rahalla."

Vierailija
375/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huppeli vai psykoosi?

Veikkaan ahneushäiriötä.

Miten mahdat ensi vuonna pärjätä, kun sun sairaspäivärahaa leikataan, tossa linkissä on, että lähihoitajilla voi tulla toimeentulotuen tarve, mutta ai niin, et sä sitä saa, kun sulla on asuntovelkaa.

Ja eläkemaksulla et mitään tee.🤣

Vierailija
376/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi hoitajien työssä jaksaminen ensi vuonna, kun ei voi enää saikuttaa. Mahtavatko kestää.

Vähemmän palkkaa, kun saikuttaa.

Vierailija
377/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläiset taitaa tällä hetkellä pyörittää lähes koko palvelusektoria. Lopuilla ei ole rahaa yleellisyyksiin.

Mitä ovat ylellisyydet?

Kaikki mitä ei tarvitse välttämättä. Just esim. Kampaamot ja kaikki hoitolat, kuntosalit, kalliit vaatteet ja kengät, kalliit ruuat eli kilohinta yli 6e. Kosmetiikka paitsi deodorantti. Auto, sähköpyörä, vene, yli 120e kännykkä jne.

Vierailija
378/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5295652/joko-tunnette-minut

Eikä, mitä helvettiä 😂 Sama spämmääjä, mutta vähän enemmän sekaisin. Mitä pitää tapahtua päässä, että alkaa tuollaista sekoilemaan? Ihan kukkuu.

Juu, sillä on koti Suomessa ja Ruotsissa ja lähti hakemaan Södertäljestä sen poikaa.

Tukia siltä ja täältä.

Sinä siis, etkö edes tuota tajua? Kyllä olet sekopää ihmin

Kyllä olen rr tiainen mies 👨🤡

Vierailija
379/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet ollaan vähän pimeitä.

Haen muksun Södertäljestä ja nostan tukia sekä täältä että tuolta.

Vierailija
380/441 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen iltalaivalla hakemaan poikaa Södertäljestä.

Joko tunnette minut 👨🤡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi